Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
Meg tudná mondani valaki az első kerék csapágy, és hozzá tartozó porvédő méretét?!
(nem szeretném kétszer szétszedni... :)
Köszönöm!
Sziasztok!
A Di-Tech most lett fúrva ill.motorikusan felújítva fullra!(50 rugó).
A gondom az hogy alapjáraton sztenderen aránylag tempósan forog a hátsó kerék,ill valami csörgés is hallható de ha ráhúzom a hátsó féket akkor megszünik a csörgés.Amúgy az alapjárat okés nem pörög mint az állat.Bár még bejáratós de van benne erő a földön nem fullad.Mi lehet a gond?Kuplung?Vagy csak beállítási hiba?
(Már megállhatna a költekezés,az idén már vettem egy új önindítót is már 60ezer felett járok és most sem tudom hajtani csak finoman)
Megvan az utolsó láncszem is az oldal sztender személyében

Habár azt sosem hittem volna, hogy a picsámra gumipókozva hozom haza
Innen is köszönet a támaszért és a gumipókért Péter !
Köszönöm szépen a pontos típusmegnevezést!
Hát szegénynek minden baja volt már, nem gyorsult, gyenge is volt, csepegett belőle az olaj és úgy csörgött-csattogott mint egy traktor.
Szóval cseréljük a dugót, csapágyakat, szimeringeket, tömítéseket, görgőket, főtengelyt javítjuk ha lehet, hirtelen ennyi jutott eszembe.
Furathatod is, újat is vehetsz. A 12es karbi kiszolgálja mind a két verziót
Miért kellett szétszedni ?
Hali !

Nekem van .... a 4 postával együtt 4000 ?

csak hülyülök .... kb 50 forintot fogsz fizetni a csavarboltban :)
Félgömbfejű M5x16 Imbusz kell neked
Üdv
2003/1-es Aprilia SR50 Di-Tech-hez hol találhatok 4db csavart a légbeömlőkhöz? (http://www.robogowebshop.hu/im...)

Webshop vagy pécs, esetleg magánszemély. Köszi
Sziasztok,

tegnap szétszedtük a motort, ami egy 96-os levegős fekvő Minarelli. Úgy tűnik, kell bele egy új dugattyú, ehhez hapcsolódik a kérdésem.
Megéri a dugót és gyűrűt csérélni pl. meteorra és megfúrni a hengert, vagy inkább jobb egy komplett hengerszettet venni? Mert találtam hengerszettet viszonylag jó áron, de számomra ismeretlenek a márkanevek: van SPD vagy Naraku, ezek nagyjából egy árban. Jók ezek egyáltalán? Még egy kérdés: most a motorban gyári henger van, ha jól emlékszem 40 mm-es, ha fúratom a hengert mondjuk 43mm-es dugattyúhoz akkor nem lesz az sok a 12-es karburátornak? Vagy egyáltalán, jelent valami teljesítménytöbbletet az a plusz néhány köbcenti?
Köszönöm előre is, további szép estét.
45ben vihető!
Hali.
Polini evo 2 henger, dugó szett tömítéssekkel kompletten, hibátlan állapotban. 200-300 km-t futott. Vizes 70es! 24hp
Szóval van tunying is... Nem kicsi a karbi?
nem jo ugy se már probáltam
vákumos penzinpumpa 14l/h?
kivan hegyezve nem lehet vele lassan menni nem azért csináltam meg hogy lassan mennyek vele (a motor van értem ne én legyek a motorért)
Felnyomnám a tűt maxra és megpróbálnám.
minden tiszta minden jó.
Ha mindig full gázon jársz add el és vegyél egy nagyobbat. Nem sok értelme van kinyírni így bármit is. Én óra szerinti 65-nél többet nem sokszor megyek. Csodálkoztam, hogy mikor megvettem a motort a gyerek nem tudta, hogy mit megy. Én se próbáltam sokszor, nem is érdekel.
Levegőszűrő tiszta? Gyertyakép mit mutat?
Megfullad de nem áll le ha nem fullon megyek akkor nincs baj de az a ritkább
És mit csinál a motor? Megáll 1 km után? És ha nem full gázon hajtod? Akkor mi van?
helo valaki tud mondani okosat h mi lehet.olyan a tünet hogy 1kilométer után teljes gázon elfogy az anyag vákum, benzinszivás,úszószint minden jó!ha valaki tud valamit irjon fontos lenne köszi.
Köszönöm a segítséget de nem tudom tényleg. Holnap lefotózom és akkor jövök újra a kérdésekkel. Ha lehet.
Addig is köszönöm mindenkinek.
Típusok

No újra mégegyszer
http://www.apriliaforum.com/fo..." target="_blank">Itt be tudod azonosítani
Úgy derül ki egyértelműen, hogy mutatsz egy képet, ha nem tudod.