Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha netántán 15x12-es és 4,7g-os görgő kell akkor van egy szett eladó. kb 15km-ert mentem vele (tesztelés)

Ha 16x13-as kell abból van 4g-os és 4,7g-os.....
A 4g-osba kb 5km van

A 4,7-esbe meg 2km....

A bolti áruk 1960ft/szett. Neked is, bárkinek is odaadom 1400-ért.
Keményen befolyásolja.
Én most küzdök vele:
íme a tapasztalat:

http://www.akmt.hu/apriliasr50...



számít a méret is és a súly is!
Üdv!

Érdeklődnék, hogy milyen izzó kell a tompított fényszoróba egy 2004-es SR50 DiTech-be?

A kiveszem az izzót történet kiesik, mivel az előző tulaj valami tuningizzót rakott bele, ami elég érdekesen működik.

Köszönöm előre is a választ.

Üdv: Gábor
sr 125
Valakinek?
Ok köszönöm. A következő amatőr kérdés, hogy a végsebességet befolyásolja e a görgők súlya vagy csak a gyorsulást?
köszönöm továbbra is.
Nem csak lehet,ez az egyik fő oka.
Passzolok.Nem elterjedt kipu,ha olyan jó lenne több infót találnánk róla.S6 SSP fékkarok nem jönnek be?
Kevésnek érzed a zx-et?
sziasztok.sr50 fekvöhengeres levegös minarellihez keresek alkarészeket:hátsóteleszkop.hátsósárvédö,öninditó,hátsólám
pa indexszel./pistii70@citromail.hu/
Uraim segítsetek légyszi.
Szétborítottam a (segítséggel) a SR50-t. Kiderült hogy 2mm nagyobb és valamivel nehezebb görgők voltak benne mint a gyári ajánlás. Lehet ez a némileg lomha gyorsulás oka?
Nem tudning gép és nem is akarom tuningolni.
Köszönöm.
Amúgy írtam is a srácnak, hogy mondja már meg mit csinált vele (te is olvashatod) mert 50-esre 4L-ert ír, 70-esre meg 2,5-öt.....
Nem hiszem!
TUDOM!

Ne hidd ám, hogy vicc....

A sok kis kölyök vagy asszonyság (mint az enyém) mindig az erősebbet keresi - és lehetőleg minél olcsóbban! De legalább arányosan.
De van, hogy nem sajnálja a pénzt ha tudja, hogy "minőséget vesz". (így lett a sima, tescós, mindent lejátszó 5000ft-os DVD helyet egy 30.000-res Philips - mert hogy ez többet kibír....(?))

Mikor árultam a GS-t sok telefon volt, hogy OK, hogy 25-ös, de nyitott ugye....(35-ös)....És volt nagy szomorúúúúúúság, mikor mondtam, hogy NEM, K4-től már egy vagyon a nyitás, szóval ez garantált 25kw...


Való igaz, hogy sokan az original gépet keresik. Van egy kollégám aki most teszi le a B+125-öt, és látom, hallom milyen motorokat keres. Már-már inkább várnék még egy kicsit és vennék egy újat a helyébe.

De visszatérve:
Ha beleherbelsz, és lesz egy drága motorod - az nem azért eladhatatlan mert belenyúltál - hanem mert drága.... Ez szerintem mindenki számára világos.

Van egy összeg ami fölé már eladási árban nem érdemes menni.
Lásd a 2 nappal ezelőtti srácot. 200.000-ért eladja, de NAGYON NAGYON sokára, hiszen aki tuningolni akar, az vesz egy olcsót és a saját ízlése alapján csinálja meg és akkor lesz 200-nál.
500-nál meg felejtős.....

Nagy a hasonlóság ebben a nagymotorknál is.
A csávó vesz egy gépet.....
Majd konzolokat, dobozokat, riasztót, GPS tartót, kamera tartót, állványt.....akármit. Majd feldobja az egészet egybe egy vagyonért.
És még Ő van megsértődve, mikor az érdeklődő közli vele, hogy az "extrákat" kenje a hajára, neki csak a motor kell, annak mi az ára?"

Tehát a tunning se és az "extrák" se mindig térülnek meg.
N.S.

Artek K2 kipufogóról hallottál már valamit ?
Van tipped ilyen karokra ? :
http://photos.motoiq.com/Alter...

köszi
"Ha megnézed itt a BONCtermet, itt is ezt írják....
itt a példa:"

a linkben pedig azt írja, hogy 13.000RPM
Tudod mi pénz kéne ahhoz, hogy 13.000 forogjon egy minarelli ?

Ne higgy el minden hülyeséget ... / és ne hidd, hogy rosszindulatú vagyok veled /
Az utolsó mondatod vicc kategória

Én kifejezetten original gépet kerestem amit még nem bűvöltek meg.
Nagyon sokan tesznek így.
Többek közt ezért nem változtattam drasztikusan a gyári színösszeállításon, külsőn sem. / aztán ki tudja mit hoz a téli unalom /.
Ha nagyon beleberhelek, akkor magammal baszok ki és lesz egy egyedi, piszok drága, de eladhatatlan valamim.

Nekem a robesz egy kényszerű választás volt. Attól nem félek, hogy nem ülök vissza sportmotorra, de mókás játszani ezzel is.

Mi ketten mást keresünk. Még nem tiszta, hogy megtartom-e, de ha igen, akkor az még egy jó 150-200.000 mire vége és olyan amilyennek én elképzeltem. Akkor 5kiló fölött járna már ...... na azt add el
Amúgy találtam egy másikat 60-ért.
Erősen agyalok rajta, hogy a MINT-et eladom öcsémnek - és megveszem azt is.....így ha hirtelen kell valami, akkor van egy egész donor:-)))
Félreértesz!

Ha 50-es robi lenne akkor is ugyan ezeket kérdezném - mert ezek a hibák ugyan így fent állnak. És a büdös életbe nem volt még ilyen motor a családban. Ergo NEM TUDOM MENNYIT BÍRNAK.
És itt nem anyagi gondom van - hanem pl. ha azt írod, hogy a görgő 3000km-ert, a szíj olyan 5000km-ert bír, akkor 2800km-nél vesszek görgőt , szíjat meg 4800-nál.
A lényeg, hogy asszony ne rohadjon le melóba menet!

A Yamaha Mint-el kapcsolatban nem kérdezek, mert abban nincsenek ilyen dolgok - hiszen fogaskerék meghajtása van, 1db kuplunggal. Gs500-al meg eljátszottam 3 évig.....az utolsó csavarját is megismertem.


És miért ezt vettük meg?
Már taglaltam. Nem fogok venni 150-ért egy számomra HÓÓÓT ismeretlen állapotú gépet, mikor arra is rákölthetek.
(volt egy Aprilia Futurám anno.....230-ért vettem, majd 120-at költöttem rá.....170-ért alig tudtam eladni....)

Szóval inkább veszek "hulladékot" 80.000-ért - és megcsinálom, mint fordítva.
Használt motornál nincs gari - vagyis inkább Én cserélem a dolgokat - és akkor az tuti ki van cserélve.


Fogyi ügyben csak azért a témám, mert ugye a neten folyamatosan azt írják hogy 2-3L
Ha megnézed itt a BONCtermet, itt is ezt írják....
itt a példa:
http://www.sportmotor.hu/teszt...

De ahogy figyelem ez ügyben neked lesz igazad......5 környéke lesz.
Ami nem gond - mert ez a robesz a MINT-el ellentétbe legalább megy, és pakolhatóbb. A MINT is megeszi az 5L-ert.
Persze nem erre számítottam. Ergo idegesít egy picit, de most ez van.....


Amúgy igen!
Helyváltoztatásra kell.
De ha elolvasod a "szervízösszeírásomat" (http://www.akmt.hu/blueaprilia... )
Akkor láthatod, hogy mik voltak az előzmények.


És azt azért ne felejtsük el, hogy még mindig árában vagyok!
Hiszen ezt - főleg így hogy megcsináltam - azért 120.000-ért el lehetne adni - és ugye már minden cserélve lett majdnem.
Szóval nem buktam egy fillért sem.

És ugye egy 70-es mindig kelendőbb a piacon, mint egy 50-es.
Fűűű ..... hát én csak élvezem a befektetett pénz gyümölcsét.
Azt viszont kezdem nem érteni, hogy minek kellett neked pont SR.
Tisztán látszik, hogy neked/tek egy helyzetváltoztatásra való eszköz kellett, nem pedig egy "sportrobogó" ....

Én nem szerettem a robogókat. Ez az első, de azért kipróbáltam jópárat.
Mond már meg mi bajod van a futóművével, fékével ?!
Szerintem nagyon stabil a futómű, lehet vele erőszakosan menni és nem nagyon lesz meglepetés, ha jó az út.
Mo-n szarok az utak .... ezen nem nagyon tudok segíteni.
Pesten sem rózsás elhiheted.

A másik, hogy van egy 70re tuningolt robogód és a fogyit akarod javítani .... görgők élettartalma iránt érdeklődsz .... AMI MARHÁRA NEM ZAVAR, ha félreértenéd, DE

Miért nem veszel egy 50es hengert rá ?
A sebesség meg?
Szerintem nem erre való egy robesz - főleg nem a magyar utakon.
Itt Battán megyek le a városból füredre (1km)
Olyan minőségű a lejtő (Füred olyan 30m-rel lejjebb van), hogy 15-nél is fogni kell a vasat, mert ledob magáról.


Aki száguldozni akar, az vegyen ehhez való gépet - természetesen megfelelő futóművel, felfüggesztésekkel.....stb.
Az rendben is van - de ugye ekkora volt benne!

Szóval nem az "eredetinél" tettem nagyobbat! Mert ebben az esetben indokolná az eseményeket.
Baszogass csak és visszateszem:-))))
De a tiédbe:-)))
Hát én nem tudom...... még formára sem tetszik,ez az agyontuningolás..... hiába megy mint a golyó én pénzt nem adnék érte,hátha megér valakinek 100-120eft de ez csak egy vélemény
meglepne, bárki is reagálna rá
"(sokakkal ellentétbe, nekem nem célom 100-110-et kihozni egy robogóból)(sokakkal ellentétbe, nekem nem célom 100-110-et kihozni egy robogóból)"

Pedig onnan kezd félelmetes lenni a kiskerék .... de kanyarban huplis úton elég a 80 is a fosáshoz Én ma is nagyon jókat mosolyogtam a reakciókon, mikor megeresztettem.

No de a kérdésedre :
Mechanikában 1 milliméter rengeteg
Speciel, ha kiszámolod a kerületét, akkor egyből rájössz, hogy az nem is 1mm.

Szakmádra lefordítva : 1 atom pluszban, vagy mínuszban mennyit számít ?
A ráknak cserélted ki ezeket ?
Ez még elmegy vagy tízezret
Akkor kell cserélni mikor piramisra emlékeztet a formája, csak hegyesebb ..... eh, gazdag népség