Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ez egy ilyen "sport".Ha elmondanám mennyibe van a két gép sokan lehülyéznének,pedig szerelőt még nem is láttak.
Ez a ledes is szép...csak kicsit drágának tartom...elfogadnám :)
Nekem ilyen van.Létezik index nélküli is.
http://scootershop.unas.hu/spd...
Vagyis túra (előbb lemaradt az "a")
Csak egy kis szösszenet,most nyomtam le a robimmal 320Km-ert ,160-2x jó túr volt
az engem is érdekelne
Ott valóban nincs alátét és most hogy mondod azt irja tolni sem tudta.Én birtam mert ugy kellett betolni mivel folyamatos volt a csavar miatt a hajtás,de hazavitt csak megállni nem szabadott.
Mégha rosszul is írta, sem a nagy kuplung csavar alatt, sem a harang alatt nincs alátét! Simán csak a harang illesztő csapja fekszik fel a nyelestengelyre, és az tartja a kuplungot is a helyén!
Ez nem tudom miért lett ilyen ...
A 2. linkre nyomj !
Szia Sanyi !

Akkor ez nem nyert.
Sokat dobna az optikán a nagy tárcsa, de valami normális közdarab kéne hozzá, mert amiket láttam / 1 darab lemez / azok elég bután festettek .... A csinosításból is elegem van B+ ... elkezd valamit az ember és jönnek elő új ötletek .... ahogy bontod, úgy látod és jössz rá a turpisságokra, amiket megint rendbe kell rakni .... anyagi csőd az igényesség
Vagy a netről ..... vagy ha különlegesség kell, akkor tőlem ...
Van még 2 elfekvő VW Passat led félámpa. Pont belecuppan a gyári tokba... kell hozzá egy ellenállás és egy irányító dióda / ez vagy 200Ft.- /
Ilyen :
www.autobloggreen.com/media/20..." title="http://www.blogcdn.com/www.autobloggreen.com/media/20..." target="_blank">http://www.blogcdn.com/www.aut...
a bal oldalinak a középrésze .... pirosak a ledek.
Mondj egy árat.
Egy kép:
Szia Baszta, a Scarebeomon nagy tárcsa volt 2dugós nyereggel ,de a felfogatása hogy jó -e neked ? Vagyis most ugrott be ,a tárcsa felfogatás biztos hogy nem jó szerintem 6 csavaros .
Körlámpás srhez fehér ledes hátsó lámpát honnan tudok szerezni? és mennyiért? köszi előre is a segítséget..
Srácok, van valami olyan típus Aprilián belül aminek 2dugattyús féknyerge van, de mégis azonosak a felfogatási pontok ?

Igazából nagyobb tárcsa kéne, de nagyon nem teszik a közdarabos megoldás :(

Valami igényes és tiszta megoldás ?
/ habár dilemmázok egy huszonötösön, de a project már több mint 1 hete megy... már be kell fejezni /
Már jártam én is így.Rosszul irta nem a harang szorul oda hanem a nagy csavar lazul le ami a kuplungot meg a kontrasztrugót szoritja és nekifeszül a harangnak.
/ Ne tudd meg, hogy néztem ezen én is /
Nálad milyen csavar tartja a kuplungot, amihez odaszorult a harang?
Egyszer úgy jártam hogy mentem a robogóval kereszteződésben megállok és lefulladt. Nem tudtam sehova sem tolni mert a harang odaszorult a kuplungot tartó csavarhoz ezért gondoltam arra hogy nem nagyon szabadna neki melegedni. Nem tudom hogy alátétet mennyit szabad alá teni mert akkor már a harangot nem nagyon fogja a kuplung.
A vario, és kuplungharang nekem is meleg akár 2 kör után is. Nem lehet ölelgetni... Úgyhogy az nem lehet baj.
A kihajtás szerintem nem szorul mert ott nem meleg csak a harang meg az első variátor.
Esetleg nem lehetséges, hogy valami szorul a kihajtásnál (fék, csapágy, stb)? Mert ha nem szorul semmi, akkor valószínűleg túl erősek a kuplung rugók, és emiat még magas fordulatszámon sem tudnak rendesen feltapadni a pofák, és folyamatosan csúsznak!
Egy újabb kérdés: összeraktam a motorblokkot szinte új benne minden és alig megyek vele pár kört és már forró az egész. Gondolom ez nem normális dolog, mert lehet hogy kell neki melegedni valamennyire de ennyire nem hiszem. Ami előzőleg volt kuplungharangom az még meg is égett mert egy-két helyen el is volt színeződve. Most új benne a harang és a kuplung is és most is tűz forró, mert én arra gyanakodtam mert elég kopott volt és gondolom csúszott rendesen. A segítségeteket szeretném kérni. Köszönöm.
Köszönöm. Volt vele melóm rendesen. 5 napig csiszoltam az előző tulaj "szép" festését.....