Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó egy CPI SM 50 típusú supermoto. A motor nagyon szép esztétikai állapotú és motorikusan is kitűnő állapotban van, a végsebessége: 85 Km/h nagyon megbízható motor, nem rég kapott egy új hátsó gumit is és új tükröket, első fogaskereket. A motoron van még egy ledes hátsó lámpa és hátsó karbon ledes indexek. Csere nem érdekel! Ár: 190000 FT Tel.:06302274988
hétvégén lefotozom nektek
csak az a baj én is cseréltem 738ast 751 re és ugyan olyan hosszú.az sem megy ki a szijtárcsa külsejéig.
A minarelli blokkos robogók gyári szíjmérete 16,5x751.
Szerintetek az aranyfelnis sr 50 ditechez...milyen felnicsík illene színben?
De nem tudom hogy mennyivel vegyek hosszabbat nehogy most meg túl hosszút vegyek. Amúgy meg ami most van (16.5x738) azt írja gyárinak. Szerinted akk mennyivel vegyek hosszabbat? (Aprilia sr minarelli fekvő hosszú) Köszönöm.
sziasztok van egy 2000 es aprilia sr 50 ditech-em, öninditozás után nem akar beindulni. mielött ezt csinálta akkor is nehezen pörgött fel a motor, valaki tudna segiteni.hogy mi lehet a baja?
Cserélném én, csak nem találok, főleg ennyiért.
Kérdés továbbra is fennmaradt, kompatibilis?
Valakinek nincs eladó sr 125-150-értelmes áron eladó?
Köszi.

Habár egy ilyen lenne az igazi, de lehet jól festene csak szimpla dobbal .... a végcsövet valahogy bele kéne tolni, vagy elrejteni valahogy a dobba
A félköríves szakasz a végcső.Ha az átmérő és a hossz nem változik,akkor nyugodtan kiegyenesítheted.
Színkombó nekem bejön,bár én a deklit lehet nem fehéríteném.
Csak elméleti szinten :

Ha a rezo mögött elvágom a ZX-et és a félköríves csőrészt kicserélem egy hosszban és átmérőben megegyező egyenes szakaszra + a dobnak eltűnne a 15-20%-a, akkor az befolyásolna valamit negatív irányba ?
Esetleg, ha hosszabb a rezoból kilépő csőszakasz, mint a "gyári" az nagy bibi ?
A hófehér üt el a többi színtől. De ha a képen lévő Yamaha design-t szeretnéd, az már bejön. Ráadásul végképp nem fikázásnak szántam. Először az enyémre is azt mondtam(piros-fehér-fekete) hogy na ne, ez lányos. De aztán megszoktam, sőt tetszett is, hogy nem átlagos kinézetű gép. A környéken mindenkinek tetszett.
Nekem tetszett a szín, a deknit nehogy lefesd fehérre szerintem. Én tennék rá pár aprilia matricát és kész is.
Kompletten cseréld az egészet. Én nem bontanám.
Levegős - vizes kör SR műszerfalai tényleg egyformák a vízhőfokjelző kivételével? Úgy tudom a levegősön még a nyákon is rajta van a vízhőfokjelző áramköre. Vehetek a vizesemhez levegősét, hogy abból a középső órát átcseréljem?
A rövidebb szíjjal az a gond, hogy nem csak az indulásnál lomhább, hanem a végsebességet is jelentőssen befolyásolja, ugyanis amikor a variátor odalon a tárcsa záródna, a rövidebb szíj, a hátsó tárcsán már leér a tengelyre, és a variátor ha még tudná, emiatt akkor sem tudja növelni tovább az áttételt! Azt, hogy majd bekopik, azt felejtsd el, inkább vegyél hosszabbat!
Sziasztok

Segítséget szeretnék kérni SR 150-em hátsó tárcsafék átalakításában, esetleg alkatrész beszerzésében, előre is köszönöm a tanácsaitokat.
HELLO ! Nem tud valaki egy jó sr karbis blokkot eladót mert én megvenném csak működőképes kelenevagy ha tud valaki valahonnan azt is megköszönném mert nem találok csak injektorosat az meg nem kell! előre is köszönöm
egy kályha palást .... "rákókányolva" egy 2t kipufogóra
Hali!

Valaki megtudná mondani hogy a 125ös és 150es sr-t hogyan tudom megkülönböztetni ha nincs meg a gyári kistáblája és a hengerbe sem látok bele?
Nem vitázok, de mi üt el mitől ?
Nem értem ..... egyébként nem azt írtam, h kész van a külső.
Kék - fehér - fekete + dekor .....
Színügyileg ez is Győzikés ?
http://www.mcnews.com.au/Wallp...

de ismétlem, nem rosszindulat miatt kérdezem
Neked legalább volt véleményed, ha nem is a kérdésre reagáltál.
Nekem a Fehér-Piros erősebbnek tűnt, ezért nem gondoltam volna, h pont te fikázod meg
Sziasztok!
Ha tud valaki segíteni némi információval, azt megköszönöm!
Van egy 2000-es karbis, vízhűtéses SR 50-esem. Néha megbolondul és indítás után kis "pöfékelést követően leáll. Ezek után két három rugás után beindul, de úgy pörög, hogy alig lehet tartani. Kis idő múlva, mindha mi sem történt volna teljesen normálisan megy. Néha az is előfordúl, hogy az első indítás utáni leállást követően, csak egy benzinfröccs a hengebe című akció után indúl be és akkor az előző jelenséget (felpörög, de nagyon) követően működik teljesen normálisan...
Tud valaki segíteni a hiba okát illetően?