Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hány mm-től kopott az ékszij?
Nem biztos, hogy csak olaj kell neki , de rakjál bele és nézd meg úgy. Nagyon úgysem fogsz tudni mást csinálni, mert, ha nem az kell, akkor a befecskendeződben szart be valami.
De egy igazi profi fejre csapja a gépet és beküldi a leeresztőnyíláson
lentebb írta conair
"75-90-es full szintetikusat kellene belenyomni. Hátul a hajtásnál találod, ott semmi féle burkolat nincs, max a dekli."
hajtóműolajat hol tudom betölteni?
Üdv. Múlthét vasárnap este vásároltam egy 2004-es évjáratú SR50-es robogót, ismerős hazahozta lábon, azóta csak 2szer tudtam menni pár kört gyakorlásként, mivel minden nap estig melóztam. Ez az első robogóm, előtte csak párszor mentem egy Honda dio-val, ami jóval egyszerűbbnek bizonyult:)
Ma lett volna egy kis időm (világosba:) menni/gyakorolni, viszont nem indult a robogó, ég az Injection check lámpa és kulcsfordításkor pirosan világít az olajjelző lámpa.
Gondolom kifogyott az olaj:) Kérnék egy kis megerősítést.
Hétfőn reggel vinném teljes kivizsgálásra a Motordoki Team-hez a XVI. kerületben, róluk tudtok valamit?
Üdv: Gábor
Üdv!
Van egy Aprilia old sr vízhűtéses robogóm komplett variátort ,szabadon futót és szíjat cseréltem a szabadonfutó beleér az önindító fogaskerékbe és kicsit ledarálja meg a berúgókar is mintha szorulna surló hang hallatszik amikor rugóm és lassan jön fel a berúgókar mi lehet a gond robbantott rajz alapján raktam össze .Előre is köszönöm !
az injektor tömítésénél a teflongyűrűre gondoltál ?
Eladó Aprilia Sr 50/70 R Csere érdekel 50-es Supermotora.

http://www.kepesmotor.hu/april...
Ellenőrizd az injektor nyomásszabályzó membránját. Át lehet szakadva. A szétszedés után cserélted az injektor tömítéseit? Főtengely szimering hogy áll? Egyébként a 6-6.5 bar a hengerben tényleg nincs a toppon....
Azt egy kis reszelő olajal le is tudod szedni
Ám köszi a választ
Ez meg mint látszik a lefényképezett váz....szóval nem kitaláltam:-)))
Érdeklődnék, hogy kinek mekkora (g) görgője van?
Ha minden igaz a miénk azért pörög nagyon, mert csak 3g-os.....



Amúgy mond valakinek valamit az hogy Polini 3G variátor? Mert ez van a cuccba. Ehhez spéci görgő is kell?
Nekem nincs OIL kupakom csak 710-es....akkor hova kell
Igen, az OIL feliratúba öntsd az olajat.
De a Repsol nem jó elüszkösödik tőle a telószimering.
Hál'isten nekem van egy csomó Castrolom
/ csak vicceltem, jó az is /
Köszi conair a választ, akkor ezt oda kell be önteni amit írtam, a burkolat alatti tartályba?
Holnap nézek is Repsolt.
Van itt valami Konrád ...
Kompresszijó gondokkal Őt kell keresni
időközben megcsináltam a check lámpát gyújtás után szépen elalszik. ezzel nincs gond.. az imént éppen nagy nehezen beindult.. picit járt majd leállt.. gázra reagált de ha kövéret húztam neki fulladt.. kb fél percinyi járás után már csak 6 os kompresszió volt mérhető azóta sme indul..
Alapjáraton lefüstöli a gumit...
Megcsinálnám azt a visszajelző lámpát és talán akkor a gép elpanaszolná bánatát....
Van is ereje mint egy kamaznak ilyenkor.
A karbis még 3 bar-al is beindul.
Szerintem csak a gumi de hát izé az úthengereken kívül még nem láttam mást aminek elül szélesebb volt a kereke.
Úgy látod, hogy a két kerék egyforma? A legszembetűnőbb talán a féknek a problémája...
6,5 baros kompressziónál illendő lenne egy fúrás. Iszonyat karcsú. Karbis talán még beindulna, de az is köhögne.