Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

most nézem...annyira nem adják vissza a képek, mennyire is rongálódott :/
+ még annyi, hogy a kormány is elferdült...
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni...ma elütött egy rendőr és kapott eléggé a motor. Fizet a biztosító viszont nem tudom, hogy jövök ki jobban..ha számla után kérem vagy megegyezek velük és X összeget fizetnek? Igazából számla lenne a legjobb, de nem tudom, hogy kapok e új elemket vagy használt után kapok e számlát...lehet kicsit össze-visszaság lett az iromány, de most jöttem ki a haza kórházól, remegek, stb...de mielőbb elakarom intézni az ügyet.
+ fényezés, matricák meg ilyenek...hibátlan volt a motor és azt az állapotot szeretném visszakapni.
csináltam pár képet...
köszönöm

KÉPEK!
Keményen "meghalt" az a társaság amibe még én csöppentem
Ja fogyi!

Olvass vissza:-))
Mikor 1 hónapja megvettük 7,6/100km volt a fogyi
Azóta ezt már lenyomtam (a múlt hétre) 6,7-re...... (szíj és görgő játékok)
Oszt megnéztem a gyertyát, és rohadt sok benzint kapott..... állítottam a karbin......

Nagyon kiváncsi lesz mi lesz a végeredmény......
Főleg ha bent lesz a héten a megfelelő méretű görgő, a srácok által ajánlott Red filter, és egyszer jól lesz belőve a karbi is.






JA!
Nem tudom már kivel beszéltük a reggeli da-da-dadogást....
A benzin-levegő csavaron 1/4-et csavartam befelé és megszűnt....
(bár ma reggel nem volt 2 fok....mikor jöttem haza a melóból)
Kísérteties hozzám hasonulás......

Nekem nagyon hasonló volt. Induláskor nyöszörgés, ráadásul repesző hangok......majd mikor elért egy fordulatot onnantól már király volt.
Én "beállítgattam" (még mindig nem az igazi) a karbit.....és alapból húz már.


De az is lehet, hogy nem jó benne a görgő.....
Ha túl könnyűnek nagy fordulat kell, a nehéz meg hamar kimegy, így annak meg táv kell.

Én ezzel játszok lassan 3 hete.
De végül csak sikerül minden:-)))))

Ha jó lesz akkor elmegyek egy specialistához - mert hogy neki van amolyan karbi beállításos kütyüje (valami villogó pipa) és akkor tökéletesre be lesz állítva a karbi.
sziasztok,én sem akartam elhinni.de sajnos igaz! és a 5-6litert beszürcsölte A NEHEZEN INDULÁS MITÖL LEHET?20-30MÉTER NYÖSZÖRÖGVE UTÁNA MEG BRUTÁLISAN GYORSUL ÖTLET?
Nem is...
De negatív vagy :DDDD
"100-as tempot kényelmesen tartsa" Természetesen.....
Ha 100al megy akkor biztos.
ha valakinek lenne jó állapotu 130/60-13,gumi borsod vagy hevesmegyében érdekelne
tegnap vettem,kérdésem lenne elöször nehezen indul el 20-30méter után meg ugy huz hogy eszméletlen?100-as tempot kényelmesen tartsa szerintetek 70-henger van rajta?
Ezen már festegettek .... fejidomot nézve lehet 94, 95, 96.
Nézz be az ülés alá és meglátod , de simán hirdetnek ilyet 2001esként is
sziasztok,tegnap vettem szerintetek melyik évj?lehet?karbulátoros vizhütéses
Mármint?

Milyen padnak? Ahol megpihensz?



A mint-em 2003-ban szereztem.
Szinte csak télen használtam Adonyban - mikoris a bolt majd 1,5km-re volt - és a hóba, jégen jobb volt 4 pontos rögzítés:-))))
(elől-hátul kerék - 2 oldalt láb:-))

Igénytelen jószág......
Fogaskerék meghajtás.....
Öntesz bele 700ml olajat - és mikor eszedbe jutt (esetemben 5 év múlva) akkor lecseréled.....
A gyertya is azóta van benne......
Egyszerűen annyira gyenge az egész, hogy a 13 éves lányom darabokra szedheti 2 óra alatt.

Szóval tényleg arra tartom, hogy legyen.....kínozzam:-))))

És a jó!
Könnyű:-)))
És befér a liftbe:-)) Így nem kell sétálgatnom sehova, mert simán felhozom az erkélyre, vagy a folyosóra:-)))
OKsa:-)

A faroltatás jó, de ha már nincs hely, akkor csattansz. Hiszen a csúszást már nem Te befolyásolod, hanem a külső körülmények (út állapota, gumi, lendület, súly....stb)
A letolt majd 200.000km alatt az a tapasztalatom, hogy ha szarban vagy akkor elsőre kerülőpályát keress hirtelen, és ne fékezz!


Egy hirtelen példa....
Mész....
Egy kocsi a STOP vagy a macisajt tábla ellenére kikanyarodik eléd.
(velem ez 2 napja volt)
Alap eset - hogy az emberek nagy %-a rásatuzik.
2 esélyes:
a., sikerül megállnod (nem nyálkás az út, jó a gumid, jó a féked)
b., nem sikerül....
+c., megállsz, de aki mögötted jön hambit csinál, és Te vagy a husi:-))

(én mivel nagy ívben balról jött ki elém, balra kanyarodtam - így mellé kerültem. Megelőztem, rásatuztam, leszálltam, odamentem, és leüvöltöttem az idióta hülye fejét:-)))
A válasza: Bocsi nem láttalak
No ekkor jött az igazi üvöltés.........mert ha a MINT-en nem látja a lányom Ok....de engem?


Szóval Én mindenkinek azt ajánlom, hogy ne csak fékezzen, főleg ne faroltasson (amihez ugye blokkolás kell)
Hanem jobbra, vagy balra (helyzetfüggő) kanyarodjon. Inkább egy árok és némi karcolás, mint a becsapódás.

volt már kis és nagy buktám (ha annak nevezhető 2 rohammentő, zsernyákok - azt csodálkoztak, hogy a motor a 6-os oldalába (Sinatelepnél), Én meg ülök a bukón és telefonálgatok trélerélt:-))
.......de még mindig itt vagyok.
Ha nagy a baj, akkor motort ellökni és jöhet a pörgés, csúszás. A lényeg, hogy ne a motor előtt legyél ilyen esetben már....
Ez kurva nagypofájú lesz, de attól még igaz
Én padnak nem használnék egy Mintet
Ezért kérdezem.....

A kis MINT-em ugyan ezt csinálja, de az arra van hogy gyilkoljam. Nem is foglakozok vele amíg megy. De azt se felejtsük el, hogy ugye vagyok Én, és a MINT:-) Ami ahogy megbeszéltük tegnap - már Önmagában vicc:-)))

De ha csak egy szilent hiba, akkor ugye érdemes megnézni
Jó pontosítok
Dobfékest nem hasonlítanék tárcsáshoz,se robogóhoz nagymotort, és talán az évek során a technika is picit fejlődik...
Nem bántásból de a cikkben egy SR-R -et fikáz aminek esetemben hibátlan mindkettő..
És az az Én rossz? beidegződésem hogy ha gáz van faroltatom vészfék közben az irányváltoztatás miatt..
BAssz ez robi ne gondokd hogy mas lesz.
Srácok!

Megint egy kérdés!

A hátsó felfüggesztésnél másnál is jelentkezik amolyan darabos mozgás?

Néztem a rögzítő tengelyt (amivel az egész blokk a vázhoz van rögzítve) de nem láttam, hogy gond lenne. Vagy tán a szilentek öregedtek el?

Ha felemelem, és próbálom cibálni, akkor semmi elmozgást nem tapasztalok, de ha bekapok egy bukanót, akkor olyan, mint ha legoból lenne összerakva.

Hátul sport teló van, azon már állítottam full puhára/full erősre, de ez az érzés akkor is megvan.
A gond, hogy ugye menet közben nem látom, hogy mi lehet a "ütközés" tárgya. De elsőre a szilentre gyanakszom.

Ha ez szokványos, akkor azt merre keressek? Specifikus, vagy ez is olyan, mint egy csapágy - vagyis akárhol megvehető, csak a méret kell.

?
Miért?

TZR125 - elől tárcsa, hátul dob.....Ott kiváló volt mindkettő
Aprilia Futura - elől/hátul tárcsa - mégis a hátsó egy kalap sz@r volt
Gs500 - szintén. Az első a lényeg
Yamaha Mint - elől-hátul dob.....vagy egyszerre, vagy sehogy
MZ Ts150 - elől-hátul dob......csak az első életképes
Simson 51b - detto
Bandit - elől dupla, hátul szimpla.....a hátsó csak sportbetéttel életképes, de arany árban van.....
Sr - mint írtam olyan, mint ha hátul nem is lenne semmi....

Szóval nem 1 motorra vetítve vicces......legalábbis a saját tapasztalatom alapján.
De ugye az elmélet szerint is az leső fék a fékezés 70%-a minimum...
Ne viccelj, nem ér annyit.
Ha jársz arra oké, ha nem marad gatyaféknek
Vagy majd szezonban összegurulunk valamerre.
Hát innentől kezdve akkor fogalmam sincs, de barmolni nem akarom, úgyhogy szerelőhöz viszem. Neki van ditech-je saját és javításra váró is, úgyhogy át tud pakolni bele dolgokat, és így kizárni a hibát. Ha készen lesz, mert rem elkészül, mindenképpen jelzem a hiba okát. Köszönöm a segítséget.
Igaz nem a fék miatt tartottam viccesnek, de ezt az oltást akkor magamra is veszem
Sztenyó mint látod fent van, de a csapódást még a lábammal tompítom. Pókodat nem felejtettem el, de még nem jártam a bringás felé. Emilben írsz címet ? Legfeljebb visszaküldöm