Ez maximum egy szintező lehet (itt látod, hogy van e még benne olaj)
Az olajbetöltő nyilás MINDIG felül van és KIVÜL!
Általában egy műanyag csavarókuppakkal.
A leeresztő pedig mindig LEGALUL és szintén kivül......
Ahogy olvastam (nem árt, ha ilyen alapokat nem tudsz - és ez nem beszólás, csak tényleg jobb ha utánaolvas az ember dolgoknak) vannak olyan mocik, ahol le kell venni a hátsó kereket, mert a leeresztőhöz csak úgy jutsz hozzá.
A régi Apriliámon:
1: olajbetöltő kupak
2., alul van egy 13'-as anya/csavar Azt kell kicsavarni.
De mielőtt leereszted az olajat járasd meg a gépet (menj el boltba:-)) így minden olaj könnyebben kifolyik, hiszen meleg.)
Ott mindenhol tiszta gyanta volt minden.
Vagyis ahogy írod - lehet hogy nálad is ez a gond (csak tipp)
Nézd meg, hogy minden benzincső átjárható e, a csapnál folyik e rendesen, benzinszűrő állapota, karbi járatok...stb.
Másfél év alatt azért bármi megtörténhet.
Elég egy pici pók is, ami befészkeli magát egy rossz helyre.
Én is ilyen megfontolásból vettem robogót. Naponta 2x 19km 1,8L/100km nagyon verseny képes akkor is ha költeni kell a szervizelésre.
Viszont nagyon kéne egy rendes szerviz Bp-n ha tudtok, mert az aprilia olyan óra díjjakkal dolgozik, hogy inkább akkor eladom és veszek egy 20éves japán fost.
Nem elég, hogy 2 óránként ki a garázsba, leporol, beken, ..... 4X !
Kicsik a rozsdafoltok, drótkefét leszarja, csiszolópapírt még inkább, így kentem még hajnali 2kor is egy adagot.
Reggel kimegyek, leporolom és ott van még mindig alatta
De a legjobb a dologban, hogy még azt a csillogást is buktam ami volt ... közömbösíteni mivel lehet ezt a szart, mert a vízre aranysárga bevonatot képez a kipun.... ha meg csiszolom, akkor begyűlik a papírba és nem visz.
Minydjárt szétbaszom az egészet egy kibaszott kalapáccsal.
2 hete csiszolgatom és most kezdhetném elölről az egészet, kurva istenit neki
Segíjjetek án csöppöt
Sehogy sem akart kijönni a "narancsbőrből" a rozsda.
Mondom azt lekapom, mielőtt nekiállok a vizes csiszolásnak. Vettem EVIPASS rozsdaoldót. Fasza, nem is azzal van a gond, hanem hogy most kezdte meg a 3. 2 órás marató etapot a kipufogó, mert 1-2 helyen azért maradt a fehér por alatt
Namármost, az ép helyeket ez nem bassza szét ?
Ott már ki sem fehéredik, csak rászárad .... szétmarni azért nem akarom. A szerről annyit, hogy a betont szétmarta ott ahova lecsöpögött
Hát igen, semmi sem olcsó, de sztem még mindig jobban kijövök a napi 10-10 km-el a melóig, mint, hogy a 16 éves 320-as BMW-vel járok, ami 12 litert eszik, közben kínzom a reggeli dugóval és a rövid távval (10 km a munkahely), plusz 240 ft/óra a parkolás minden nap, és ugye 8 órát dolgozom:)
Hétfőn okosabb leszek, plusz kérek pár tanácsot a szerelőtől. Esetleg, hogyha tudtok adni valami összefoglaló írást egy kezdő robogós számára, azt megköszönném. Nincs időm átolvasni a fórumot sajnos.
Kíváncsi leszek mennyit kell majd rákölteni.
Habár ne kelljen, de ezek annyiba kerülnek mint egy jobb állapotú kör SR + a szíj, olaj,fékolaj,hajtóműolaj és egy teli tank benzin / ezeket vétel után úgyis bele kell rakni /.
Egy kis tunci és hosszabb távon bezabálja a 2xesét egy Bandit 600nak Havi 1000 kilométernél már komoly benzint lehet spórolni a naggyal a kicsihez képest ... na meg még 3000ret az olajon.
A gumi az ócsóbb, meg az alkatrész, de az ugye nem köll mindig.
Szervíznél visszajön a többlet benga
Igazad van, de annyi lóvét nem szánod. Egy olyan drz ami nekem kellene egy 400S-s ami 39 lovas, mindennel felszerelve szép állapotban 6 kiló. Átírással szervízzel 6,5. Ha azt venném akkor az összeset el kéne adni.
Én rendes gyerek vagyok nem szeretem ha baszogatnak. Magyarul mindig rendben minden. 60e-be számoltam a forgalomba helyezést a 125-ösnek. Van itt kecskeméten egy kék is, annak van rendszáma, de a fekete jobban tetszik. Fasz tudja mi lesz. A tökömnek eszelek mindig.
Tegnap vagy fél órán keresztül morini blokkokat nézegettem " neked" képeken, hol lehet
Én ár passzolom