Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De geci vagy hogy fikázod. Tényleg nem túl elegáns megoldás.

Elvitték azt a tetves dr-t ma. Pedig holnap mi is indultunk volna érte. Dühömben átnézem megint az egész netet, ha kész vagyok ezzel szar laptoppal ami nálam van.
A cél szentesíti az eszközöket:-))))

Már vettem 2 "új" (törésmentes, megvan minden pöcke) oldalidomot.
Azzal szebben meg lesz csinálva.
Azért ahogy azt a 10 centis hatlapfejűt átbökted a taposón, hogy tartsa a hasidomot az parádés
Amúgy megjött a matrica és a doboz.
Szóval külsőleg lassan kész asszony gépegysége. (még kap majd a tél folyamán egy kis króm festést virág szerepben:-)))
Hali!

Ismét egy átkozott kérdés!

Ki, hogyan szedi le a variátort?
A youtubeon néztem pár verziót, de annyit értem el a különféle kulcsokkal (ida-oda fogat, támaszt), hogy a lamelákból letört a széle


Kérnék tippeket!

Egyrészt görgőt akarok cserélni, másrészt megnéztem....kerek 15mm a szíj, vagyis az is cserés.....

A hátsó résznél (kuplung) játszik az olajfogós megoldás?
Azt ki-hogy szedi le.
Kinek hogy ?
http://img1.indafoto.hu/9/7/78...

Nem lenne rossz ilyen színben sem ...
Jézusom. Tankold meg kerozinnal.....
Elég sima 95 nem kell cifrázni. Inkább jó olajat tegyél és pá.
Klingerit.
sziasztok szerintetek sr-be melyik jobb 98-vagy 95-ös benzin?
Na a közelben nincs 1 helyen sem tömítés a cső és a végdob közé Helyettesíthetem valami mással ?
Én annó megoldottam a gyenge világítást. 2x10W Power LED. Akkora fényt adott, hogy a xenon elbújhat mellette. Persze ehhez alaposan mókolni kellett mindent....
Igen-igen! Ettől félek Én is.

Most a terv, hogy szétkapom a lámpát és belülről kap egy amolyan "nappali menetfényt" amit a sok kis köcsög terepjárón, mercin, audin...stb. láttok.

Az ugye 6-8db 10mm-es LED-ből áll. 12V-os, és 1db 5W-ot eszik.
Párjában a vaterán már van olyan 2000ft-ért.....

Annak esetleg van értelme, mert a hétvégén évadzáróztunk a csapattal és Szlovákiában (Dévény vára) iszonyat sok ilyen kocsi rohangált - amiket messziről lehetett látni.
A terv, hogy rákötöm a helyzetjelzőre - így mikor ez ég, akkor ugye alapban már marad 25W-at, hiszen az első lámpa viszont nem. (az meg 35W.)
Mondtam, hogy szét fogom verni
Ez még talánbiztos, javítható
http://img2.indafoto.hu/9/7/78...
http://img1.indafoto.hu/9/7/78...
Elvileg megy a LEDre ellenállás is.
Nem hiszem, hogy nyerne.
Eddig aki berakott valami komoly izzót a gyári foglalatba az cserélhette a foncsort, 1-2 esetben pedig a lámpa körül a műanyagot is deformálta. Szerintem gyári lámpát ne mókoljatok. Tíz körül van erősebb fényű ...
Azzal tudsz nyerni esetleg, hogy mindent LEDre cserélsz amit tudsz. Index féklámpa hátsó világítás. Így maradhat neked elég W előre.
A veszteség akkor köszönt be, mikor szétolvad a foncsor.... esetleg még az idom is.
http://www.kepesmotor.hu/april...
De kérdés hogy hogyan került Szekszárdra, meg hogy hogyan adhatja 125-ért?
Ebben sem vagyok 100-as.....
Azt tudom, hogy valami bajonetzáras kis lámpa van benne. Lehet hogy csak 10W-os?



megnézem.....

tess:
:-)))

Igaz.....
Féklámpa 5/10W
Index 10W
Lámpa 35/35W (bár refi kapcsoló nincs....)

Szóval csúcson akkor:
35+10+10+10 = 65W....
Vagyis marad 15W

Te jó ég, micsoda nyeresség:-))))
Nem vitatkozom, mert valóban nem láttam, nem ismerem.
Csak furcsálom........
Szerintem inkabb a kis kobcenti es a korai ketezres evek inyektortechnikaja bem voolt jo.
Ez ditekk.........semmire sem hasonlit amit lattal csak tavolrol.
Azért a 4t injektorost ne keverd a 2T injektorossal. Manapság már minden injektoros, de a 2t injektornak vannak mellékhatásai, míg a 4t injektornak nincsenek.
21W-os lenne az index? Nem sok az egy kicsit? (robogónál)
A ditechnél nem tudod mókolni a beállításokat. Van egy gameboy interface amin fut az aprilia program, ki tudod vele olvasni a hibatárolót, nullázni tudsz, sportprogramot tudsz vele feltölteni, de ennyi. Nincs lehetőség basztatásra jó pénzért sem. Hidd el láttam. Nem tudsz változtatni.