Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2hónap alatt le lehet gyűrni a görgőket is ....
Vizes ?
és mi az a "melegen " ?
Ennyire nem szabadna elgyengülnie még akkor sem, ha levegős.
Nekem 50km egyhuzamú városi vallatás után sem volt ilyen gondom Nem érzel csúszást, késést, elakadást ... valamit ?
Gondolom 40nél beáll 1 fordulatra és nem is pörög tovább.
A szíj új, meg a görgők is jók, azt még vásárlás után nétem meg kb 2 hónapja!
Ja azt elfelejtettem írni, hogy melegen csinálja, hidegen megy, bár nem éri el a 90-es végsebességet már!
A kompresszió lesz a következő amit meg fogok nézetni!
Köszi a tippeket!
Mérd meg a szíjad, nézd meg a kuplungod, nézd meg a görgőd. Majd méress kompressziót.
Üdv Sr-esek!
Kellene nekem egy kis segítség!
Van egy yamaha blokkos old sr-em!
Amivel van egy kis gond!
Nem akar húzni és nem megy 40-nél jobban!
Eddig már 3-szor takarítottam meg fújtam ki a karbit, kitakarítottam a légszűrőt, kicseréltem a gyertyát és a pipát is a gyertya szép őzbarna, kimértem a gyújtást hidegen és melegen is, minden jó!
17,5-ös Dellorto karbija van és 70-es hengere!
Előre is köszi a tippeket!
"Nektek a Kinter régi gépét kellett volna megvenni ... ha már SR." Még hirdetik. Ennyi idő alatt nagy kárt nem tehettek benne. (Remélhetőleg)
MOKI !

Nézd csak a seggét
http://www.kepesmotor.hu/april...

Hívd fel, ajánld fel a gyárit meg 5 rongyot .... hátha.
A 3 szett görgő megint egy tízes.
Nektek a Kinter régi gépét kellett volna megvenni ... ha már SR.
No, persze nem kötözködni akar veled senki, de talán elhamarkodtátok ezt a robogó dolgot.
Testhezállóbb lett volna egy 50 4T, ha ennyire számít a fogyasztás.
70es 2t hengert akarsz megetetni 3lityiből úgy, hogy tartósan 70 körül kell üzemeljen .... Pesten meg, ha a lámpától nem rajtolsz el jól, akkor fellöknek. Jóformán csak csattgázzal lehet lépéselőnybe kerülni. Az pedig nem jaszkari .... csak biztonság.

Én kívánom, hogy sikerüljön úgy belőni ahogy szeretnéd, de kemény dió lesz sztm.
Ez értem és egyet értek.

Asszonyka? Ne hidd.....szerintem mikor már nagyon jó idő lesz akkor használja és akkor se minden nap.
Neki oda-vissza a táv kb. 40-45km. (20-22 oda)
Természetesen az útvonal: Százhalombatta - 6-os főút - Érd - 6-os - Bp - Lágymányosi (Rákoczi) ott dob egy balost és már meg is érkezett.

A görgőzésről meg olvasok folyamatosan. Ez ügyben fogok venni 4-5-6g-os görgőket. Jelenleg Én használom inkább, szóval úgy lesz belőve, ahogy nekem megfelel. (ha nekem jó, akkor az asszonynak is az lesz)

Nekem pont az a gond, hogy virgoncabban indul meg, és nem fokozatosan. Szerintem gebaszos, hogy nem lehet pontosan tudni mikor fog kilőni.


A fogyi meg mint írom még nem kitapasztalt.

De tudok mondani mást is....
Manapság már a mocik elmennek 2-3L-erel.
És mennek....

Szóval csuklófüggő és beállítás kérdése.
Nem mondom, hogy 1,5-2L-ert fog enni, mint amit írnak, de szerintem 4 közelébe se lesz.
Köszi!
Dzsiletta lett az eszköz
Nagy 4T váltós mocit lehet nyomatékból terelni és bármikor ott a váltó amivel a fordulatot alacsonyan is tarthatod .. / de minek ? /
Robinál ez kicsit más .... ha jól van belőve, az szinte állandóan ugyanannyit forog gyorsítás közben. Mikor elfogyott a "fokozat", akkor pedig fullon forog.

Bátor az asszony
Heti 5nap - napi 100kilo kemény robogóval.
Gondolom van benne főút is .... ott pedig illik tartani a 70 minimumot. Meglesz az a 4-4,5 lityi .... görgőzheted össze-vissza, akkor is. Egyébként el lehet ám baxni az egészet egy rosszul megválasztott súlyú görgővel ..... nem tönkre megy, hanem nem úgy működik majd ahogy kell. Én hangoltatás után mintha 1,5x erősebb gépet kaptam volna vissza .... sokkal élesebbet gyorsult, virgoncabban indult meg, stb.
A 6g-s lett kivéve belőle és 3,5g lett betéve... fogyasztás nem hiszem, hogy változott. Legalábbis nem észrevehetően, mert én 1x számoltam fogyasztást csak ..... mondván, minek számolgatni, mikor úgyis tankolni kell, ha elfogy

A Mint-et meg az SR-t hasonlítsd kicsit össze.
Ha a Minted "elavult motorja" bekap 5 lityit és nem képes 50fölé menni, akkor az SR ami szalad óra szerint gyárilag 80at, akkor hogy fogja a felét enni ?
Ahohy írták. Kell a gyári meg némi üvegpaplan,epoxi,glett,csiszolas,es 1-2 nap
Na kész a "szerszám" és működik is:-)
ha meg ez megvan akkor csináltam oldalsztendert is anyokanak
Ilyet nem lehet kapni .
Úgy csinálták a srácnak is akié volt, mert évekkel ezelőtt elbontotta már a robeszt.
A gyáriból meg lehet alkotni ...
link
Ilyet hol lehet venni? Valakinek nincs esetleg eladó?
3,2-3,5 alá nem fog menni a fogyasztás soha. Nekem alap minden 12-es karbival tatásan 3,2. Nálam nincs nyélgáz.
Azt tegyük hozzá, hogy minden fogyasztás csuklófüggő!

A banditám alap esetben elmegy NÉHA 4,8-al.......de van hogy megeszi a 7,6-ot is......
A kérdés?
A hegyekben járkálok egy kényelmes 70-el.....vagy az autópályán megyek 190-el?

Szóval értelemszerű, hogy ha valaki a gázmarkolatnál ON/OFF állást ismer, akkor annak zabál.....
De tényleg nem tudok most erre mit mondani. Ki kell deríteni, és ugye mivel most könnyű a görgő is - nagyon pörgetni kell....
Szóval most jön majd a beállítóóóóósdi:-)))
2,5-es fogyasztás nem fog összejönni.................főleg egy 70-estől.
Ditekk eszik 2,5-et.
A festék márkáját most meg nem mondom neked de:
elment 2 flakon 600ml fekete, és 4db 400ml-es flakon narancssárga (mocira, bukóra) 990ft/db, akril, benzinálló.
Kellett 1 simító glett ha jól emlékszem 1350ft?
Meg egy üvegszálas az is ennyi volt.....
meg pár fajta csiszolópapír ami nem volt itthon.
Különféle vegyi anyagom meg ugye alapban van otthon, ha már vegyész vagyok:-)) De zsíreltávolítás nálam: brigéciol nagyba...vízes lemosatás...majd utána acetonos áttörlés.

És persze ami volt.....hiszen a hírhedt rezgőcsiszolóhoz volt egy rakás holmim, ami megmaradt a nyári TS150 felújításból.


Persze ez nem a vége:-)
A gumik még jók egy ideig (erre az évre tutira)

Nem mondom, hogy trágyadombot vettem.
hiszen másképp nem veszem meg.
Azt viszont mindenkinek szem előtt kell tartania, hogy ne akarjon full extrás, szép, kiváló gépet venni 100.000 alatt.

Ennek a gépnek a külseje egy hányadék volt. Mikor asszony meglátta elsőre elment tőle a kedve is. De épp ezért mondtam neki, hogy ezzel ne foglalkozzon, mert azt 1 hét alatt megcsinálom neki. A lényeg a belső. Az meg totál át lett nézve motorszerelő által, ki lett cserélve egy rakás holmi ugye tuning cuccra, szóval jó.
Hiszen ahogy nézem a netboltokat legalább ekkora értékű holmi van benne. És ugye az a lényeg, nem a szíj, meg a görgő - meg a többi fogyó eszköz.

Természetesen ahogy egyre jobban mászok bele jönnek elő a cserélendő dolgok. De ennek így van rendje és értelme.
MEGY, használható de ha egy fasza, megbízható gépet akar az ember, akkor ezt kell csinálnia.

Én meg ugye inkább ez a féle vagyok, mint inkább megvenni egy 150-200.000-res motort, és utána anyázni, mert abban is vannak hibák, csak ugye az eladó vagy elhallgatja, vagy nem is tud róla.

Szóval mire totál kész lesz benne leszek 150-be?
És? MINDEN ÚJ LESZ BENNE! ÉS ez tuti, mert ugye Én cseréltem ki.

Tegnap láttam egy hirdetést.
Dettó ugyan az mint a miénk......
Erre a csóka úgy hirdeti, hogy 2003-as...... majd utána a sorok közt beírja (amit ugye alig olvasnak el), hogy Ő akkor vette.
A másik mókás mikor valaki kiszedi a régi szarjait - és felteszi a vaterára......
Elhasznált holmit akar eladni? Ez se sokat ért a dologhoz.


Szóval Én épp ezért mindig így gondolkozom.
Ha nem akar valaki szerelgetni (nem tud, nem akar) akkor vegyen 0km-es gépet és arra van eleve 2 év garancia, és ugye 1% a hiba lehetősége.

De ha használt motort vesz akkor igenis az árat nézze, ne a külső cicomát. Lehet, hogy kívülről szép, de nincs már benne élet.


Erre a saját példám.
Az első motorom egy 89-es TZR125F volt.....lepusztult állapotba vettem az RMC-ben 170.000-ért.
Otthon felcsinosítottam - és 1 év alatt beleraktam 18.000km-ert

Utána vettem egy Aprilia FUTURA 125-öt. 230.000-ért.
Iszonyat jól nézett ki. De többet volt szervízbe, mint alattam....... erre ráköltöttem majd 100.000-ret és 160-ért tudtam eladni....vagyis itt buktam 170.000-ret.

Ekkor mondtam, hogy - mivel túrázok - használt motort soha többet.
És lám. GS500....3 év alatt 68.000km.....Banditba is most van 5 évesen 55000km....és semmi gondja, baja.



Fogyira még nem tudok nyilatkozni, mert az SR-rel még csak kb. 20km-ert mentem így nem tudom hogy mennyit eszik. Majd most lesz az (hogy kész), hogy lent hagyom a MINT-et, és ezt fogom használni melóba járásra (napi 10km)

Tavasszal meg ugye eléri a lényegét - hiszen asszonyság ezzel akar melózni járni. Akkor belemegy naponta 45-50km, hiszen Battáról fel kell mennie a MÜPA mellé a K&H központba.


Ami húzósabb kiadás lesz az az, hogy kell egy nagyobb karbit szereznem rá, mert még mindig a régi van rajta és ugye a 70ccm-re ez kevés. Nyélgázon kb 8km után elfogy a nafta.....leáll a gép. Vársz 10sec-et, és újra indul..... de ugye nyélgáz alattam olyan 85km/ó - ami már nem "robogós" sebességhatár a kresz szerint:-)
A kényelmes 40-60 közt nincs ilyen gond.



NO!
Ennyit reggel:-)
Megyek le, csinálom a kuplungszerszámot:-))))
nagyon köszi a segítséget
üdv!

srácok ezt a hátsó sárvédőt honnan tudom beszerezni?
Brutálisan felveri a sarat a gép.....
Milyen festéket vettél ?

2500 egy flakon sima fehér .... nekem kellett abból 3 + 2 flakon műanyag alapozó, 1flakon szórógitt, zsíreltávolító meg egy rakás csiszolócucc.... és kb az 1/3 felület lett belőle fehér
Te meg lefestetted az egészet ennél jóval olcsóbban.

110 azért nem a világ. Rengeteg 110 rongyosra is kell költeni, hogy az olyan legyen amilyennek lennie kell. Neked is belecsurog még egy adag, attól ne félj, hogy nem jönnek majd szép sorban a dolgok. 80ért trágyadombot lehet kapni, 160ért tűrhetőt, jót meg 600ért a kereskedőnél

Az öt literes fogyasztás is kb jó.
Ha úgy akarod belőni, hogy 2-2,5 litert egyen, akkor mehetsz bringával helyette. Akkor nem lesz neki jó és menni sem fog.
A 4-5 liter REALIZÁLHATÓ városban.
Ennél kicsit jobb, ha hosszabb távon mész egyenletes gázon.
Tény.-)))
Eddig cakk-pakk ahogy számoltam.....
Moci 80.000
doboz 4500
riasztó 5000
festék, csiszolópapír, gelttelő 8000
egyéb (fúrófej, posta) 3000
matricák 2000
........................................
~104.000-nél járok most.


DE!
Ahogy néztem a netet hasonló öregecskéket kínálnak ennél többért úgy, hogy nincs benne ennyi tunning cucc.
Ma találtam egy csókát aki kiárulja darabokba a gépet.
Csak az idomokért akarna kapni 45.000-ret.
Nekem állítólag a blokkban lévő holmi 70-be van.....
Akkor mennyit ér a gép? 160.000ret? Ez ugye vicc.

És még kell ugye:
ez a qurva variátor szerszám: 4000 (postával)
gőrgőszett: 1900ft
szíj: 5000ft

aztán lassan majd új gumik.....10-10.000



De asszonyság motorja......
Közös pénzünk:-)
Most nem foglalkozom vele, mert Ő is elnéző mikor nekem kell új gumi a banditra ami alapban 60.000-nél kezdődik.....
Most volt inkjektor állításon, szelepállításon.....az is volt HAVERI alapon 25.....

Tehát a banditra csak mint "kötelező" szervíz elment annyi, mint amennyiért a robeszt vettük.

(és ugye azért Én is fogom használni:-))) Hiszen ha igaz, hogy csak 2-2,5-öt eszik, akkor már jobb mint a kis MINT-em, ami viszont simán beveszi az 5L-ert!
Lekopogom, nekünk semmi bajunk nem volt 50esként. 1 megmagyarázhatatlan nem indulás volt, de azon kívül semmi.
Most 70esként majd elválik, de nem hiszem, hogy gond lenne.
Belenyomtam eleget, menjen is és legyen szép is, ha az én seggemet viszi
Biztos rá fog égni a festék, de a hőfok a könyöknél a legmagasabb.
Oda 900fokig hőálló fekete megy / amin nem fog látszódni /, aztán a tetejére 650-ig átlátszó lakk. A kőfelverődések ellen pedig a könyökre veszek kipufogóbandázst. Kb. ennyit tudok tenni a védelmében ..... tönkremegy kap újat.

Te is belelőttél ebbe az Öregbe annyot, hogy már simán lehetne Kör