Dehogy. Külön kasszán vagyunk az asszonnyal. Van egy közös is ami állja kaját. Így ha ő meg akarja venni az 1126-dik csizmáját nem nagyon érdekel az ő pénze. Persze ő sem szól bele a motor témába, meghogy mennyit elmotorozok. Ha vesz magának 1050 felsőt holnap az ő pénze bánja.
Köszi. Azért megyek hozok be még egyet. Egy igazit. Holnap úgyis sokáig alhatok. Délelőtt motorozok egy kicsit délután lövészet, este szeged árkád vásárlás, nem lesz szar napom...
Ha kimosom, akkor valószínű megint 10Km és újra ez van.
A "gyári" meg faszán felszívta, mert soha nem volt a légszűrő alatt semmi. Én nem merek belenyúlni annyira a dolgokba, hogy kicseréljem
és 20.000 forintom most nincs egy ilyen cuccra
Beszerelés, behangolás és lehet nem is eszek egy hétig
Vészmegoldás nincs ?
annak aztán örülnék, ha összefosná magát valami miatt, mert most nem maradt ...
A szivacs már kezdetek óta megvolt, csak szerváltam egy kicsit megokosított házat hozzá .... a karbit már anno átfúvókáztattam a kipufogóhoz. Összeállt a setup is :
DR Evo70
Pollini Eco Kit / vario + szíj /
Top Performance 3 pofás kuplung
Malossi hűtött harang
Leo Vince ZX / carbon /
Malo Red filter
egyedül a karburátor a kérdés :
17,5 v. 19 és hogy Mikuni vagy DellOrto
na a membrán, de ezt most nem igazán kívántam, habár gondoltam, h új setuphoz dukál
Má idén nem akarok kőőőőteni ..... sőt, egyre jobban nézegetem a nagyobbakat, de ezt a zsírt én vissza nem kapom ....
Membránt cseréld az új cuccokhoz mindenképp.A 2t motor mindig visszaköp egy kis üzemanyagot a légszűrőbe a mennyiség a membrán allapotától ill. minőségétől függ.Valszeg igazad van és az új szivacson könnyebben átfolyik a nafta vagy a membránod fárad.Esetleg a csap és a tűszelep nem zár rendesen és és ez okozza a foltot a moci alatt+lehet kerül a forgattyúsházba is.Mindkettó okozhat ja a nehezebb indulást teljesítménycsökkenést.Próbáld meg kimosni a légszűrőt és használd tovább nyugodtan.Membránból én ezt venném: http://www.scooterracing.hu/pr...
ha van kess akkor pedig ezt: http://www.scooterracing.hu/pr...
Az a baj, hogyha fém membrán lapjaid vannak és abból szakad/szakadt le egy darab ki tud nyírni elég sok mindent. De ha már kiszakadt kiszakadt. Én mennék vele.
Nekem a külső tárcsám lötyögött. Nem tudom mért, de lötyögött. A csavar meg volt húzva. A csillag eltört, a külső tárcsában egy ovál. A főtengely tengelyében nem tett kárt. Mondom laza volt a csavar. Csillagot vettem újat 210 forintért, külső tárcsám volt itthon vadi új. Rárakom, meghúzom. Lötyög... Anyád. Elé raktam egy gyertya alátétet jó, nem lötyög. Erre a berugó nem éri el. Beraktam a varió mögé az alátétet. Akkor lett jó. Minden jó.
Pár napja kicseréltem a légszűrőt és a légszűrőházat .... kicsit benyás volt a szivacs, de nem nagyon foglalkoztam vele .... betoltam a Malossi cuccokat, mentem vele egy 10est / beszartam, akkorát változott / .... 2 napra leraktam, de mikor ma mentem a szalonba szépítkezni, nézem van egy kis folt a moci alatt Alig akart indulni / ilyen sosevót / és ha hozzáértem gázhoz, akkor lefulladt, de valahogy helyrejött és elvitt-hazahozott gond nélkül, de már nem olyan élénk mint mikor bekerült a szűrő .... megsasolom a szűrőház alját és frankó kis 100as benzin+Castrol Racsing film figyelt rajta ....
Ez gondolom MEMBRÁN csere lesz ...
DE honnan tudjam, hogy milyen membrán fog kelleni a 70es szetthez ? / fizukor szereltetném be a kiput, hengert, variot /
Nagy baj lehet, ha így használom ?
A gyáriból nem folyt, de gondolom azért mert az egy "magábaszívós" cucc volt, ezen meg átfolyik
Bocs, ha sértő, de megkérdezem, hogyan akartok hibát javítani, ha feltárni nem meritek ?
Nem tudom mi baja lehet a mocitoknak, de ha tudnám és beírnám, akkor hogy állnátok neki megcsinálni ?
Bár én nem kötök.
Max a gépre és túrára.