Szia kinter!
Minden meg van a karbihoz
17,5-es 1hónapja vettem.
csak most elakarom adni a rallyt és azért adom el
visza alakitom gyárira a motort.
az emailen elérsz imi542@citromail.hu
gyári kiput nem tudsz valakinek ralyra valót?
Attól függ, hogy milyen karbit tudsz szerezni. A 12-es és a 17.5-es karbi átmérője egyforma (sőt a hossza és a bemenő átmérője is), ha jól választod ki. A 19-esnél már úgy rémlik cserés a szívócsonk.
hello
nem kell nagyobbra cserélni a szivócsonkot
bele megy egy 17,5-es karbi is.
nekem van egy 17.5-es eladó 7000ft-ért ha érdekel
adok linket a hirdetésről.
email-en elérsz: imi542@citromail.hu 17,5 karburátor
Majd elfelejtettem, valószínűleg nem a légszűrőcserétől szivárgott, csak pont akkor jött elő. Meg hát amúgy is, nyugtasson a tudat, hogy mindegyik légszűrőház szivárog, egyik SR-ét sem tervezték olajtartálynak.
Tipp: Úgy tudsz megbizonyosodni legegyszerűbben arról, hogy az-e a probléma amit mondtam, hogy mondjuk 1 nap nem-használat után lecsavarozod a karbi poharát. Ha sűrűn olaj lesz benne, akkor 100% hogy az a kis szelep viccel meg téged.
Nagyszerű .... mondjuk nekem fura, hogy egy ház, légszűrő cserétől szivárogni kezdett. Olajat is lecseréltem Castrol Racing -re, azon láttam, hogy "vékonyabb" /hígabb/ mint a Shell volt.
Nem értem, hogy kerül le oda, hisz nincs megdöntve a motor
Nekem is ugyanez volt a problémám, itt is felvettetem, de magamtól kellett rájöjjek.
A karbin lévő különolajzás-szelep valószínűleg elgyengült vagy koszos. Szedd ki és fújasd át kompresszorral, hallani fogod, hogy cuppan-e mikor zár. Bontottan amúgy 500 Forint körül van. Remélem ez a baja a Tiednek is, és segíthettem!
olaj kicserélve, de a morajlás nem szűnt meg, arról a környékről jön ahol a berúgó kar van, esetleg valakinek tippje? vmi csapágy vagy mik lehetnek ott?
2 napja áll a gép .... mert így nem nagyon akarom használni
Na, de a lényeg : nem volt beindítva, de olyan 10óránként összeáll egy csepp olajos benzin a légszűrő ház alján.
Mi a szartól lehet ?
/ gondolom ebben már nem a membránnak van szerepe /
1 hét múlva viszem úgyis szervizbe, de addig megöl a tudat, hogy valami nem kóser
Sima hajtóműolaj tökéletes. Nehogy má csak robogókba legyen jó. Agip rotra-t bele. Anno a hondámból csak valami rozsdás lé fojt ki és avval is ment. Bár én is vettem szintetikus hajtóműolajat az apriliaába, hogy megadjam a módját. 3000 felett volt egy liter. Van itthon 9 deci. 75-90 full szintetikus. Mondjuk ez tuti jó bele. 1,1 deci kellett bele.
motorolaj nem jó bele.
hajtúműolaj kell bele.
benzinkuton is tudsz venni
nem muszály a motult megvenni csak a márkát fizeted meg.
80W-90-es hajtóműolajt vegyél hozzá.
Minden meg van a karbihoz
17,5-es 1hónapja vettem.
csak most elakarom adni a rallyt és azért adom el
visza alakitom gyárira a motort.
az emailen elérsz imi542@citromail.hu
gyári kiput nem tudsz valakinek ralyra valót?