Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az viszont Én kérdezném!

Valós adat lehet, hogy a régi SR generátora 80W-ot tud?
Mert szerintem az első lámpa iszonyat gyenge - de ugye alap esetben mindig úgy számolok hogy:
Első lámpa + index + féklámpa......
No ez a réginél ugye 35 + 21 + 21w = 77 w.....

Ergo nem nagyon marad semmire - így 55-ös lámpát már ne is próbáljak betenni, mert a fesszabályzóm bánja (A GS500-nál ez történt.....pedig csak 2db ködfényszórót kapot (+110W):-))
A cserét HÍGABBRA gondoltam.......hiszen nem 75/90 hanem 40-60 közti viszkist írtam.

A gyertya meg ismerős téma:-) Bár nekem eddig tényleg csak a simsonnál volt gondom anno:-)))
Amúgy mindenre van mód - csak gondolom (ha injektoros) akkor rá kell küldeni a szervízprogramot (szervízbe, jóó pénzért:-(( hiszen azt a computer vezérli. A kérdés: megéri e?
októberben állítani - márciusban visszaállítani

Bár nekem a banditom injektoros - Én hamarabb fázom mint Ő:-))), de -10ben is elmegyek bárhova. (Ha nem így lenne nem ismerem meg a jelenlegi asszonykám:-))
Előtte a GS500-asomnál meg az alapjáraton kellett csak egy picit csavarni.
Diletánsok?

Meglepődnél!
"télen nem használom, garázsban áll"....
Azt, hogy a fagyálló ken is, arról fogalma sincs!
Alszik a lófasz. Buszra vártam mikor írtál. Ahogy Zoli is írta. Hajtóműolajat felesleges cserélni, (sűrűbbre), fagyálló alap, alapjáratot nem lehet állítani. Szívatót a computer szabályozza. Ha köpdösi a gyertyát az 2e/db, és nem olyan mint a simsoné, hogy ráfingasz visszateszed és megy.
Mert ditekk.annyira szegeny a keverek hogy egy resze kicsapodik a hengerfalra es nem egyenletesen porlad szet.ennyi eleg neki.alapjarat allitasara nincsen mod.fagyallot meg csak dilettansok hagynak ki barmikor.
mé alszanak ilyenkor?

Szerintem csak :
- Érdemes kicsit melegíteni
- esetleg a 70/90-es hajtóműolajat olyan 40-60-ra váltani
- fagyállót tenni bele, nem csak sima vízet
- kicsit tolni az alapjáraton (felfelé)

Mi más lehet a baja?
10 fok alatt már köhögni fog. Ilyenkor már a ditech-eket téli álomra kell rakni. Nagykátán tudok szerelőt, aki ismeri, bár jött hideg/meleg info róla is.
Igen írtátok. Lehet, hogy nem volt a legjobb választás. Viszont gazdaságossági számítások szerint alapesetben 21e forintot spórolok vele havonta ha munkábajárásra használom. Nos ebbe beleférhet évi szinte 50e javítás.
Csak a kérdés hol javíttassak Bp-n?
Nem a Fox róka a lényeg.
A vizes frontja van rajta. A levegősnek kisebb a kopoltyúja
http://www.motorrevu.hu/img/galery/Aprilia_SR_50_6.jpg

Mivel SR topik, szinte mindenkinek van vagy volt ilyen.
Szart meg nem veszünk
kösszi
kösszi az infot,a balasetes azt mit takar mert szerintem az eleje nem gyári egy róka van rajta,állitolag 2002 évj jó ez a tipus szerinted?
Hát elbaszom vele az időt nem kicsit.
Mennyivel 1xűbb lett volna lenyomni sima feketére
Nem, mert én vettem, fekete hőállót kétrongyé, hőálló lakkot háromezeré és kibaszok vele

Könyöktől a diffúzorig és a konfúzortól a végdobig fekete lesz ....
csak a rezonátor részt tolom fel vizes 1000ig és lakk az egészre.

Így lesz a 15ből 21 és rohadt sok óra meló
/ mondjuk ár utálom .... és hülyét fogok kapni, ha baja lesz /
Ez valószínű balesetes levegős fekvő mina kör SR.
Mi érdekel pontosan ?
1,1 DECI
tudja valaki ez melyik tipus?
sziasztok,kérdésem lenne hozátok aprilia sr 2002évj léghütéses, kérdésem hajtomü olajbol mennyi kell bele?választ megköszöném
A szervíz viszont a ditechnél nem lesz 2 forint. Ha spórolás miatt akartál motort venni 4 üteműt kellett volna venned. Nehéz jó szerelőt találni is. Aki ért hozzá és nem dolgozik aranyért. Amennyit megspórolsz a benzinen rádobod szervízre. Viszont a benyán tényleg sokat meg lehet spórolni.
Te mazohista vagy. Csinálsz neki csodás fényt, ami addig lesz míg nem mész a motorral. Nagy melegben meghúzatod és kopik a fénye a puffnak. Ég a lakk mint a diszno.
Hát az elég szopatós
Kemény, hogy meg kell dönteni hozzá az egész motort.
Köszönöm szépen!
Az előzményben látjátok mi-merre.
Robbantott rajzon sem láttam
én is kerestem tegnap este meg még most is azt a kib**ott olaj leeresztő/feltöltő fost