Találtam magamnak is: suzuki dr 125
Nekem már volt ilyen, de elbasztam eladtam. Most venni akarok egy kis endúrót. A burgmant nem lehet eladni mert az asszony sír, a rally-t használom a legtöbbet, de egy endúró nagyon kéne. Ha lenne a DR-en rendszám holnap mennék érte.
A hátsó sárvédöröl nem tudnál képet felrakni nekem.Akarok az enyémre találtam is helyet ahol lenne de nem tudom hogyan néz ki az álló minara való.(meg ők se).Fekvőt már láttam mert rendeltem és persze hogy nem erre való.
Ditech, ezért ha megy, ne babráld. A hajtómű olajat érdemes lecserélni (ha nem hiszel az előző tulajnak), de én a 2T olaj csere miatt biztosan nem bontanám szét a csöveket. Használd el belőle, majd önts bele olyat amilyet szeretnél (lehetőleg szintetikus legyen). Amit viszont tényleg érdemes átnézni az a hajtószíj, valamint a nagynyomású levegő és benzincsövek.
Segítséget kérnék. Új SR50 Ditech tulajként. Vettem két hete egy jószágot. Ugyan 2004-esként de az alváz szám szerint 2002. Ez ne mis érdekes.
A kérdés, hogy a tulaj (egy 25-30 körüli hölgy) állítása szerint castrol szintetikus 2T olaj van benne szintén szitetikus hajtómű olajjal. Nade hiszek én kb. csak magamnak. Mi az amit ezen a két dolon kívűl minden képpen meg kéne nézzek. Ill. ezek az olajakacseréljem ki függetlenűl attól hogy mit mondott? mit javasoltok?
köszi
75W-90 hajtóműolaj.
Én ezeket az olajakat használom és nincs rá panasz :
Castrol Syntrans 75W-90
és
Castrol Power 1 Racing 2T
mind a kettő full szintetikus.
Ha gondolod akkor van fölöslegben még fél liter Shell Advance VSX 2T. Annyi elég télig
Factory SR50-em volt szervízben, és azóta nagyon alacsonynak érzem az alapjárati fordulatszámot.
Tudna valaki küldeni egy képet, hogy hol és mit kéne állítanom, hogy picit magasabbra állítsam (és merre forgassam..)?
Ha az évjáratára vagy kíváncsi nézd meg az alvázszámot, és abban a 10. karakter adja ki, hogy melyik évben készített. Régóta így van ez, gondolom abba az időben is benne volt a számban.
Olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy van egy 2009es aprilia sr-em, és a gyári gumi van rajta (maxiss) és manapság nagyon csúszik a segge kanyarokban. A gumi pedig jó állapotban van, próbáltam már tisztítószerrel lemosni a futófelületet, hátha azért csúszik mert koszos, de így se jobb. A profilmélység is fasza.
Lehet hogy elöregedett 4 év alatt, vagy valami spéci mosó van gumikra? Ha újat vennék mit ajánlanátok rá? Michelin pilotot néztem eddig.
Mint írtam brutális állapotba vettük - igaz 80.000ft-ért.
Az indexburák töröttek voltak
Az első-hátsó lámpa beszakadva (tartófülek letörtek)
Az összes idom - mindkét oldalán SORJA....vagyis valaki rohadt nagyot csúszott vele olaszba.....
Ami sértetlen idom volt az az első/hátsó sárvédő:-))
Szóval rezgőcsiszoló 80-as papírral.....majd jöhetett a glettelés (simító - ahova kellett (hiányos, tört) oda üvegszálas glett)....
Csiszolás.......
Majd 120-as csiszolás.........
Majd 180-as csiszolás..........
Majd vízes csiszolás..........
És jöhetett a festés.
5 napig elszórakoztam vele meló előtt, meló után......
De kész:-) Minden a helyén, minden müxik, minden tart:-)
Már megrendeltem a méretre passzoló matricákat is (találtam egy nagyon olcsó matricakészítőt....)
Ma vagy holnap megjön a riasztó, azt is köthetem be
Szóval alakul a molekula.
Azt az egyet sajnálom, hogy sehol nem találok róla pontos infót.
- Milyen olaj kell a hajtóműbe? (110ccm) 75/90-es? Olajos vagyok, de ilyet nem nagyon láttam még
- Milyen olajat vegyek a benzinhez? OK hogy 2T, de pl. nyáron raktam össze romjaiból egy TS150-et. Abba AGIP 2T-t vettem, de ásványit! Szóval ebbe is jó, vagy inkább fél, vagy full synt kell bele?
- Guminyomás? Pár olasz könyv előre 1,7 hátulra 1,9 Bar-t ír..... Nekem eddig az összes motoromba 2,2 felett kellett....a banditomba 2,5-2,8-at rakok.
És mivel rendesen pörgetni kel mire szó szerint kilő - így még játszás következik a kuplung rugókkal, görgőkkel......
És még egy tartalék szíjat is be kell szereznem, mert az a biztos amit Én cseréltem ki:-)))
Szóval mindenkinek, minden hasznos infót előre is köszönök!
Levegős, állóhengeres, dekli fölött légszűrővel :
EUROPE, szín - Prussian blue 1993-1994
REPLICA, szín - White/Violet/Red 1993-1994
VIPER, szín - Violet/Yellow 1993-1994
URBAN KID, szín - Black 1993-1994-1995
Elvileg ezeknél az altípusoknál volt ott a szűrő, de a NÉMETeknek szánt :
- ESQUIRE
és
- WAVE
változatoknál már 1994ben nem látni és 95-96 közt már sehol.
Én is így jártam hazafelé.
A cimbim azt mondta, hogy a tunning megvan (polini 70, meg valami franc se tudja milyen nevek:-)), csak karbi nem lett cserélve - így nincs annyi benzin után-folyás, hogy bírja.
Ha csak "lightosan 60-70-et" megyek, akkor nincs gond, de hazafelé nyálgázzal jöttem.....családdal a nyomomban
Épp ezért kérdeztem Én is az előbbiekben:-)
Gondom (MÉG) nekem sincs, de alkatrész ügyben ugye már nem mindegy, hogy az eladó szerinti 98'-as motorhoz rendelek - vagy 96-95-94-eshez.
A KM meghajtó el volt törve. Azt úgy találtam meg, hogy "SR50 régi"
OK.....de másnál meg ugye van 93-96, 94-97....stb jelzés
"A csavarok meg nem tudnak a helyén kitekeredni, mert megakadnak a forgattyúsház öntvényében." Ezt viszont még sosem figyeltem meg. Én mindig egy pötty menetrögzítővel raktam össze.
Mondom, hogy a 4.2 az nem gáz.
Nem DiTech.
Én is azt hittem, hogy ó majd ez simán elmegy max. 3 lityivel aztán csókolom. Viszont ez alatt van egy fasza futómű, aránylag jó fékek és lényegében "sport"robogó és hülyén néz ki ha 40el tötyög.
Akkor lehet hozni jó fogyasztást, ha simogatod a gázt és úgy gyorsítasz vele, mint egy trottyos öreg babszival.
Ha forgatod és a lámpánál is elgyorsulsz rendesen, akkor ömlik bele a benzin.
Ha meg nem is hajtod és öregesen gyorsítasz, akkor ideje a degenerálnak, vagy a tank lyukas.
A 2T-t meg kell etetni.
Ha nem eteted meg, akkor szétég a dugattyú a detonációs égés miatt.
Ha spórolni akarsz, vegyél 4T-t!
Szokott lenni galéria a szétégett dugókról.
Az akkor elvileg 4.2 ?
Az simán jó
Viszont, ha tuningolsz, akkor felejtsd el a benzin+drága olaj spóroló felfogást, mert úgy szívja magába a cuccot mint a szél ....
Pláne ha on off állásban működik a gáz
Találtam magamnak is: suzuki dr 125
Nekem már volt ilyen, de elbasztam eladtam. Most venni akarok egy kis endúrót. A burgmant nem lehet eladni mert az asszony sír, a rally-t használom a legtöbbet, de egy endúró nagyon kéne. Ha lenne a DR-en rendszám holnap mennék érte.