Köszi!
Az eladó nyomot bele 1L Agip olajat. Csak most írkálok össze mindent, hogy egyrészt meglegyen, másrészt tudjak róla.
Szóval Te eleve full syntist ajánlasz? Vagy eleve ez kell bele?
Anno a TZR-em volt az első motorom, abba fél(rész) szintist tettem.
(azért nem vagyok a pénzem ellensége)
Nem tudom, én sem rajongtam érte.
Viszont elnézve : http://www.sportmotor.hu/tagok... a videóit mindig kedvet kapok hozzá. Passzolom miért, mert mindig szívnak valahol, esnek, kelnek, szerelnek, nem találják a kiutat, stb.
Megvan a hangulata ennek is. Kár, hogy én nem vagyok ehhez elég nyugodt természet. Annak meg nincs értelme, hogy megállóról megállóra számolgassam a karcolásokat, horzsolásokat
"ott ahol nem jár senki"
Az erdőben azért lehet kavirnyálni mire megismered az egészet.
Persze ennek elengedhetetlen kelléke, hogy nem azért kell elhagyatottnak lenni, mert baltás gyilkoskodik
Tetszene nekem is az erdőjárás, de én ahhoz túlságosan megszeretem a gépeket. Szétverne az ideg minden borulásnál, amire van esély "normális" terepen.
nekem a szomszéd srácnak vagy ilyen 125-ös kájvéje. Ma próbáltam ki. Ő nem vigyázott rá, le van élve, de megy. Borult is vele nem keveset, meg süttette is a napon nem keveset. Viszont megy. Azért nagyon látszik, hogy nem egy japo minőség a szerelés és az anyag. Rozsdásodik rajta minden és látszik, olcsóbb áru...
No no. Hitelre nem veszek semmit. Csak KP-re. Ha nincs lóvé nem lesz semmi. Nem kell 600-as gép. Végképp nem tudnám kihasználni. Most azt gondolom, hogy 50-es robesz és 200-400-as enduróval révbe érnék. Próbáltam sok mindent, volt is sokminden. Rájöttem, hogy a túra nem jön be, csak max egy 50km-es kör, és inkább olyan helyen ahol nem jár senki.
Melóhelyen vagy egy ilyen szerkezete az egyik szerelőnek.
Ha nem láttatok még közelről ilyet, akkor nem láttatok még semmit Félelmetesen van összerakva, eldolgozva, öntve, faragva, fúrva. Sosem tudnék benne bízni és mindig nyomnám rajta a :
Ettől függetlenül behozza, hazaviszi, de terepre nem merészkedik vele.
Látod ezt mondtam, hogy mindenkinek a másra kell. Igen amit te értesz terepen arra tökéletes a motor amit linkeltél. Ha raknék egy képet az erdei útról ahol menni szoktam, akkor azt mondanád elefánt a porcelán boltban a triumpf. Persze értem, hogy te nem mész/mennél ilyen helyeken.
Én a helyedben eladnék mindent a picsába, ha egyik sem az igazi. Lenne egy minimum 600 sportgép és egy 125 2t a töltésre.
Ti ketten vagytok ... úgy még akár be is lehet hitelezni.
Az asszonynak is jobban tetszene a sport, pláne ha csak 1 fagyizásra kell a kakasülőn lenni
Hazafelé megizgatod kicsit a vasat és tuti nem fog hagyni netezni
A terep nálam egy murvás,földes faluközi román útnál vagy hegyi útnál montenegróban merül ki.
Töltést lámpával sem találnék 200 Km-en belül.
Ha akarnék felmenni rá.
Ha ez megdől terepen nem fogod meg az életben sem. Nem véletlen, hogy max 250 ccm érdekel és nagyon számít a súly. Vagy én tatásodtam el, de a freewind is mocskos nehéz volt 187 körül volt. Magas súlypont, egyszer nem voltam vele a töltésen és erdei utakon. Ellenben a dr-el mindig ott voltam. Egy gond volt, hogy csak 75-ös utazója volt. Igazából ezért adtam el.
Most még azon is gondolkozok, hogy veszek egy 200-as kínai fost pici pézé. Kínai fos Pl Ezt. 800 km van benne. Én nem vagyok állat. Nem sokat panaszkodnak rá. 90-es utazót és földutat bírja... pici pézé... no majd a nyuszi kitojja.
Nem a terepet.............a relatíve gyenge,egyhengeres,vibráló régi japo endúrós valamiket nem szeretem.
De megfelelő géppel simán lehet terepes is a túra............viszonylag.
A dágványban kilómétereken szenvedve tilitolizást rühelleném.
De eldugott helyekre drága géppel nem mennék.
Csak olyannal amit bármikor otthagynék mert annyiba kerül.
És van erősebb 3 hengeres is a palettán.
Lassan én sem értem a burgman értelmét. Kis kerék, városba nagy országútra kicsi a kereke. Annyi értelme van, hogy 1 évben 1x elmegyünk vele az aszonnyal fagyizni. Hú de jó... Ezért nem engedi eladni. Pedig nekem a motorok csak tárgyak. Cserés eszközök.
Te nem szereted a terepet ezért az endurókért sem vagy oda. Te a túrát szereted oda én sem vennék 1 hengeres szart.
Kedves az ajánlatod, lehet egyszer majd élek is vele. Az baj, hogy nem nagy bolt nekem ez így. Nem hiszem, hogy sokat enged és félek a külföldi papírtól. Igazából nem akarok vele szarakodni. Ha papíros lenne rámennék. Így meg hozzam haza furgonban, vigyem furgonban mindenfelé és járjam a hivatalokat.
Viszont attól félek, ha megveszem a 3.-at nem tudok mit nézni a neten. Így egész nap mást sem csinálok csak motorokat keresek, minden oldalon. Jó napközben dolgozok is. Este is átsassantom a teljes kínálatot. Vatera, apród, expressz, kepesmotor motor.hu, használtautó és társai.
A burgmanak sose értettem értelmét a DRZ kirázná a lelkem.A rally meg kicsi.
Ha nagyon vágyat éreznék valami város ide-oda iramló gépre egy sportcity 200-as max amit vennék.
De még azon is gondolkoznék sokáig.
Nameg kinéztem egy romániába és egyébb rendkívül szar útra való gépest.
Mindegyik másra jó. Egyik a tescoba, a másik töltésre, a harmadik kerülni egy 100-ast. Ezért kell ennyi. Lassan rájövök, hogy mi kell. A burgmant ha tehetném eladnám, és vennék egy drz-t. A tököm csinál belőle problémát akkor marad. Ez évben is kapott vagy 1500 km-tert. A kis rally többet kapott az 2000-ret kapott.
Ez 160 alatt nem lesz odaadva, de nekem nem kell még 1.
Pláne, hogy a jelenlegi is faragás alatt áll.
A fehér csak a tuning cuccai miatt volt érdekes számomra.
A kipufogó is pont elkészül, mire kész a blokk ..... és szerintem, akkor be is fejezem a robogóra költést / így is rengeteg ment rá /.
Jöhet a spór és irány vissza az autópályára
Ha kell, akkor meg tudom neked nézni közelebbről is ezt a mocit, mielőtt utazol érte
Az eladó nyomot bele 1L Agip olajat. Csak most írkálok össze mindent, hogy egyrészt meglegyen, másrészt tudjak róla.
Szóval Te eleve full syntist ajánlasz? Vagy eleve ez kell bele?
Anno a TZR-em volt az első motorom, abba fél(rész) szintist tettem.
(azért nem vagyok a pénzem ellensége)
De kösz.
Viszont elnézve : http://www.sportmotor.hu/tagok... a videóit mindig kedvet kapok hozzá. Passzolom miért, mert mindig szívnak valahol, esnek, kelnek, szerelnek, nem találják a kiutat, stb.
Megvan a hangulata ennek is. Kár, hogy én nem vagyok ehhez elég nyugodt természet. Annak meg nincs értelme, hogy megállóról megállóra számolgassam a karcolásokat, horzsolásokat
Kersem a kiutat?Medvét?Fűültetvényt?Vagy csak simán susnyást?
Inkább nézem a Dallast.
Az erdőben azért lehet kavirnyálni mire megismered az egészet.
Persze ennek elengedhetetlen kelléke, hogy nem azért kell elhagyatottnak lenni, mert baltás gyilkoskodik
Tetszene nekem is az erdőjárás, de én ahhoz túlságosan megszeretem a gépeket. Szétverne az ideg minden borulásnál, amire van esély "normális" terepen.
Conair meg mehet vele bárhová.
Ha nem láttatok még közelről ilyet, akkor nem láttatok még semmit Félelmetesen van összerakva, eldolgozva, öntve, faragva, fúrva. Sosem tudnék benne bízni és mindig nyomnám rajta a :
Ettől függetlenül behozza, hazaviszi, de terepre nem merészkedik vele.
Ha azt már megtanultam evezek más vizekre.
Mert még van mit tanulni.
Drága muri olyat tartani csak fagyizni.
Én a helyedben eladnék mindent a picsába, ha egyik sem az igazi. Lenne egy minimum 600 sportgép és egy 125 2t a töltésre.
Ti ketten vagytok ... úgy még akár be is lehet hitelezni.
Az asszonynak is jobban tetszene a sport, pláne ha csak 1 fagyizásra kell a kakasülőn lenni
Hazafelé megizgatod kicsit a vasat és tuti nem fog hagyni netezni
Töltést lámpával sem találnék 200 Km-en belül.
Ha akarnék felmenni rá.
Most még azon is gondolkozok, hogy veszek egy 200-as kínai fost pici pézé. Kínai fos Pl Ezt. 800 km van benne. Én nem vagyok állat. Nem sokat panaszkodnak rá. 90-es utazót és földutat bírja... pici pézé... no majd a nyuszi kitojja.
De megfelelő géppel simán lehet terepes is a túra............viszonylag.
A dágványban kilómétereken szenvedve tilitolizást rühelleném.
De eldugott helyekre drága géppel nem mennék.
Csak olyannal amit bármikor otthagynék mert annyiba kerül.
És van erősebb 3 hengeres is a palettán.
Régi 900-as T400 kódú Tiger.
Csúnya,öreg,magas.
De majd 90 lóerő és 80Nm,dupla tárcsa elöl.
És 1600 euroért nem is vészes az áruk.
Te nem szereted a terepet ezért az endurókért sem vagy oda. Te a túrát szereted oda én sem vennék 1 hengeres szart.
Viszont attól félek, ha megveszem a 3.-at nem tudok mit nézni a neten. Így egész nap mást sem csinálok csak motorokat keresek, minden oldalon. Jó napközben dolgozok is. Este is átsassantom a teljes kínálatot. Vatera, apród, expressz, kepesmotor motor.hu, használtautó és társai.
Ha nagyon vágyat éreznék valami város ide-oda iramló gépre egy sportcity 200-as max amit vennék.
De még azon is gondolkoznék sokáig.
Nameg kinéztem egy romániába és egyébb rendkívül szar útra való gépest.
Pláne, hogy a jelenlegi is faragás alatt áll.
A fehér csak a tuning cuccai miatt volt érdekes számomra.
A kipufogó is pont elkészül, mire kész a blokk ..... és szerintem, akkor be is fejezem a robogóra költést / így is rengeteg ment rá /.
Jöhet a spór és irány vissza az autópályára
Ha kell, akkor meg tudom neked nézni közelebbről is ezt a mocit, mielőtt utazol érte