Én 2004/Januárinak vettem. A blokk márka hogy derül ki egyértelműen?
Illetve kérdezném, hogy tudtok valahol Óbudán vagy a Hungária mentén egy jó robogó szervízt aki érti is a dolgát és nem vernek át a javítással?
"Ez már új kasztnis ditech? "
Nem tudom i az új kaszni két kör lámpa elől és "utánégető" két lámpa hátúl is. ha kell lefotózom a váz táblát is de csak holnap tudom.
Köszönöm az ötleteket megnézetem. Mert ezekhez sem értek mint ahogy a vásárláshoz se. Kitöltött adatlap hmmm.. Szinte csodaszámba mehet 8 éves robogóknál. Vettem egy fiatal lánytól 2. tulajvolt. Ment vele 400km-t saját bevallása szerint vidéken. Külsőre nagyon tipi topi. Fojtásos programra nem is gondoltam ellenben a gyári fojtásra igen.
Akkor első körben mérnék egy szíj szélességet, megnézném a görgők kockaságát, megnézném, hogy nem-e a varió tárcsák között találnék-e valami szokatlanul vastag hézagolót, utána gondolkodnék, hogy hol tudok sport programot rátölteni ami nem korlátozza a fordulatomat. Ez már új kasztnis ditech? Mondjuk 8 év működés alatt nehezen tudom elképzelni, hogy valaki ne találta volna meg a hézagoló gyűrűt. Ellenben azt el tudom képzelni, hogy import motort fojtott elektronikával és ebből adódik a probléma. Tudod mindig segít valamennyit a kitöltött adatlap is....
Pont ilyen karcsú vagyok én is. Óra szerinti 65 az nagyon kevés. 80-90 között kellene lennie. Kezdeni kellene hajtás átnézéssel első körben, ha van alapjárat és pörög. Szíj, görgő, kuplung.
Hello!
Mennyire kell keménynek lennie az első teleszkópnak?
Az normális, hogy fékezéskor + 75 kilómmal ránehezedve 1-2 centire nyomódik csak össze? Köszi a választ előre is!
Új SR50 ditech (2004/1) tulajként érdeklődnék néhány dologban. A gép az én gyenge 89kg-mmal 65 km/H-t megy a kérdés hogy ez jó vagy kevés? Ha teljes gázt adok akkor egy kis csilingelő hangot hallok ha vissza engedek egy keveset abba marad. Erős gyorsul és húz is. De nem tudom mi lehet ez? Ötleteket köszönöm.
Pontosítanék, bocsi a sok hsz-ért.
Szóval az alkatrészek, tömítések vannak meg ..... a hangoláshoz semmi sincs, de az gondolom elvárható, hogy egy szerelőnek legyen hangolószettje, rugókkal, görgőkkel és minden egyébbel.
Aztán mikor belőtte, akkor azokból vetet velem 1-1 darabot .....
Milyen első sárvédőt lehet feltenni a kör SR-re nagyobb átalakítások nélkül ? Annyi lenne a lényeg, hogy elől kicsit körbeölelje a villát és ne csak egy sima "lap" legyen előlnézetből mint a gyári. Olyasmi kéne mint az Aerox-nak, de annak meg nem tetszik a formája ..... műanyagoztatni nem akarom a gyárit
KINTER !
Kíváncsiságból... mondj már egy árat erre, ha frankón motorszerelő vagy :
Karbicsere + régi karbi pucolása, tömítések cseréje
70es henger felrakás+variócsere+kuplungcsere+szíjcsere+Zx kipufogó felrakása és ennek az egész hangolása.
Üdv!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy mikor megyek a géppel és lassítani akarok akkor olyan mintha "tempomat" lenne benne. Gondolom a kuplung nem engedi el a harangot. Akkor erősebb rugókat tegyek bele?
Sziasztok!
Van 1 pár eladó dolgom!
SR 50 Ditech alkatrészek!
2003-as morini blokksba valók:
benzinpumpa,
levegő kompresszor,
injektor fejegység,
levegő injektor!
Minden alkatrész tökéletesem működik(szakszervizzel megnézetve és beméretve)
Illetve kérdezném, hogy tudtok valahol Óbudán vagy a Hungária mentén egy jó robogó szervízt aki érti is a dolgát és nem vernek át a javítással?
Nem tudom i az új kaszni két kör lámpa elől és "utánégető" két lámpa hátúl is. ha kell lefotózom a váz táblát is de csak holnap tudom.
Mennyire kell keménynek lennie az első teleszkópnak?
Az normális, hogy fékezéskor + 75 kilómmal ránehezedve 1-2 centire nyomódik csak össze? Köszi a választ előre is!
Új SR50 ditech (2004/1) tulajként érdeklődnék néhány dologban. A gép az én gyenge 89kg-mmal 65 km/H-t megy a kérdés hogy ez jó vagy kevés? Ha teljes gázt adok akkor egy kis csilingelő hangot hallok ha vissza engedek egy keveset abba marad. Erős gyorsul és húz is. De nem tudom mi lehet ez? Ötleteket köszönöm.
de azt is alakitgatni kellene hogy paszoljon
Szóval az alkatrészek, tömítések vannak meg ..... a hangoláshoz semmi sincs, de az gondolom elvárható, hogy egy szerelőnek legyen hangolószettje, rugókkal, görgőkkel és minden egyébbel.
Aztán mikor belőtte, akkor azokból vetet velem 1-1 darabot .....
MINDEN MEGVAN, csak a szerelés a feladat !
Milyen első sárvédőt lehet feltenni a kör SR-re nagyobb átalakítások nélkül ? Annyi lenne a lényeg, hogy elől kicsit körbeölelje a villát és ne csak egy sima "lap" legyen előlnézetből mint a gyári. Olyasmi kéne mint az Aerox-nak, de annak meg nem tetszik a formája ..... műanyagoztatni nem akarom a gyárit
KINTER !
Kíváncsiságból... mondj már egy árat erre, ha frankón motorszerelő vagy :
Karbicsere + régi karbi pucolása, tömítések cseréje
70es henger felrakás+variócsere+kuplungcsere+szíjcsere+Zx kipufogó felrakása és ennek az egész hangolása.
Aztán folytatom
Lenne egy olyan kérdésem, hogy mikor megyek a géppel és lassítani akarok akkor olyan mintha "tempomat" lenne benne. Gondolom a kuplung nem engedi el a harangot. Akkor erősebb rugókat tegyek bele?
180 irányáron...
Esetleg csere leo vince tt re. Miskolc Köszi.
Van 1 pár eladó dolgom!
SR 50 Ditech alkatrészek!
2003-as morini blokksba valók:
benzinpumpa,
levegő kompresszor,
injektor fejegység,
levegő injektor!
Minden alkatrész tökéletesem működik(szakszervizzel megnézetve és beméretve)
06203661963
Nekem van 1 tuti jó kompresszorom(szakszervizzel beméretve!)
06203661963