Üdv!
Mi ott a gond?
Mert ha az olajfoltra gondolsz, abban csak az a gond, hogy ahol az olaj szökni tud, ott a sűritett levegő is, és ez már tényleg gond, vagy ha most még nem is, de hamarosan az lessz!
Üdv!
Ha nyomásszabályozó patront kivetted, és ha a felső szűk csapon próbáltál átfujni rajta 5 bárral, és nem ment át a levegő, akkor az elég komoly gond, ugyanis a rendszer úgy működik, hogy a nyomásszabályozó alapjáraton kb2,5 bar-nal nyit, de mivel a kompresszortól a sűrített levegő a nyomásszabályozó alsó részéhez, a membránhoz van vezetve a fordulatszámmal növekedő levegő nyomás ellentart, ezáltal növelve az üzemanyag befecskendezési nyomását, tehát ha az üzemanyag felöli rész bevan rohadva, akkor az elég gond, mivel egyik irányban sem tud mozogni, és így szabájozatlanul megy a benzin az injektoron keresztül, csak a benzinpumpa által létrehozott teljes nyomással! Ezt úgy képzeld el, hogy a nyomászabályozót fentről a benzin nyomja lefele, lentről a levegő tolja felfele (ezért van benne menbrán), és az éppen aktuális fordulatszám dönti el, az éppen akkor szükséges üzemanyag nyomást!
"Fémfékcső, arany színű nyereg. Menő kinézet, de megállni még mindig a hátsófék működtetésével lehet."
Ez komolytalan:-))))
Nekem a hátsó fék (igaz dob) olyan, mint ha nem is lenne.....
De a banditnál is (ami ugye azért ezeknek a 14x-e teljesítménybe, a hátsó fék max ha 10%......a lényeg az 2 első tárcsa ott is.
A kép készültekor voltam olyan 120kg:-))))
És igenis FÉRFIAS mikor a nagy ember küzd a kis zümmögővel:-)))
Mai szopatás:-))
Megyek melóba, de előtt még kéne valami üzemanyag is a szervezetnek. Irány a Tesco.....
Moci indul, semmi rángatás......lemegyek.
Jövök ki..... a motor alatt egy kb 8dl-nyi tócsa.......a drága 2T olajból.
Valami miatt van egy toldás benne, és szétjött.....
Szerencsémre onnan a garage kb 300m, szóval eltoltam odáig, gyorsan összeraktam, meghúztam a bilincseket, és szerencsémre volt olaj is......
De azért szívás.
Mi van ha pl. Asszonynak fel úton jön szét.....
Szóval azt a toldást is rendesen meg kell applikálni....
Megjöttem motor nélkül. Megnéztem mindkét motort, egyiket sem hallottam járni, nem jött be az esztétikájuk. 2k-ért mit is várok. Nem is akartam hallani, hogy járnak. Ahhoz amilyen esztétikát én várok kell rakni még 1k-t. Magyarul 300-ért kell nézni valamit, vagy inkább 400-ért. Huszonpár éves gépektől mit is várunk. Viszont azért nem veszek, hogy csak legyen. Van itthon 2 motor nem vagyok rákényszerítve semmire. Igaz az úttal buktam 20 rongyot.
Nagy felbontású képek nélkül nem indulok el mégegyszer motort venni. (aranyszabály).
Aranyköpések az útsorán amik elhangzottak:
- Délibábot kergeszt
- Mit is vársz huszonéves motortól
- Tűt keresünk a szénakazalban
- Csodák nincsenek
Ez nem semmi egy cikk :
http://totalbike.hu/tesztek/2010/02/25/apad_remalma/
eleve mókás tud lenni egy 80-100kilós sportos ember egy robogón, na de egy Scarabeo-n kész hahota Hát kiröhögnék a villamosról
Egy haverom meg kitalálta, hogy alakítja át az első féket :
"Veszek egy ilyet : http://robogoalkatresz.odormotor.hu/alkatresz/kepe/APRILIA_SCARABEO_FEK
TARCSA_SCARABEO125_260MM.jpg behegesztetem a lyukakat és újrafúrjuk az SR-re "
Mondom neki az vetemedni fog a taknyolásnál.
Mire Ő : biztos arra is van valami megoldás
Kurva jó, hogy a képet kérdezem
Ezt kontrolcé, kontrolvével is megcsinálom ....
Ja a poént még nem is meséltem ..... lefújattam a sárvédőt.
Nagyon fasza, csak lehet szépen továbbfaragni, mert az oldala rálóg a dobra Így is az 1/3 részét már eldobtam, de most ez belebasz a formavilágba és lehet tovább rövidíteni .... lehet a funkció annyi lesz, h takarja majd a karbit, azt meg megoldottam volna olcsóbban is.
Melyikkel kezded ?
A Honda elég csúf, de Honda
Az első sárvédőre azt a betétet minek kellett felszegecselni ....
A Yamaha jobban fest így képen, de simán belefér mind2t megnézni. Nincsenek olyan távol egymástól.
Én meg ha ilyen tempóban unom a banánt, akkor nekem lesz az első milliós 10év feletti robogóm Már lassan Big Bore hengert akarok rá, szóval ha tavasz eleje felé kell a kipufogó, akkor szólj. Aztán elkezdem hirdetni, kell az az Rs250, vagy valami öregebb 600. Addig összerakom a lőszert és megpróbálom nem elcsúfítani egy borulással : SáRi
ebből a szögből még mindig baromira tetszik / ennyire nem karcos csak a port kentem szét rajta a kezemmel és ilyen lett a kép / SáRi2
Ma azért dobtam egy kiskulát stopí próbálgatás közben .... az első gumi már visszagyűrődik, de a mocsok utána megcsúszik, ami annyira nem fasza 50-60-70ról indítva
A szmájlik után van egy link szürke gomb. Ide bemásolod linket, OK majd megkérdi a nevét.
Holnap megyek motort venni: Yamaha xt 225
vagy Honda xl 200
Az xl 160-ért elhozható friss műszakival és közelebb van. Az xt talán egy picivel jobban tetszik és nagyobb ccm-es. Fasz tudja. Majd kiderül.
Milyen egész link ?
Én bárhogy linkelek csak kiírja kékkel és onnan nyílik.
Ti meg mind kis képet raktok a hozzászólásba ami csak nagyobb lesz, ha rákattintok. Idegesít már ...
Nekiálltam és kipucoltam mindent. A nyomásazabályzó szelep sztem jó, mert kompresszorral nem tudtam rajta átfujni a levegőt. / nem tudom hány bar volt, de olyan 5 körül. /. Szétszedtem az injektort, mindent áttakarítottam, áramot tettem rá, fujtam rajta keresztül féktisztítót. Rámértem a kompresszorra, az 10,5 bar. Szétszedtem a benzin szivattyút, kipucoltam a 10 bar-os órát fekteti. Nagyon nehezen beindul, és megy is, de nem pörög jól, és 50nél többet nem megy. Ezt a sebességet fél gáznál tudja, és onnantól hiába húzom a gázt, nem reagál semmit.
Alapjárat egy darabig van, úgy kb. két percig, de nem mondanám egyenletesnek, néha néha kihagy, majd leáll. A motor ha beindul nagyon nehezen indul be, sokáig teker, és mielőtt beindul, akkor egy jó darabig a határon van, hogy indul de még nem, majdnem elkapja de mégsem jár, aztán egyszer csak megy.
Sztendejen ha húzok egy csutka gázt, akkor kipörög max fordulatszámra / szerintem/, majd villogni kezd az injektor check lámpa, és nem reagál a gázra és le is áll. Menet közben a fordulatszám ezt a fordulatszámot meg sem közelíti. Hibakódnak 20 ír. de ha leveszem a kábelt a gombáról akkor sokkal rosszabb.
Kezdem azt hinni, hogy valami elektromos gond van.
Elsőre is kösz a légszűrős tippet:-)
Elmentettem. Napok kérdése és rendelem is meg.
Nekem ma reggel (2 fok volt Battán) egész a cégig (4km) full-full-fulladozott...... Hazafelé (15 fok) no problemo
Ellenben ha rátoltam a szívatót, akkor olyan volt, mintha megfulladna......majdnem leállt.
Hazafelé meghúztam, majd ahogy olvastam más fórumokon:
gáz......gyújtás le........közben gáz húz........és pont a garage előtt megáll.
Levettem a kis kupakot, kiszedtem a gyertyát.
Le is fényképeztem, de valamiért baszott elmenteni a nagy okostelefon:-)))) A lényeg ilyen volt a látvány 2 napja, és ilyen most.... (a netről szedtem a képet, de a saját látvány is ilyen volt)
Szóval ez azért már szebb kép.
A reggeli szórakozás alapján egy negyedet csavartam vissza a benzin-levegő csavaron (épp hozzáférni, csak némi kézkicsavarás kell:-)))
A POÉN és a GÁZ?
Mikor megvettük ugye akkor arról volt szó, hogy 3g-os görgők vannak benne.......
No ma lemértük a laborba......
a 6db-ból 3db 4,77 - 4,78 - 4,74
A másik 3db pedig 5,77 - 5,72 - 5,76
Most Én vagyok a hülye, vagy az aki ezt így beletette egyszer?
Létezik, hogy felezni kell? Mert ugye az olvasatok alapján mindig AZONOS MÉRETŰ ÉS AZONOS SÚLYÚ görgő kell a variátorba.
Szóval ezért jó nekem a 4,7g-os görgő.....hiszen ezek olyan 5g és 6g-osak (tegnap kicsit megcsiszoltam mindegyiket - így mondjuk leszedtem róluk 0,24g-ot:-))
A legnagyobb poén meg? Ugye vettem 4g-osat.... azzal nem jó.....
Mint már írtam ott olyan, mint ha 2.ban indulna a motor.....felpörög, megy is - de nem gyorsul, csak szépen felfut a végebességre.
(erre írják azt, hogy kis súlyú görgő pörög....a nagy súlyú meg nem éri el a kellő fordulatot, már vált...)
A karbis irodalom meg jöhet. Mindent szívesen fogadok, hiszen érdekel a téma.
Mi ott a gond?
Mert ha az olajfoltra gondolsz, abban csak az a gond, hogy ahol az olaj szökni tud, ott a sűritett levegő is, és ez már tényleg gond, vagy ha most még nem is, de hamarosan az lessz!