Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
Először is, ha inditózás közben, vagy alapjáraton legalább 4 bart nyom a kompresszor, akkor semmi gond nincs vele, az hogy olajos a kopresszorcső belseje, az teljesen normális, hiszen a forgattyúsházból szívja be a kompresszor, az olajos levegőt!
Neked valószínűleg az üzemanyag ellátásnál lehet valamilyen probléma( benzinpumpa, nyomáshatároló, tömítetlenség) ha a kompresszorod annyit nyom mint amit leírtál.
Még annyi, hogy a kompresszornak mennyire tiszta levegőt kell szállítania. Mert amikor levettem a csövet, akkor olajos volt a belseje.
Nem sírok, nem panaszkodásnak szántam, csupán segítséget kérnék. Tisztában vagyok vele, hogy költenem kell rá, csak a sok "kókány" szerelőben nem bízom, és ameddig lehet, szeretném magam javítani.
A kompressziónak mennyinek kell lennie?
Ne sírj te vetted meg. Minek vetted meg ha be sem bírtad indítani? Mert olcsó volt? Most készítheted a pénztárcád és nem lesz olcsó.

Mérni kellene kompressziót is.
sziasztok. Vettem egy 2003-as sr ditechet. Sajna már úgy vettem, hogy be sem tudtuk indítani. Rövid gyertyával még be is indul, de nem megy nincs benne erő. Hosszú gyertyával nem is akar beindulni. A gyertya vége fekete kormos. Amikor beindul, akkor kb. 1/6 gázig reagál, de onnan akár hogyan húzom nem pörög tovább. Teljes gázt tartva "szendejen"néha pukkadozik, és fekete a füst. Ma néztem a kompresszort. Külön tartályról próbáltuk, nem lett jobb. A kompresszorra tettem egy órát, és rámértem, 10,5 bar volt, de az óra közvetlen a kompresszorra volt csatlakoztatva. Közlekedve vele max 35-öt megy, de az sem egyenletes.
Sr 50 Factory gyári kipufogó eladó. Árban megegyezünk !
ha esetleg ismer valaki győrben egy nagyon jó motorszerelőt akkor elvinném hozzá hogy nézze meg mi lehet a baja.és meg tudná-e csinálni.előre is köszi a válaszokat.
helo.köszönöm a választ.igen olyat is csinál hogy magátol menne a motor.a karbit is tekergettük kb annyit amennyit irtál.de még most sem jobb.
Üdv!
Egy kérdés: Az nagy baj ha a membránlap kicsit hosszabb mint a gyári és lelóg a membránházról?
ok köszi!
szia!lehet,hogyszerencséd van holnapra megnézem.
Amúgy a lyukak a dekniden a hűtés miatt van?
Mert épp az előbb kérdeztem, hogy eleve nincs rajta lyuk?

Ha ez a megoldás, akkor megvan a téli program:-)))
Fúrás, reszelés.....:-))

Belülről tettél oda valamit, hogy azért a kosz, por ne menjen be?
Ez is levegős (miénk), állóhengeres.....

Köszi! Holnap rohadt kíváncsi leszek mi jön velem szembe:-))))
És hogy milyen a színe.....mert ugye lehet hogy most is 8-as van benne, de nem tudom még, hogy milyen......fehér, barna, vagy olajos, benzines..... De akkor alapban a 8-as.
Nem hangzik rosszul de inkább köszönöm nem. :)
Plusz ez a dekni nem csak polírozva van hanem ki is van lyuggatva pár helyen.
Ez levegős gép tehát Denso W24FSU ez a 8-as NGK-nak felel meg. Ha vizes akkor is jó a 8-as.
Te vagy az Én emberem!:-)))

A 70-es gépedbe milyen gyertya van?
Köszi előre is a választ!
Srácok-jányok!
KÉRDÉSEK!

1.,
70-es hengerhez milyen gyertya dukkál? A gyári, vagy hőértékben kisebb vagy nagyobb?
Még nem tudom milyen van most benne - szóval ezért is jó lenne ha tippeket adnátok:-) (holnap szedem szét a seggét.....)

Szerintem az is cseredarab lesz, hiszen az a tuti ha ki van cserélve.
Aki tippeket ír, kérem a pontos nevét is írja meg.

Gyárilag ezek valók az SR50-be (a net szerint):
Champion - RL82YCC
NGK - BR7HS (a vízesekbe BR8HS)
Denso - W22FPR




2., A régi SR-ekben nincs hűtés?
A kollégám kérdezte, hogy ki e vettem a "gumidugót" a dekniből....mert neki az összes olasz gépén volt ilyen. Ezen át áramlik a szíjnál a levegő.
Mondtam neki, hogy nekem nem is rémlik, hogy lett volna ilyen.
Szóval nem vettem észre, vagy nincs? És az egész hűtést a jobb oldali turbó adja (bár ekkor azt nem értem, hogy a benyomott /kiszívott levegő hol megy ki/vagy be.....





Ja és igen:-)
Mr.Baszta:-)))
Jelenleg a fogyim....... (mert már tudok erről is írni valamit.)

1. tankolás - ekkor cseréltem ki a km meghajtást, spirált......vagyis volt infóm.
60km-re tankoltam 4,8L-ert (ekkor a mutató 0-án állt, de még nem világított a tartalék)....vagyis ha nem nyúlok hozzá akkor a fogyim: ~8L
A görgők kopottak, a szíj a minimum alatt, légszűrő ki tudja mikori....



2. tankolás - ekkor már ugye ki lett cserélgetve a görgő, szíj, légszűrőszivacs. Elmentem kb.70km-ert
Most vagyok a mutató felénél.....vagyis kb ~2,6L-nél (emlékeim szerint a tartalék és a FULL tank olyan 5,6L volt)
Vagyis itt a fogyi 100-on 3,7L


Tehát jó lesz ez......
Bár tény, hogy az elején csak kis távokat mentem (lakótelep - dunafüred, lakótelep - melóhely : 1-4km)
A második tankolásban van egy Érd-Batta is (25km), vagyis rövid távon jobban zabál.

És a karbit is még be kell lőni rendesen..... Szóval a terveim szerint meglesz az a 3-3,5L-es fogyi alaphangon.....(60-80-as tempónál)
robogó bontással?Akkor hátha tudsz nekem segíteni.Hátsó sárvédőt keresek már régóta 96os álló miarelli blokkos sr-hez.Itt kaptam már pár címet de sehol sincs hozzá.
Sr 125
Valakinek ? Esetleg megbontom ha kell valakinek főbb alkatrész belőle.
Szia!

Ez SR 50 Factory-n volt. A Tiédre nem tudom, hogy jó e. Ha hátul van kapaszkodó és a kerék felett van két lyuk a műanyag idomban és ott a vázban menet látszódik akkor valószínűleg jó. Javaslom hívj fel egy Aprilia szervizt vagy forgalmazót és kérdezd meg, hogy Factory gyári csomagtartó doboz tartó vas felszerelhető e a Tiédre. Ez a tuti.
Nem jó.Más a blokk.Piaggios a tied.De a felni attól is különbözik.Csak a 04-tő készített factori és SR50R-é jó hozzá.
Bár a pigit is fel lehet hekkelni csak hülyén mutat.
Sziasztok! DiTech Factorihoz keresek hibátlan hátsó felnit! Azt mondják,hogy a morini blokkosé nem jó az én robeszemhez! Igaz lehet ez? Megnéztem három imbusz csavarral van felfogatva a hátsó felni!
ok.megkaptam
hétfőn megnézem a zárakat.elküldtem a telószámom is ha kell
igen