helo.köszi a választ!de az enyém abszolut nincsen tuningolva,majd csak most szeretnék rá egy kis tuningot.akkor az normális ha ugy is ennyit eszik?vagy van rá valami megoldás amivel csökkenthető a fogyasztás? előre is köszi.
Szia.
Szerintem meg nem!
Mert nem a lapokat húzod le a csavarral, hanem a lebegéstávtartó lemezkét.
S máris bukik az elmélet.
A csavarok meg nem tudnak a helyén kitekeredni, mert megakadnak a forgattyúsház öntvényében.
Ezt már én is lefutottam.
szevasztok!most vettem egy aprilia sr 50-et,és szerintem egy kicsit sokat eszik.6-literes tankja van,múltkor 140km-et mentem belőle.szerintem az sok!nem tudja valaki,hogy ez hiba-e vagy hogy mi lehet a baja?
Ha túlhúzod a membránt rögzítő csavarokat, akkor elállhat a lap a háztól. Nem kell agyonhúzni őket, viszont a csavaroknál a menetrögzítő használata kötelező(!). Ha így sem jó, akkor fordítsd meg a lapokat. Ha így sem, akkor vegyél komplett új membránt.....
Baromság.
Megmagyarázzák, hogy szart árulnak.
A DT-n is ilyen van gyárilag, az miért nem áll el?
Mellesleg elősűrítésre lezár.
Már ha nem áll el milliméterekre.
Bár akkor el sem indul....
Én Polinit vettem, az is elállt, de tette a dolgát.
Alap konfigba 0,3-ast érdemes venni, a 0,35-össel már gyengébb lesz alsó tartományban.
Érdekelne belőle 1-2 dolog, de nem költök jelen pillanatban semmire. Egy endúrót kellene venni. Azokat nézegetem. Tuningra meg pláne költenék. A gyári optika tökéletes.
Aztán állhatna benne a lőszer, mint most alkatrészbe.
Kapott ez most annyi mindent, hogy nem kell még1.
Postázgatni, meg nem fogok alkatrészeket az fix.
Ha viszont itt a fórumon akad ég 2 ember akinek kell nagyobb darab, akkor inden további nélkül a 2 kerék gumival, a hátsó kerék fölötti egybedolgozott idom, a nagytárcsa és alkatrészei, első sárvédő, 2 sötétített indexbúra megérne 40forintot.
A maradékot meg könnyű elosztani:
Komplett blokk+kipufogó+sztender+hátsóteló
Váz+villa+összes idom
Ezt nem tudjátok mikor rakták fel ? http://www.kepesmotor.hu/april...
Baromi olcsó és nagyon vonalakban közel áll ahhoz, ami az enyémből lesz. Erre csak fejidom, kormány, hátsó sárvédő és tuti. Nagyon patentül néz ki rajta a Factory sárvédője
Látod Xerxes ?
Vegye ár meg valaki és adok a nem gyári cuccok helyett gyárit és egy kis lettát
" Esetünkben kell egy komplett membránt berakni, mert a gyári ház + a karbon/karbonit/üvegszövet lapka nem lesz jó, mert akár hogyan teszed rá nem fog jól állni. Lehetséges, hogy amikor felrakod akkor jó, - de ahogy Mala90 írta - elmész vele x km-t és el fog állni. Azt kijelenthetjük, hogy a gyártók a membránlapjaikat a saját membránjukhoz adják és nem a gyári házra(persze mindenki szögeli a gyárira, még akkor is, ha nem jó rá). Ez néhány cikkszám leellenőrzése után bebizonyosodik. Tehát ha valaki tuningra adja a fejét, akkor ne spóroljon a jobb minőségű membránon se, mert a robogó egyik igen fontos részéről van szó"
Üdv!
Vettem a mociba karbon membránlapot felraktam de túl sok a hézag a lapok és a ház között. Gondolom akkor rosszat adtak vagy lehet vele valamit csinálni? Még egy kérdés de ez már volt: Mikor megyek a motorral és elengedem a gázt lassul egy kicsit de utána olyan mintha a kuplung nem engedné el a harangot és megy tovább csak ha a féket húzom akkor vissza esik a fordulat és akkor áll csak meg. A segítséget előre is köszönöm.
Kicsit agyaltam, hogy ne legyen snassz a tompító
jött az ötlet, hogy a ZX felirat polír, a többi betű 800assal durváz és közte amit levisz az meg "antikol" kicsit. Szóval ZX logó egy irányban csiszol 800vizestől 1500vizesig ...
még mindig nem jo a rally
már most be se indul ha pricolok a gyertyanal benzint beröfen de meg is áll.
78-as a főfúvóka 12-es dellorto legalul van a sibertün a kis lemez.
Különben nem fog menni.
Az enyém 100-on 6 litert nyelt.
De letojtam, mert tunyingolva volt.
Szerintem meg nem!
Mert nem a lapokat húzod le a csavarral, hanem a lebegéstávtartó lemezkét.
S máris bukik az elmélet.
A csavarok meg nem tudnak a helyén kitekeredni, mert megakadnak a forgattyúsház öntvényében.
Ezt már én is lefutottam.
Megmagyarázzák, hogy szart árulnak.
A DT-n is ilyen van gyárilag, az miért nem áll el?
Mellesleg elősűrítésre lezár.
Már ha nem áll el milliméterekre.
Bár akkor el sem indul....
Én Polinit vettem, az is elállt, de tette a dolgát.
Alap konfigba 0,3-ast érdemes venni, a 0,35-össel már gyengébb lesz alsó tartományban.
Kapott ez most annyi mindent, hogy nem kell még1.
Postázgatni, meg nem fogok alkatrészeket az fix.
Ha viszont itt a fórumon akad ég 2 ember akinek kell nagyobb darab, akkor inden további nélkül a 2 kerék gumival, a hátsó kerék fölötti egybedolgozott idom, a nagytárcsa és alkatrészei, első sárvédő, 2 sötétített indexbúra megérne 40forintot.
A maradékot meg könnyű elosztani:
Komplett blokk+kipufogó+sztender+hátsóteló
Váz+villa+összes idom
Ezt nem tudjátok mikor rakták fel ?
http://www.kepesmotor.hu/april...
Baromi olcsó és nagyon vonalakban közel áll ahhoz, ami az enyémből lesz. Erre csak fejidom, kormány, hátsó sárvédő és tuti. Nagyon patentül néz ki rajta a Factory sárvédője
Látod Xerxes ?
Vegye ár meg valaki és adok a nem gyári cuccok helyett gyárit és egy kis lettát
" Esetünkben kell egy komplett membránt berakni, mert a gyári ház + a karbon/karbonit/üvegszövet lapka nem lesz jó, mert akár hogyan teszed rá nem fog jól állni. Lehetséges, hogy amikor felrakod akkor jó, - de ahogy Mala90 írta - elmész vele x km-t és el fog állni. Azt kijelenthetjük, hogy a gyártók a membránlapjaikat a saját membránjukhoz adják és nem a gyári házra(persze mindenki szögeli a gyárira, még akkor is, ha nem jó rá). Ez néhány cikkszám leellenőrzése után bebizonyosodik. Tehát ha valaki tuningra adja a fejét, akkor ne spóroljon a jobb minőségű membránon se, mert a robogó egyik igen fontos részéről van szó"
Elvileg az EGÜ-nek szerel a tag.
A Leonardo 250-nek csak szemre ugyanaz a felnije mint az SR-nek ?
Különböznek ?
Jól mutatna elől egy ekkora tárcsa és ez nem pénz érte :
http://auto-motor.vatera.hu/al...
Vettem a mociba karbon membránlapot felraktam de túl sok a hézag a lapok és a ház között. Gondolom akkor rosszat adtak vagy lehet vele valamit csinálni? Még egy kérdés de ez már volt: Mikor megyek a motorral és elengedem a gázt lassul egy kicsit de utána olyan mintha a kuplung nem engedné el a harangot és megy tovább csak ha a féket húzom akkor vissza esik a fordulat és akkor áll csak meg. A segítséget előre is köszönöm.
Egy stecklámpa is, ha sötétbe csinálod.....
délután szét is szedem aztán jövök a további kérdéseimmel....
Kicsit agyaltam, hogy ne legyen snassz a tompító
jött az ötlet, hogy a ZX felirat polír, a többi betű 800assal durváz és közte amit levisz az meg "antikol" kicsit. Szóval ZX logó egy irányban csiszol 800vizestől 1500vizesig ...
Polír előtt pedig ilyen most, de még lehet finomítom :
http://img1.indafoto.hu/9/7/78...
http://img2.indafoto.hu
/9/7/787
67_bba321cd21fd697cc21b5beaab2e0193/16739649_b425441676bcebb169f41c3afc
da7e72_m.jpg
Persze lehet csak szerintem fog jól mutatni ... pláne egy halvány lakkréteggel
már most be se indul ha pricolok a gyertyanal benzint beröfen de meg is áll.
78-as a főfúvóka 12-es dellorto legalul van a sibertün a kis lemez.