Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk high end robogót nem azért szoktak építeni, hogy sírjanak a benzin miatt. Legalább tol mint a diszno.
Hát de egumotors-ék szoktak sok motort tuningolni nem értem mér azt mondják,hogy ez jó ..
Vidd olyan szerelőhöz aki nem csak a gyári állapot visszaállításához ért,hanem van tapasztalata tuning robogók beállatásában is.
Elvittük egy robogó szerelős emberhez,hogy a fogyasztással meg ezzel azzal tegyen valamit azt mondta felhívja egumotos.hu-t és megkérdezi,hogy mennyit kéne fogyasztania. És azt mondták rá,hogy amit most eszik ( 10-15 km alatt 1,5-2liter benzin) az jó fogyasztás nem kell állogatni a karbit nehogy inkább elrontsa. Véleményetek? Vigyem el egy komolyabb szerelőhöz hátha csinálnak valamit ?
Sziasztok!
Láma robogósként (csak kíméletesen a kérdésekkel...) kérdezném tapasztalt kollégákat, alábbi jelenséget mi okozhatja?

SR 50 Factory robogóm van.
Eddig rendben ment, most viszont elkezdte azt csinálni, hogy mikor a gyorsításnál már majdnem elérném a korábbi végsebességet (5-10 km/h híján), jobb oldalt (kipufogó környezetében valahol) megjelenik egy zümmögő hang, a motor húzása hirtelen megáll, és nem gyorsul tovább, marad 75 körül. Ha visszaengedem és picit lassulok, eltűnik a hang, újra van húzása, de ugyanúgy megáll 75 körül.
Van ötletetek, hogy ezt mi okozhatja?
(Nagyjából gyári állapot, előző tulaj rárakott egy "finomabb"(?) kipufogót, aminek eddig nem volt semmi baja. Most sem állítom, hogy a kipufogó okozza, csak leírtam, hátha ez segít. (Mert nekem pl. eszembe jutott full lámaként, hogy valami apró lyuk van a kipufogón, ami csak a legmagasabb sebességnél zavar be))

Köszi!
Hát én amikor ráraktam s reverse-t a ditechre,éreztem javulást.Nőtt a végfordulat,így a végsebesség és a gyorsulás is jobb lett lényegesen.Akkor még 50-es volt a gép.A multivar erre még rátett egy lapáttal.
Lenne 1-2 kérdésem, rakott már valaki az első lámpához ledszalagot mennyire problémás a bekötése és rögzitése? Illetve világítás kapcsolót betenni hogy nyáron a tűző napon a városba ne világitson feleslegesen,csinált már valaki ilyet? Valaki leirná mit hogy kell azt megköszönném.
A nagyobb teljesítményhez nem elég egy kipufogó. Ditech-nél pláne....
Nekem ez így nagyon elüt. Erősen "győzikés"....
Annyi hely kb nekem is van meg régebben is volt és valahogy mégis összeért, de most már ha minden igaz akkor jó lesz mert összerakni jól raktam össze.
Még lenne egy kérdésem mégpedig az hogy gyári hosszúságú szíjat vettem (pár mm-rel rövidebb) és álló helyzetben a hátsó ékszíjtárcsának nem a tetején hanem kb az egyharmadánál van és mikor megyek vele és elengedem a gázt akkor majdnem csak ugyanúgy megy és indulásnál olyan lomha gondolom az áttétel miatt. Nem tudom hogy ez így most jó vagy bekopik majd vagy hogy lehet orvosolni. A segítséget előre is köszönöm.
szerintem a kontraszt rugó nincs rendesen összenyomva azért nem lehet a nagy csavart meghuzni rendesen ez miatt közel került a kupplungharanghoz.nekem 2-3menet kilàtszik igy kb 2 mm a hézag a csavar és a harang közt.
Jobb lenne, ha aprolékosan átméznéd a kuplungszerkezetet, mert annak alátétek nélkul is nagyon pontosan kellene illeszkedni! Feltételezhető, hogy valami szerelési hiba történt az összerakásnál, ami miatt a harang túl közel kerül a kuplunszerkezethez, ez igaz lehet akár a nyeles tengelyre is, ha esetleg a hajtás is meg lett bontva! Segitségként mellékelem a robbantott rajzot:
http://www.easyparts.nl/showdr...
Sr50 ditechre..sportkipuffok milyen árban vannak? Hoz némi teljesítménynövekedést?
Aki a festést csinálja aszonnya sok lesz a fehér, ha a kerék és a sárhányót is olyanra akarom .... de én még a deklin is filózok

Összerakta, átmentem ... szerintetek sok lenne ?
http://img1.indafoto.hu/9/7/78...
kicsit mondjuk retkes, de ne azt nézzétek
Sziasztok! Bocs hogy ide de csak tud valaki segíteni itt!
Valaki jártas Benelli 491 RR-ekben? JÓK? TARTÓSÁG? ÉRDEMES VENNI ? A válszt előre is kösz !
De nekem muszáj volt alátétet rakni mert akkor nagyon közel van de mondjuk még így is.
Helyesbítek.A feka már volt egyszer a mesternél,aki tökéletes munkát végzett.(sorry kinter).
"...pedig szerelőt még nem is láttak."Hmm.....
én ezt találtam de bonyolultnak tűnik a bekötése www.egumotors.hu/465-indexek-l...
Dobtam fel 1 képet a mocimról..ha érdekel nézzétek meg.
Sk flexel lecsapva.
A két mocit 540k-ért vettem.Azóta közel 1milla ment rájuk.Szerelési költség,benzin,olaj nincs benne.
Ilyet nem illik kérdezni a tulajtól, de ránézésre a pirosban a gép árán felül tuti a 200+környéke .... a fekáról szinte semmit nem tudok, de az is 120+ tuti.

Király a 2 új kép a feketéről ... iszonyúan bejön. / csak a kopoltyúrácsozás lóg ki /
A kerék feletti idom hogy van megoldva ?
Elmondod mi pénzbe vannak? :)