Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aprilia rally-nak a hátsó kerekét meg lehet cserélni az elsővel?
hátul 130/80-12-es van és bele ér a sárvédőbe azért akarom előre rakni. Az első meg 120/70/12-es.
Abszolút hozzánemértőtől egy nem szakszerű válasz:

Nekem volt hasonló, bár ennyire nem volt durva, némi használat után (időnként, kb havonta egyszer), ha vissza akartam szállni leállás után fél órával mondjuk, akkor nem indult. (Tekerni tekert) Ha vártam 2-3 órát, akkor újra tökéletes..

Szervíz cserélt benne variátort (?), az (vagy annak tengelye?) volt állítólag picit kifordulva.
(Mutogatott utána egy alkatrészt, amit kicserélt, egy nagyobb gombnál picit nagyobb, hasonló vastagságú kör alakú cuccot cserélt, kb 3000-es nagyságrendű ára volt az alkatrésznek)
Azóta nem jött elő a jelenség (mondjuk még nem is telt el egy hónap)
sziasztok lenne egy kérdésem aki találkozott már ilyennel vagy lenne tippje legyen szíves hozzászólni . a következő a helyzet. adott egy 2002 es morini blokkos két körlámpás SR a hibajelenség az hogy nem indul. egyáltalán.. teker szépen de semmi... cserélve lettek a következő dolgok.. gyerta,olajpumpa,kompresszor,membrán,motorvezérlő,gyújtótrafó.. a befescskendező szépen porlaszt és meg is lett takarítva a kompresszió a hengerben olyan 6és fél bár körüli.. a dugó alja amennyire látszik a membránház felől csíkos mintha megragadt volna... volt egyszer mikor beindult akkor szépen járt vette a lapot is.. de a garázsból nem ment ki mert darabokra volt szedve. majd másnap ismét nem indult... a műszerfalon lévő ellenőrzőlámpa nem működik.. sosme volt jó.. ezt ne kérdezzétek.. inditózás után kiveszem agyertyát olajos benzines áll rajta az anyag.. kérdezem én mi lehet aproblem ?
Az üzemanyaghoz mindegy milyen olajat veszel, csak legyen valami márkája és full szintetikus legyen. Én repsolt használok 2100 Ft/l.
az első burkolat alatt van egy "oil" feliratú gumi kupakos tartály, gondolom oda kellene beletenni azt amit az üzem anyaghoz kever nem?

Előre is bocs az ilyen naiv kérdéseim miatt! :D de inkább kérdezek, mintsem valami marhaságot csináljak.
akkor lehet rosszat kérdeztem..., olyan kellene amit az üzemanyaghoz kever
75-90-es full szintetikusat kellene belenyomni. Hátul a hajtásnál találod, ott semmi féle burkolat nincs, max a dekli.
Sziasztok!

A hétvégén vásároltam meg az első motrom. (Aprilia Sr Talma)
Milyen hajtómű olajat tudnátok ajánlani nekem, mint hozzá nem értőnek. Bármilyen árkategóriájú jöhet!
Valamint az lenne a kérdésem még, hogy ezt a burkolatot levéve tudom betölteni ugye?
Az 50esé is balmenetes?

Erre a kérdésedre írtam a választ.
Lehet nem voltam egyértelmű.
Mindenesetre sajnálom, hogy nem jó hozzá.
De emzoli csinál neked olyat is....
Neten is 28-asnak írják. Van nálam egy 27es balos és beleesik...
azért köszi.
Az 27X1-es, és balos.
Szinte az összes Yamaháé ilyen.
A DT is.
Keresd emzoli-t a cimcony fórumon, neki van pár eladó darabja.
Mostmár értem mire gondoltál. :) A vákumdob témában tényleg nem vagyok járatos.
Valakinek nincs lendkeréklehúzója 150-eshez? 28*1es a mérete és balmenetes.

Az 50esé is balmenetes?
Szerintem a formátum sem stimmel. Elvileg nem 2betű,1szám,2betűvel kezdődik a mese ?
Benyomkodtam egy Aprilia kódfejtőbe a 17karaktert ami a képen van és ezt nyomta ki
És 13 év kellett a sorozathoz?
Ennyire Luigiék se lazák.
Ez egy kísérleti példány
Ez azért nem jó, mert pl STOP gomb (vészleállító) a leírások alapján csak az amcsi motorokba volt. Ebbe nincs.
Amúgy meg olaszból lett behozva:-))
Vicces mert az old SR is csak 93-tól van a gömböc meg talán 98-tól.
Check sum validation failed
World region:
North America

Manufactured in:
USA

Year:
1980

Na kész vagyok:-)))
Bekötöttem 1 óra 53 perc alatt anyóca gépébe a riasztót is:-))
Utána meg megcsináltam a doboztartó konzolt:-)))
http://www.akmt.hu/blueaprilia...



Megnéztem a számokat is....No akkor ez most milyen évjárat?
Én szívesen "tanulok", de így nehéz.
Ahogy olvasgattam, valószínű oda kell felkötni a vákumdobot, amiről azt írtad nem sokat tudsz.

" A tartály ideiglenesen benzin-levegő keveréket tárol, amit a szívócsonkra telepített csatlakozóból nyer –vagy a már meglévő vákuum csőből.


Ezt a begyűjtött keveréket a karburátor kritikus működési tartományaiban újra rendelkezésre bocsátja a vákuumtartály.

Ilyen pl. a hirtelen teljes gáz rántáskor fellépő vákuum csökkenése a karburátorban, amely a lecsökkenő légsebesség miatt nehezebb benzin porlasztáshoz vezet így a karburátor kicsit késlekedve reagál a gázhúzásra. A vákuumdobbal egyenletesebb gázreakció érhető el, ill. kisebb üzemanyag megtakarítást is lehetővé tesz. "
"az injektoron kéne álítani" Erre azért befizetnék. Keress rá hogy ditech hibák vagy hasonló. Már leírtuk számtalanszor. Kontárhoz ne vidd mert lehúz, roszabb esetben nagyobb kárt csinál mint hasznot. Sajnos a ditech-et nem sokan tudják (és szeretik) szakszerűen javítani.
Persze hogy van értelme, hiszen rajta van hogy MALOSSI! Ez +10 lóerőt ad, mint egy közepes méretű monster matrica. A két csövecske meg pl. olajzás, meg a vákumcsap leágazása. Szokott ezekhez lenni egy-egy gumisapka, ha nem használod, akkor egyszerűen ledugózod. Én pl le szoktam forrasztani. Tömör kötés, de gyorsan oldható ha kell.
Uraim!

Ígértem némi tájékoztatást folyamatosan. A 2. teljes tankolás után a fogyasztás (2002 SR50 ditech) 1,8L/100Km ez örvendetes :-).
Viszont némi karbantartás miatt nekem is kéne egy hozzáértő szerelő/szerviz akit ajánlotok BP-n, inkább Buda de persze jószerelőért utazik az ember.
Légszűrőpuccantás vótmá?