Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Variátor és kuplung leszedéséhez milyen kulcs kell?
Szemre rendben van az kevés. Mérd meg a szélességét egy tolómérővel. Elől van variátor, és abban 6 db görgő. Hátul találod a kuplungot. Görgőn a kockásságot, a variátoron a sima felületet, a kuplungon a ferodolt, a kuplungharangon a lilaságot kell nézni. Bár célszerzám nélkül nem nagyon tudod leszedni egyiket sem.
Pont most raktam vissza a deknit a szíj szemmértékkel jónak tünik a görgők merre vannak? variátoron mit kell nézni?
A hajtást megnézted? Szedd szét a variátort, nézd meg a görgőket, mérd meg a szíj szélességét, nézd meg a kuplungot.
Hello
Nemrég írtam, hogy gond van a motorommal(nem húz úgy mint eddig, lámpánál megállok és alig akar menni) rendeltem gyertyát de szerintem nem az a baja mert újrainditom akkor meg megy rendesen esetleg valakinek tipp? :D
előre is köszi
Egyébként tényleg állat. Iszonyat sokba kerülhet fenntartani, de nagyon tolhat. 250 ccm nél ha bekapcsol a power, garantált a barna gatya.
Azért ha véletlen eladod a gépet és takarítod a raktárt megnézném a zx-et...
Az alkatrész ugyanaz a 2000res morinihez, mint a 2003-as hoz. Szerintem ez 2002-es. Ezzel a fényezéssel nem jött ki motor 2000-2001-ben. Úgyhogy nem csesztek át az évjárattal sem. Az a lényeg, hogy jó karban levő motort kaptál és kész. Ne foglalkozz mással.
Ez így nem volt drága, ha frankó az alkatrészlista
165 volt így:
Új Gumik elöl, hátul. Új dugó, gyűrű, csapszeg, felső tűgörgő, hengerfejtömítés, hengertalptömítés, görgők, olaj cserélve, Gyertya cserélve, jó az aksi, könnyen indul, minden működik rajta, közép, oldalkitámasztó megvan, gyári kipufogó, gyári kerék feletti sárvédő, Gyári szín, gyári tükrök, Repsol moto scooter 2t Full szintetikus olaj.

Oldalt kicsit karcos valóban, de az annyira nem zavar. Akitől vettem, normálisan hajtotta, nem 16 éves kölyök volt, munkába járt vele.
Nem is csodát vártam tőle, csak meglepődtem hogy 3 évvel öregebbi mint ahogy hittem, és ugye elméletileg alkatrészek miatt sem mindegy, mikor évjárat. Legalábbis ahogy nézegettem, általában odaírják, hogy mi melyik évjáratú motorhoz jó.
Egyenlőre nagyon meg vagyok vele elégedve.
És bízom benne, hogy nem fog olyan hamar elromlani.
Nem kellett volna ránéznek az üzenő falra
Ejj, de csinos :
http://aprod.hu/hirdetes/april...:
úgy elkezdett buzerálni a kisördög mint mikor az SR-t láttam meg
a fúvókákat néztem nincsenek eldugulva.
a sibertűn legalulra tettem a kis lemezt mert 78-as a fúvóka de mégse jó.
Kevés benzint kap. Hibásan beállított karburátor, eldugult alapjárati csatorna.
Szerintem semmi. Mindkettő ugyanolyan sz......
Az a "szelep" szerintem azért van ott, hogy ha melegszik az olaj és tágul, akkor tudjon lélegezni. Minden robogón van ilyen, csak egy cső szokott a helyén lenni.
Attól is függ, hogy mennyit adtál érte azt nem írtad. A gyári markolat mindenképp pozitív, mégha oldalt lett is javítva a festés. Ahogy baszta írta nem mindegy, hogy ki meddig mikor hajtotta. Én a rallyt 2000-resnek vettem. Azóta tudom, hogy 1996-os. És? Átbasztak? Nem. Megy mint az óra, indul, hidegen melegen. Százegynéhányezerért csodát nem lehet várni.
Én is új robogós vagyok.
4 hónapja van meg az SR, szóval vágom milyen.
Itt is van morini dtch gyűlölő és éltető egyaránt.
Az sem utolsó, hogy a DiTechet olcsóbban odaadják pont a parák miatt. Ha volt már normális motorod, akkor gáz kicsit, mert nem nagyon lehet tuningolni.
2.1 ?
Most mit gizdáskodsz ?
Az simán megvan nekem is / alapjáraton /
Ha már kárörvendünk .... akkó mié nem tudod beállítani ?
egy kis cikk a ditechről!
ditech
De hiába fogyaszt keveset
ha elromlik valami rajta sokba kerül megjavitani. jobb a karbis sokan ezért átalakitják a ditechet karbisra!
Üdv
Igen, tudom, hogy ebből nem derül ki, csak korábban írták, hogy ha a kipufogó vége krómozott,akkor talán... Lassan megbékélek azzal a tudattal, hogy 2000-es, az eladó srác nagyon korrektnek tűnt, és a vásárlás után is segített.
Bevallom, az első robogóm, nem nagyon tudtam ilyenkor mire kell figyelni, átvételnél kipróbáltam és megpróbáltam a lehető legtöbb dolgot kipróbálni, valamint vittem egy magamnál kicsit jobban értő kollégát is. Most így utólag sokkal okosabb az ember természetesen, de nem bánom a vételt, -szerintem- korrekt robogót kaptam a pénzemért.
Igen, hallottam én is rengeteg negatív kritikát az injectoros verzióról, de majd idővel meglátjuk. Mindenesetre én bizakodom, hogy nem lesz vele nagyobb baj. Meg hát ugye, a magasabb szerelési költséget azzal hálálja, hogy relatíve keveset fogyaszt (jelenleg kb 2.1-2.3).
kellene egy kis segitség
hidegen beinditom a rallyt jár 2percig és megáll
78-as főfuvoka 12-es dellorto ,gyári kipu.
utána egy kis gázt húztam és be se indult. szivatóval beröffent de meg is állt. A sibertűn a kis lemez legalul van a 78-as főfuvi miatt.
a benzincsapot most cseréltem ki ujra mert a régi szar volt.
Egész jó pofájú így képről, de évjárat ebből nem derül ki.
Nézd meg a műanyagokat is, ha gondolod.
Arra leszek kíváncsi, hogy mikor fog érdekelni hol kapsz a befecskendezőhöz ezt-azt.
Van ki élteti, van ki temeti, de előbb utóbb jön a kérdés .... én "féltem" ilyet venni. Na de évjáratra visszatérve, én mielőtt megvettem már kiidegeskedtem magam azon, hogy 2003as old SRek vannak hirdetve, miközben 97-ig gyártották. Vásárláskor kellett volna az ülés alá nézni.
Számít-e ?
Ha 3 évet állt, akkor nem
Ha 3 évet használták bevásárlásra hétvégén, akkor kicsit
Ha 3 évet hajtotta télen-nyáron egy 16-24 közti srác, akkor számolhatod a 3at 7nek
de nekem azt irja ki hogy a Vin kód ellenőrzése sikertelen.
az évjáratot kiirta hogy 96-os azal nincs baj. :)
120km/h-ig van az óra. Azért annyira nem mindegy, hogy 2000 vagy 2003. Legalábbis szerintem nem mindegy, bár igaz, hogy robogókhoz nem értek, így lehet, hogy tényleg mindegy :D
Kép a kipufogóról: