Jól megszívtam a múltkori esőben megállt a gépsárkány :(
Először csak dadogott félgáznál többet nem engedett mert fulladt utána ez csökkent negyed gáz és teljes megállás !
Tolhattam haza illetve asszonypajtás kijött elém kocsival és haza húzott a kertek alatt :)
Othon szétszed és a karburátor tele volt vizzel
Nem tudom honnan kerülhetett bele vajon a légszűrön keresztül jó lenne kitalálni ne járjak megint így vele !
Ha kell a kipufogó, akkor 18ruppó ... nekem 20+ban van.
Elegem van .....
Most még fényezést is fizethetek ....
csak oldalszetender van haver gépén és túl kövéret húztam a szárításnál , aztán ráestem én is .... eladó még egy DR EVO 70 hengerszett csak felszerelve volt ! 20K. Malossi kuplung 15 K, malossi muktivar csak feleszerelve volt 15K, stb ....
Kiszophat ez a robogó téma .....
Aprili a SR 50 is eladó fill új szimeringekkel, csapágyakkal, olajjal minden fittyfüttyel ..... ajándék 2L Castrol Power1 2T olajjal, Castrol Sytrans 75R/90 olajjal ajándékba .... 170.000.-
csak az olaj 10.000.-
Smucig? Én ezt úgy hívnám, hogy előrelátó. Kaptam már úgy vissza szerszámot, hogy tele volt homokkal. Ráadásul én apránként szedtem össze minden szerszámom árát és csak márkás cuccokat veszek meg. Az meg nem 2 forint és nem homokozóba való.... Aztán még örülhetek ha egyáltalán visszakapom a cuccaimat. Nem-nem a kölcsönadogatási idő régen elmúlt....
Pedig van, hiszen nem állandóan merőlegesen fut a gumi az aszfalton.
A motorgumik (nagyok) oldalfala épp ezért mindig lágyabb keverék, hogy mikor beszállsz egy kanyarba, akkor is legyen tartása és tapadása.
Ha nem is a felni érne le, akkor viszont garantált a szálszakadás.
De ugye csak tippeket adok. Próbáld ki, de ha taknyolsz akkor itt ne sírj:-)))) (otthon, sötétben, bekötözve:-)))
Én biztos nem csinálnám!
De nézz körbe a google-ba.
Kanyarokban látod, hogy mennyire vetemedik a gumi....
No a te esetedben erre már nincs mód, hiszen a gumi széle vékonyabb a felninél - így a felni szétnyomja.
Vagy szálszakadás, vagy peremkiugrás.
Nya ehun van e, az a szer :
http://www.kepfeltoltes.hu/view/120926/H__ll__www.kepfeltoltes.hu_.j
pg
Xerxes :
Még pihen ... nem akartam, hogy összekaristolja a szerelő.
A vágott hátsó sárhányó, led lámpa és a sztender kerül fel következő körben. A gumipókot meg megtartom, ha felcsapódik és majd kikötöm vele
Nekem már marta meg egymást ugyan azon márka.....
1 óra alapjárat? Na neked se adok már Én se kölcsön semmit:-))))
Viccet félretéve.
A belső melegítés lehet hogy gázos, hiszen pont alulról érkeznek a gázok.
Elsőre Én se foglalkoztam vele. Tényleg óvatosan csináld! ÉS ez tiszta jószándék részemről!
Nincs hőlégfújód? Mert még az is segíthet, ha az alapjárat előtt átmész rajta egy 10 percig......
Hőálló lakkal viszont tényleg nem találkoztam még!
A gumi viszont ebben a felállásban katasztrófális egy kanyarba..... az acélszálak nem erre lettek kitalálva. Szerintem a csili-villi motorod/kipuffogód nem egy ilyen esést érdemelne:-)))
Azért nem felejtendő hogy ez egy autó - 4 kerék - és a gumi nem épp fekszik néha 45-60 fokban az úton..... De itt is látszik, hogy esetünkben a felnin vennéd be a kanyart:-))
Remélem, hogy nem kapnak össze
Sütőbe nem tudom rakni, mert nem olyan régi, meg hát abból eszek Kamrához sokat kéne menjek, így kértem kölcsön egy robogót.
Elvileg száradás után 1 óra alapjárat elég neki ...
Sietni kell, mert ha azt akarom, hogy ezzel hangolják és ne a Sito Plus- al, akkor péntek délelőtt a szerelőnél kell legyen
ugyanaz a márka és hőálló a lakk is. Létezik csak nem ócsó.
A guminál is vágom, hogy mi micsoda.
Az lenne a lényeg, hogy mivel keskenyebb a gumi ezért terpesztenie kell az oldalfalnak .... ez amellett, hogy jól fest, még "peresít" is kicsit.
Ilyesmit kell elképzelni / csak ez autó / : http://4.bp.blogspot.com/-tr3I...
1., szerintem nagyon nem!
a., ha mindkettő ugyan az a gyártmány, akkor elméletileg nem bántja egymást (nem lesz felmaródás, hártyásodás
b., ellenben a lakk nem hőálló! És gondolom nem véletlenül nincs színes hőálló festék sem....csak fekete (Én legalábbis csak feketét láttam és azt is csak matt-ot. - gondolom szén, vagy grafit van benne "hőállóként"
A lakk simán fel fog hólyagosodni - szerintem!
DE ennek rohadt egyszerű módja van:-)
Fogj egy vasat, fesd le hőállóval - majd lakkal ahogy akarod
(bár a hőállót gondolom tudod, hogy 2 módon is kell szárítani.
a., ráfújod és hagyod száradni
b., utána pl beteszed a sütőbe - a GS leömlőkkel ezt csináltuk:-))
Így lesz TÖKÉLETES a réteg.
Szóval ha el is csesznéd, akkor csak az anyag fogy, de nem a fáradtságos munkád!
GUMI
Mivel ezek tömlő nélküli gumik, így a felni szabja meg a határt, hiszen a perem tartja a gumát.
Ha kisebbett akarsz feltenni (130 helyet 110-et) akkor ugye majd 2cm-re kisebb lesz a szélessége, így nem tartja meg a perem a gumit.
A 70-es az meg ugye csak a vastagsága......annak semmi köze ehhez.
Felfelé mehet a számozás.....
PL nekem a banditra a 160/60-17 helyet simán rakhatok be 180/60-17-et....vagy 180/80-at is akár.
De lefelé csak felnicserével megy. SZERINTEM!
Irányíthatóságban pedig?
Mivel vékonyabb a gumi lenne változás, ellenben ha megszokod, akkor akár jobb is lehet.
Hiszen nagyon kevés olyan motor van, ahol elől-hátul ugyan az a gumi. Elől általában mindig vékonyabb
Szerintetek a fekete hőállót, ha hagyom megszáradni, utána ráengedem a lakkot és együtt keményítem ki a kettőt az járható út ?
Valaki nyomott már fel 110/70 gumit a 130/60 helyett ?
Nagyon szar lett vele a dönthetőség ?
Biztos tutin festene, csak kérdés az irányíthatóságon mennyit rontana. Gáz, hogy nincs 90/60 R13 ... az lenne csak a pöpec
Tudnak szopatni, az szent.
Én anno a GS500-amhoz - mert hogy SUZUKI - vettem egy "pár" telószimmeringet a Hollósnál LISTAÁRON!
Mondja is az emberünk, hogy valami 8800ft?
OK - jöhet. Ha ennyi, akkor ez van, akkor is kell.
Másnap jön a posta.
Kibontom - EGY DARAB volt benne.....
Megnéztem a számokat, szóltam a kollégámnak......
másnapra hozott FULL UGYAN OLYAT - 5db-ot (hogy párban maradjak) egy doboz sörért:-)))
Utána kiderült, hogy valami 2-300ft-os tétel bármelyik csapágyboltba. (a nyári TS-be is 250-ért vettem)
De ugyan ez a szivargyújtó aljzat is.
Motoros boltba kb 5-6000ft. Otthon? max 1000ft-ből kihozható.
Mindent azért Én se vállalok be.
A motorszerelésnél is van egy határ. Pl a banditba biztos nem nyúlnék bele, de ott ugye már kicsit komolyabb minden.
De egy görgőcserére biztos nem rohanok el szervízbe.
Amúgy meg smucig vagy:-)) Ha még szerszámot se adsz köccsön:-))) Vettem is inkább magamnak sajátot:-))) (meg csináltam tegnap:-)
Jól megszívtam a múltkori esőben megállt a gépsárkány :(
Először csak dadogott félgáznál többet nem engedett mert fulladt utána ez csökkent negyed gáz és teljes megállás !
Tolhattam haza illetve asszonypajtás kijött elém kocsival és haza húzott a kertek alatt :)
Othon szétszed és a karburátor tele volt vizzel
Nem tudom honnan kerülhetett bele vajon a légszűrön keresztül jó lenne kitalálni ne járjak megint így vele !
Nincsen tippetek ?
Elegem van .....
Most még fényezést is fizethetek ....
csak oldalszetender van haver gépén és túl kövéret húztam a szárításnál , aztán ráestem én is .... eladó még egy DR EVO 70 hengerszett csak felszerelve volt ! 20K. Malossi kuplung 15 K, malossi muktivar csak feleszerelve volt 15K, stb ....
Kiszophat ez a robogó téma .....
Aprili a SR 50 is eladó fill új szimeringekkel, csapágyakkal, olajjal minden fittyfüttyel ..... ajándék 2L Castrol Power1 2T olajjal, Castrol Sytrans 75R/90 olajjal ajándékba .... 170.000.-
csak az olaj 10.000.-
Csáó
Adtam így oda színmintát.
tényleg visszahozták.
A motorgumik (nagyok) oldalfala épp ezért mindig lágyabb keverék, hogy mikor beszállsz egy kanyarba, akkor is legyen tartása és tapadása.
Ha nem is a felni érne le, akkor viszont garantált a szálszakadás.
De ugye csak tippeket adok. Próbáld ki, de ha taknyolsz akkor itt ne sírj:-)))) (otthon, sötétben, bekötözve:-)))
Én biztos nem csinálnám!
De nézz körbe a google-ba.
Kanyarokban látod, hogy mennyire vetemedik a gumi....
No a te esetedben erre már nincs mód, hiszen a gumi széle vékonyabb a felninél - így a felni szétnyomja.
Vagy szálszakadás, vagy peremkiugrás.
http://www.motipdupli.de/?L=2&...
a Clear
http://www.kepfeltoltes.hu/view/120926/H__ll__www.kepfeltoltes.hu_.j
pg
Xerxes :
Még pihen ... nem akartam, hogy összekaristolja a szerelő.
A vágott hátsó sárhányó, led lámpa és a sztender kerül fel következő körben. A gumipókot meg megtartom, ha felcsapódik és majd kikötöm vele
Akkor télen lesznek ilyen fényképek
Hőálló lakk :
http://www.scooterracing.hu/pr...
Én ilyet szerváltam, csak átlátszó lakkot :
http://www.brwtools.hu/shop/pr...
/ tudom, hogy ez ezüst és az oldalon csak az van és a fekete, de nekem csak sikerült /
Nekem már marta meg egymást ugyan azon márka.....
1 óra alapjárat? Na neked se adok már Én se kölcsön semmit:-))))
Viccet félretéve.
A belső melegítés lehet hogy gázos, hiszen pont alulról érkeznek a gázok.
Elsőre Én se foglalkoztam vele. Tényleg óvatosan csináld! ÉS ez tiszta jószándék részemről!
Nincs hőlégfújód? Mert még az is segíthet, ha az alapjárat előtt átmész rajta egy 10 percig......
Hőálló lakkal viszont tényleg nem találkoztam még!
A gumi viszont ebben a felállásban katasztrófális egy kanyarba..... az acélszálak nem erre lettek kitalálva. Szerintem a csili-villi motorod/kipuffogód nem egy ilyen esést érdemelne:-)))
Azért nem felejtendő hogy ez egy autó - 4 kerék - és a gumi nem épp fekszik néha 45-60 fokban az úton..... De itt is látszik, hogy esetünkben a felnin vennéd be a kanyart:-))
Sütőbe nem tudom rakni, mert nem olyan régi, meg hát abból eszek Kamrához sokat kéne menjek, így kértem kölcsön egy robogót.
Elvileg száradás után 1 óra alapjárat elég neki ...
Sietni kell, mert ha azt akarom, hogy ezzel hangolják és ne a Sito Plus- al, akkor péntek délelőtt a szerelőnél kell legyen
ugyanaz a márka és hőálló a lakk is. Létezik csak nem ócsó.
A guminál is vágom, hogy mi micsoda.
Az lenne a lényeg, hogy mivel keskenyebb a gumi ezért terpesztenie kell az oldalfalnak .... ez amellett, hogy jól fest, még "peresít" is kicsit.
Ilyesmit kell elképzelni / csak ez autó / :
http://4.bp.blogspot.com/-tr3I...
a., ha mindkettő ugyan az a gyártmány, akkor elméletileg nem bántja egymást (nem lesz felmaródás, hártyásodás
b., ellenben a lakk nem hőálló! És gondolom nem véletlenül nincs színes hőálló festék sem....csak fekete (Én legalábbis csak feketét láttam és azt is csak matt-ot. - gondolom szén, vagy grafit van benne "hőállóként"
A lakk simán fel fog hólyagosodni - szerintem!
DE ennek rohadt egyszerű módja van:-)
Fogj egy vasat, fesd le hőállóval - majd lakkal ahogy akarod
(bár a hőállót gondolom tudod, hogy 2 módon is kell szárítani.
a., ráfújod és hagyod száradni
b., utána pl beteszed a sütőbe - a GS leömlőkkel ezt csináltuk:-))
Így lesz TÖKÉLETES a réteg.
Szóval ha el is csesznéd, akkor csak az anyag fogy, de nem a fáradtságos munkád!
GUMI
Mivel ezek tömlő nélküli gumik, így a felni szabja meg a határt, hiszen a perem tartja a gumát.
Ha kisebbett akarsz feltenni (130 helyet 110-et) akkor ugye majd 2cm-re kisebb lesz a szélessége, így nem tartja meg a perem a gumit.
A 70-es az meg ugye csak a vastagsága......annak semmi köze ehhez.
Felfelé mehet a számozás.....
PL nekem a banditra a 160/60-17 helyet simán rakhatok be 180/60-17-et....vagy 180/80-at is akár.
De lefelé csak felnicserével megy. SZERINTEM!
Irányíthatóságban pedig?
Mivel vékonyabb a gumi lenne változás, ellenben ha megszokod, akkor akár jobb is lehet.
Hiszen nagyon kevés olyan motor van, ahol elől-hátul ugyan az a gumi. Elől általában mindig vékonyabb
Nézelődtem és megakadt a szemem rajta.....
De ha lesz occóbb - az csak jobb!
Bár (ez Én vagyok) ilyen dolgokat nem vennék használtba, hiszen mi a garancia, hogy fele annyit ki is bír?
Szerintetek a fekete hőállót, ha hagyom megszáradni, utána ráengedem a lakkot és együtt keményítem ki a kettőt az járható út ?
Valaki nyomott már fel 110/70 gumit a 130/60 helyett ?
Nagyon szar lett vele a dönthetőség ?
Biztos tutin festene, csak kérdés az irányíthatóságon mennyit rontana. Gáz, hogy nincs 90/60 R13 ... az lenne csak a pöpec
Már csak egy szerszám kellene, de lehet hogy lesz az is holnap!
Tudnak szopatni, az szent.
Én anno a GS500-amhoz - mert hogy SUZUKI - vettem egy "pár" telószimmeringet a Hollósnál LISTAÁRON!
Mondja is az emberünk, hogy valami 8800ft?
OK - jöhet. Ha ennyi, akkor ez van, akkor is kell.
Másnap jön a posta.
Kibontom - EGY DARAB volt benne.....
Megnéztem a számokat, szóltam a kollégámnak......
másnapra hozott FULL UGYAN OLYAT - 5db-ot (hogy párban maradjak) egy doboz sörért:-)))
Utána kiderült, hogy valami 2-300ft-os tétel bármelyik csapágyboltba. (a nyári TS-be is 250-ért vettem)
De ugyan ez a szivargyújtó aljzat is.
Motoros boltba kb 5-6000ft. Otthon? max 1000ft-ből kihozható.
Szóval körbe kell nézni DE NAGYON!
http://www.bercsekft.hu/motoro...
5950ft!
Igaz az suzuki volt.
http://www.bercsekft.hu/motoro...
Azért egy db anya és egy darab alátét 990ft-ért nem sok egy kicsit?
Mindent azért Én se vállalok be.
A motorszerelésnél is van egy határ. Pl a banditba biztos nem nyúlnék bele, de ott ugye már kicsit komolyabb minden.
De egy görgőcserére biztos nem rohanok el szervízbe.
Amúgy meg smucig vagy:-)) Ha még szerszámot se adsz köccsön:-))) Vettem is inkább magamnak sajátot:-))) (meg csináltam tegnap:-)
Oda csak szerpentinért járok.