Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

DRZ400 kéne.A 125-ös pofás és szarnék a forgalomba helyezésre ha töltésezi kell vidéken.
Kedden veszek egy suzuki dr 125-töt, ha nem viszik el előlem. Pont olyat amilyen az adatlapomon van, de fekete. Ezt venném
Nem nagyon tetszik a külföldi papír, de tavasszal megpróbálom forgalomba helyezni magam.
Ez is tetszik, de ez már brutál állat lenne nagy fogyasztással. Nem beszélve arról hogy csak a menetteljesítménye kellene a súlya nem.
Ha többet mennél többe lenne.Ha csak városon belül akkor nem gáz egyik sem.
Egyébként szerintem baszott drága egy 50-es robogó fenntartása. Hiába mondja mindenki, hogy nem kell átíratni, meg nincs rendszám.

Az enyém fogyaszt 3,2 + olaj, majd nem annyit mint a 400-as burgman ami nem egy kategória. 2 hónap alatt ráment kb 30 rongy. A burgman sokkal kevesebbe van.
Sajnos akinek ditech-je van mindig kell lennie 20-40-50 rongynak szervízre. Kompresszor, injektor, pillangó szelep. Ennek darabja is 20 rongy felett van, erre jön a munkadíj. Túl sok jóra nem számolhatsz.
Elment szarni az aksi...:/
Ugyanaz a hatás. Miért nincs önindító?
Nincs öninditó, csak rugdolozás.:))
Köszi.:D
Leszarnám. A benzincsövön úgysem megy át.
Húzd le a benzincsövet és indítózzál, és nézd meg jön-e benya.
Megnéztük, jó.Azt is csináltuk, h elindult ráugrani nyél ggáz .Ha a hengerbe tettünk benzint eljutottunk 15m-ert.Ha nem tettünk benzint a hengerbe csak simán, akk 3-4m, NYÉLGÁZZAL!://
Bocsi, a tankba esett az alátét!:DNagy baj?
Nézzétek meg a vákumos benzincsap csövét. Ha elindult a motor viszont ne gatyázzatok vele nyélgázt és ki az utcára ki a térre.
Ha kukába vagy emésztőgödörbe esett az alátét sebaj. De ha a blokkba, húzd szét ne járj vele, ha nem akarod kinyírni.
Köszönöm a választ, holnap lövök valahonnan olajat, addig utána nézek, hogy milyen is kell bele.

Ha meg nem ez lesz a baja, akkor eltolom a szervizbe:) Amúgy ha az halt be, amit mondasz, akkor mekkora mértékű kiadásra számítsak?
Sziasztok!
1,5 év után elővette a haveroma z sr-jét.Leengedtük a benzint(poshadt volt), meg az olajat is (szintén), de nem volt sima benzinünk, csak keverék, és azt öntöttük bele meg olajat a tartályba!szikra van gyönyörű kék!Karbi ipucolva, zöld trutyi volt az alján.A baj ott kezdődik, amikor be akarjuk inditani.Szívatóval megrugjuk 10x, utána kicsit hörög, következőben ugy rugjuk, hogy megrugom szivató gyors le, nyélgázt huzok akkor elindul kb 2 másodpercig.De ha a hengerbe teszünk benzint akkor megy!A kérdés az lenne, hogy csak az a baja, hogy keverék van benne+ még ő is keveri?Plusz kérdés.:szerelés közbe bele esett egy 5-6 mm-es alátét, azt kivegyük, vagy nem csinálhat nagy bajt?BOCSI, a sok szövegért!
Nem tudom, de valószínű olyan országban készült, ahol fizetésnek lehet nevezni a havi apanázst és nem éhbérnek
Mindenesetre elég profi kis blokk.
Forintosítani meg fölösleges, mert könnyen megeshet, hogy két 900RR is kijönne belőle.

Szuzukához pedig szerencsét
Ez mennyit vert bele?

Ha hétfőn nem kell el a fekete 125-ös suzuki dr kedden felmegyünk érte pestre, bár még gondolkodom. Állítólag hétfőn megy egy komoly érdeklődő.
A ditechen deklin van egy műanyag borítás. Lehet le kellene szedni és kinyitni a szemet.

Azért nem akarok okoskodni, mert lehet, hogy deklit is le kell venni, és ott van a leeresztő és betöltő csavar. A minarellin ez ugye kint van összetéveszthetetlen.
Na ezt sasoljátok meg :
http://i44.tinypic.com/2u7lw7o...

nekem kicsit értelmezhetetlen a dolog .... az ott egy turbo lenne, amire a tompító fel van rakva ? A kipufogó miért nincs bekötve ?
Vagy egy épülés alatt álló dolog ?
Na, de azt akkor sem értem minek oda a tompító
A francokat.
Nem tudom, hol van a morinin a betöltő nyílás, de tuti kint és a hátsó kerék környékén felül a blokkon .... nem takarja el a légszűrőház ?
akkor a deklit le kell szedni? vagy hol? nemértem :/
16,5 - 10%