Ma állok a pirosnál, 4sávos út, zöldre vállt a lámpa, tögáz és elszakadt a gázbovden természetesen belső sávba álltam mögöttem 20km sor és dudál mindenki Sz.rul égett a fejem 1ik problémát megcsinálom már jön a másik! Ki gondoltam volna, hisz aprilia
Köszön szépen,holnap megnézem! (hétfőn azért várom a konkrétat!)
még annyit szeretnék kérdezni hogy a motorban mennyinek kell lennie a kompressziónak!
Ha tudja valaki, írja meg légyszives!
Persze de séróbol nem megy már nem tudok minden értéket fejben tartani,bocsi.De hétfön megnézem neked a műhelyben.De ha jol emlékszem akkor 3.5 bár nyomás alá nem eshet be,és az üzemanyag és kompresszor nyomás müködés közben nem lehet 1.5 bár nál nagyobb külömbség.
A minap vettem egy új gyertyát, a másik gyertyával 2 hétig nem indult, ezzel viszont azonnal indul, de továbbra sincs alapjárat, nem pörög fel, és folyamatosan PUFFOG! kb 200 m- után leáll.........
Beköpi a gyertyát, újraindítani nem lehet! Tisztítás után a folyamat ujra indul!
Az injektor összes O- gyűrűje kicserélve!
Na erre mondjatok valamit!
A gépemen ( SR Street ) csak tompított világítás van 2 égővel . Az lehetséges hogyha az egyik izzó kiég akkor a másik sem világít ? Sorba vannak kötve vagy mi ?
Kár volt bekenni utána ha valamiért szét kell szedni vért izzadsz hogy kiimátkozd a cuccot.Minden szétszedés után O gyűrűt kell cserélni a levegő inyektoron és jó lessz asszem 7x2es O gyűrű kell hozzá de azt ki kell kötni hogy hőálló vitonos tehát benzinálló legyen.Talán 50 forintért vettem
Igen az injektornál a befecskendezőfejnél az összes tömítésnél bekentem a Gasket Seal- hőálló tömítőanyaggal, ezt autók hengerfej tömítésére használják ez nem ég ki.
Én is ilyen problémával vittem a szervízekbe, de jól le is húztak a motor nem lett jó. Csak néhány óráig működött, mire rájöttem , hogy a tömítésekkel van a gond, mert az öszes kiég /lehet gyári vagy utángyártott/ ezért vettem nagy hőálló szilót és összeragasztottam két napot vártam. Most már egy éve jó! Pedig ezt a motort a szervizek eltemették. Az én véleményem a ditech fő baja a tömítetlenség.
Helló!Szereztem egy ditech-et. Egy nagyon jót! Odaálltunk az enyém mellé,ami már egy hete nem indul és elkezdtük átpakolni a cuccokat!Minden főbb alkatrészt átpakoltunk,majd szembesülnünk kellett azzal a ténnyel,hogy nem indul. A kompresszora jó,sűrít mint állat.Az injektor is jó,nagyon szépen porlaszt.Akkor most jöjjön a lehúzós aprilia szervíz? További ötlet?Néha indítás közben pöffenik egyet egyet, de nem nagyon akar elindulni.Kompresszió van benne.Benzin is.Kezdek teljesen kikészülni. Mondjatok még valami ötletet!Kösz
Helló! Én ott dolgozok Nagykátán! Nagyon sok Ditechet csinálunk, mindig van a műhelyben pár darab! Ki tudjuk olvasni műszerrel az Apriliákat és a Piagiokat is! Ha Szalai Csabát felhívod tudsz vele időpontot eggyeztetni, és lehet hogy tud valami közelítő árat is mondani!
Üdv : Viktor
Irtam a csávonak hogy mennyi lenne egy átnézetés!majd visszair és megtudom nem aza baj hanem hogy ha ugyanannyira ért hozá mint egy sima motorszerelö akkor nem megyek le oda van itt 3 sarokra is egy szerelö!csak kifejezeten ö ditechre specializálodott ugy látom 2002 óta végeznek ditech javitást !remélem igaz!és csak azt akartam kérdezni hogy volt e má r valaki nála ?valami infora számitottam,saját véleményre
Hiába dolgozik annyiért ha többet számol el. Ha át akar verni átver ennyi. Előre látatlanban honnan a rosebből tudja, hogy mennyi időt fog elvenni és mi kell hozzá? De szerintem vidd hozzá ő ért hozzá és felesleges kérdezgetni hogy mennyi lesz, mert úgysem tudja megmondani, csak átnézés, diagnosztika után.
kapcsolat "fül" altt találsz telszámot ott meg lehet érdeklödni mennyiért dolgozik
nekem jákon van egy szerelöm (bár karbis a mocim) aki 1500-as órabérért dolgozik
KÖszi a linket !ezt már énis nézegettem de nem akarok leutazni 30-40 km ert hogy otthaggyak annyit amennyit pesten sem akarok Ha valaki volt már ott és tudja mennyiért hogyan és korrekten dolgozik e akkor az jelezzen!
még annyit szeretnék kérdezni hogy a motorban mennyinek kell lennie a kompressziónak!
Ha tudja valaki, írja meg légyszives!
Megtudod mondani nekem hogy mennyi a (jó) kompresszor nyomás értéke?
Bocs de kimérted a hőmérséglet jeladóját?
A másik a kompreszor nyomás értéke is jó,és nem ingadozik?
Beköpi a gyertyát, újraindítani nem lehet! Tisztítás után a folyamat ujra indul!
Az injektor összes O- gyűrűje kicserélve!
Na erre mondjatok valamit!
Üdv : Viktor
nekem jákon van egy szerelöm (bár karbis a mocim) aki 1500-as órabérért dolgozik