Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motul-ban is van csak annak az ára egy kicsit húzós jobb minőség a shelltől.
adok linket róla.
motul
Szia
én 80W-90-es Shell hajtóműolajat használok 5000km-ente cserélni kell.
Shell
sziasztok, van egy old sr-em.

azt szeretné, kérdezni, hogy mitől lehet az hogy nagyon lassan indul el, aztán kb 20 kmer/h után húz mint állat.
pirosnál a kocsisor előtt ez elég gáz.

aztán az mitől lehet, hogy néha 85 a vége néha meg csak 65?

illetve vmi morajlást hallok a kerekektől?

a keréknél kell beleonteni 110cm3 olajat? az milyen olaj?
sziasztok
Aprilia rally-hoz gyári kiput keresek
ha van valakinek irjon az email-emre
imi542@citromail.hu
Mondom nem fikázni akarlak. Ha én motort veszek először megnézem a képet. Nem tudok róla mindent. De ezeket más is észreveszi...
megvan hozzá az első idom is, csak nem raktam fel, jó hogy látatlanba mindent tudsz róla...
nem baj, mindig jön valami madár, haverom is most vett egy 150est 240ér, teljesen hülye....
http://www.hasznaltauto.hu/motor/piaggio/piaggio_typhoon_50-6104382


Asszem én is felemelem az árát 350-re.....
Nem beszélve arról, hogy az első sárvédő nem véletlen hiányzik valószínűleg az egész eleje törve volt, mert vizes motor első idomja van fent levegős létére.
Ennyiért soha nem fog elkelni. A tuningot nem fogják megfizetni, és nagyon sok hiba van rajta ennyiért. Törött fékkar, nem gyári festés, hiányzó első sárvédő, nem valami zsír gumik, nem beszélve arról, hogy manapság aki 125-150-180-as motort megvesz a rendszám árnyékában papírok nélkül fatális hibát követ el, hacsak nem krosszmotort vesz. No de hátha.
Ne érts félre nem fikázni akartalak.
Nem untam meg, csak ha ennyiért megveszik, akkor vihetik....
"A motor brutális menetteljesítményt nyújt..." Biztosan kér enni is....
Ennyi idő alatt meguntad a 180-as srt? Nem sokáig tartott.
Ez tiéd igaz?: aprilia sr 180
Megforgatja a sima gyári 4ah-s is, de ajánlott az 5ah-s.
Én ugy tudom nem fogja semelyikkel megforgatni.Gyenge az öninditó hozzá.
Sziasztok!
Valaki megtudja nekem mondani hogy egy Aprilia SR 70 mekkora aksi kell, h megforgassa?
A hézagolással a lehető legkisebb áttételt tudod elérni.
Élesebben indul majd, mert kisebb lesz az "első lánckerék".... igen, az a lényeg, hogy a csapról induljon a szíj, de arra azért figyelj, hogy ne fusson keresztbe a szíj.

Egész kikupálódok a végén robiból ....

A kuplungról meg nem akarok hülyeséget írni ..... azt majd egy hozzáértő.
Üdv!
Az lenne a kérdésem hogy nem baj ha a kuplungharang alól a kuplungpofák kilógnak egy pár mm-t. Meg hogy a variátor hézagolása hogy történik és mi a haszna. Azt tudom hogy alátéteket kel rakni a külső tárcsa és a csapszeg közé, csak hogy mire figyeljek hogy a szíj leérjen a csapszegre?
Ja és azon gondolkodtam ,hogy ha ilyen tisztességesen csal a km óra akkor bizony a fogyasztás sem annyi mint amit tankolás után számolunk.
Üdv urak!Ma csináltam(tunk) egy lézeres sebességtesztet(rendörök is igy mérnek ).A moci álló mina.Óra szerint 60Km/h az valójában 48Km/h AZ én mocim óra szerint képes elérni a 100Km/h-t de ez valósan csak 79Km/h Hozzá kell tegyem 90kg meg egy kicsi vagyok ,de ezek ellenére azt kell mondjam 50ccm tuningmentes motortól szép teljesítmény.
Alakítsd vissza gyárira, mert így tényleg rád rohad még a műanyag idom is mire eladod. Értem én, hogy 500k költött rá az előző tulaj, de senki sem fogja megfizetni a tizedét sem. Visszalakítod a motorért kapsz 80-100 között a többi meg jön apránként.
IRÁNYÁR ! -.-"
245.000,- Ft?! Bevettél valamit?....
Ez jó sokáig nálad lesz még !
Szinte eladhatatlan az ilyen szintre tuningolt robogó ....
Szard le a falut és használd .... vagy alakítsd vissza gyárira és add el külön a motort, külön a tuningot, akkor talán visszajön annyi amennyit kérsz