Nem csodálom hogy vísííított:-)) Nem volt benne már gyapot....
Most ugye nem várok napokat - így amíg nem lesz rendes gyapot bele - addig jó a csőszigetelő is:-))
(Még mindig viszket a kezem tőle:-)))
Na pár kép....
Ez volt benne......KOKSZ:-))))
Újragyapotozva? No volt értelme szétszedni. Sokkal jobb lett a hatás. Nem egy gyári vs leovince - de már nem síííkíííít.
Ma megjött a csomag.
De mikor szétszedtem a variátort akkor jött le, hogy polini variátor...és ebbe 16x13-as görgők vannak (brutális állapotban)
Nem tudtam mit csinálni, hiszen csak próbálni akartam, beletettem a 4,7-es szettet.
NAGYON durva lett a változás! már-már olyan, mint akartam!
Normális indulás, gyorsulás.....
Szóval most érkezik majd a nagyobb méret - így ezt aki kéri - megkapja
... igen, de sajnos olyanom sincs. :(
Bár tavaly sem derült ki abból a videóból, hogy gyenge lenne, holott mégis para volt vele.
Mind1, lassan úgyis leteszem, még ezt a hónapot kihúzom vele, aztán a télen majd bindzsiszkedem vele. :) Csak egy ötlet volt, ha lett volna valakinél egy teszt darab. :)
... igen, igen.
Sok minden lehet, de mint írtam ugyanezen ment végig tavaly lacka69 is. Neki ez jelentette a megoldást. Én csak azt szeretném elkerülni, hogy elkezdem venni a cuccokat hozzá feleslegesen.
Ha egy jó benzinpumpával tudnál tesztelni a gépet, és utána úgy menne mint előtte, akkor tudnám, hogy egy olyan megoldaná ténylegesen a problémát.
Ezért írtam a benzinpumpa hiba gyakorisága végett, hátha akad valakinél elfekvőben, amit nála pusztán tesztelés céljából beletennénk a moccba.
2002-es Ditech injektoros minden szép és jó csak a motor nem húz jól 40-60 km/h között de 65-nél már kegyetlenül jó valakinek nincs valami ötlete hogy abban a tartományban is húzzon ha egyáltalán lehet ilyet?
Meg is van:
Innen Te is letöltheted: www.manualedereparatie.info.zi..." title="http://www.manualedereparatie.info/manuale/aprilia/Aprilia_Sport_City_125_200_2004_Manual_de_reparatie_www.manualedereparatie.info.zi..." target="_blank">http://www.manualedereparatie....
KAPACITÁS
Üzemanyag (tartalék benne) 8,6 liter (2,27 gal)
Üzemanyag-tartalék 1,4 liter (0,37 gal)
Motorolaj
- Változó motorolaj és olajszűrő 1100 cu. cm (67,12 cu in).
- Cserélje ki a motor nagyjavítása 1150 cu. cm (70,18 cu in).
Sebességváltó folyadék 250 cu. cm (15,25 cu in).
Első villa folyadék 135 ± 1 cu cm (8,24 ± 0,06 cu in) per láb
Hűtőfolyadék :1,5 liter (0,39 gal) (50% víz + 50%-val fagyálló etilén-glikol)-
Ülőhelyek 2
Jármű max. load (lovas + utas + poggyász) 210 kg (463 lb)
átviteli rendszer: Fokozatmentes automatikus átalakító konverter
A kérdésedre a válasz:
Első villa folyadék 135 ± 1 cu cm (8,24 ± 0,06 cu in) per láb
Szerintem meg a cu cm = ccm....vagy ml......
Tehát akkor 135ccm vagyis 135ml olaj kell bele.
A legtöbb haverom a MOTUL 15W-s FORK OIL-ját veszik.....
Viszkibe szabadon választott......
(írhatnak amit mondanak, azt a pilóta érzi, hogy neki mennyire jó vagy rossz.
Általában 10w-s olaj kell szinte mindenbe, de 20-ig is nyomhatod.
Én minden motoromba 15-öst rakok, így nem üt fel ha patkára is megyek, de a 10w-s olajnál volt, hogy egy kátyúnál úgy pattant vissza az eleje, mint ha nem is lenne semmi csillapítás.
A mennyiség pedig számomra is kérdőjel.......
Egyszerűen nem egyértelmű semmi.
A gyári könyvben azt írja az egyik helyen hogy 300ccm
A másik könyv, hogy nyitott állapotban (széthúzva) a peremtől 80mm-re legyen az olaj
Itt pedig ha jól emlékszem 130ccm-írt írtak........
De mindjárt megnézem, hogy le e szedtem a 125-ös leírását - mert szerint az ugyan az mint a tiéd
Injektoros robesztól eddig csak rossz dolgokat hallottam.
Általában a benzinpumpa adja meg magát.
A kollégámnak volt piago-ja, gilerája..... a 3. robi már karbis lett.
Az a gond, hogy nagyon sok minden lehet - szerintem.
A benzinpumpa, vákuumszelep, vezérlés.....stb
Arra nincs tipped, hogy lehet "elkussoltatni"?
Mert nekem meg pont az a bajom, hogy rohadt hangos.......és ugye lakótelepen ez a vísíííítás felér egy öngyilkossággal:-))))
A bandit sportdobjához van egy tompító (szűkítő betét). Ha azt beteszem mint ha gyári lenne.....
De itt mit szűkítsek rajta?
Vagy lehet hogy érdemesebb lenne véget vennem valahol?
Vagy akár - akinek halkabb - ez egy POLINI "rendszer"....akár cserélhetünk is. (ellenben álló, nem fekvő henger)
április óta nyüstölöm a diteches paripámat Pesten, és mondhatni szépen vizsgázott. csak a benzincsövem repedt meg, adta fel a szolgálatot, illetve most így szeptember végére jött egy rémisztően hasonló helyzet, mint tavaly lacka69 fórumtársunknál jelentkezett, hogy egyszer csak gázadáskor ledadog a motor.
alapjáraton szépen megy, viszont gyorsításnál ledadog. eleinte még néha néha, de most már szinte mindíg.
akkor a megoldás a benzinpuma cseréje jelentette.
olyan kérdésem lenne, nem e lenne elfekvőben valakinél egy ilyen, pusztán tesztelés céljából, hogy megbizonyosodjak, valóban ez a probléma, révén, ez egy injectoros motor, ezer más probléma lehet.
köszönöm előre is a választ és az esetleges lehetőséget.
Heló Mindenki!
Olyan kérdésem lenne hozzátok hogy meg tudnátok e nekem mondani hogy az sr150 első teleszkópjába milyen viszkozitású olaj kell és abból mennyi és esetleg ti milyen márkát ajánlotok?
Előre is köszönöm.
Gondolom a kipufogóra gondolsz, mert a színe az nem változott / még / a fehér részeket kivéve.
A lakk rendesen visszavett a fényből : http://img1.indafoto.hu/9/7/78...
ennyire nem számítottam, de még belefér.
Legközelebb marad a tükörre polírozás .... a következő életemben
Hangilag ennyivel tudok szolgálni jelenleg.
Ez annyit torzít, hogy közelében sincs a valóságnak, de 0:29nél talán van egy hang ami olyan.... a kép is szar, de csak ez volt nálam.
Jelenleg még bejáratós a beállítás, ennél csak élesebb lesz. http://youtu.be/SlkGAW_qyrE
Nem mondom, hogy nem mosolyogtam hazafelé, viszont a gyártelepes kép miatt teli ment az első és a hátsó gumi tüskével.
Az életben nem láttam még ilyet .... úgy nézett ki mintha fel lett volna szórva fehér kaviccsal. Aha, csak minden oldalán tüske
Az a perem azért van,hogy ne tudd szétnyomni a tűzkarikát.Ha olyan kipufogót tettél fel ami a képen van és eddig gyári volt,akkor hozzá kell hangolni a hajtást az új kidörrentőhöz.Könnyebb görgő ill. erősebb kuplungrugó kell,hogy kihasználd a cső előnyeit.
Gondolom, hogy rávaló.
Vettem tűzkarikát, rápróbáltam és kicsit magasabb volt mint a perem. Feltettem vele és úgy tűnik nem szelel sehol, de csak annak a kis peremnek kell felfeküdni csak ?
Köszönöm az eddigieket.
Mindjárt itthon van és nem szeretném, ha a jóakaratnak nyögés lenne a vége.
Nem csodálom hogy vísííított:-)) Nem volt benne már gyapot....
Most ugye nem várok napokat - így amíg nem lesz rendes gyapot bele - addig jó a csőszigetelő is:-))
(Még mindig viszket a kezem tőle:-)))
Na pár kép....
Ez volt benne......KOKSZ:-))))
Újragyapotozva? No volt értelme szétszedni. Sokkal jobb lett a hatás. Nem egy gyári vs leovince - de már nem síííkíííít.