Elvittük egy robogó szerelős emberhez,hogy a fogyasztással meg ezzel azzal tegyen valamit azt mondta felhívja egumotos.hu-t és megkérdezi,hogy mennyit kéne fogyasztania. És azt mondták rá,hogy amit most eszik ( 10-15 km alatt 1,5-2liter benzin) az jó fogyasztás nem kell állogatni a karbit nehogy inkább elrontsa. Véleményetek? Vigyem el egy komolyabb szerelőhöz hátha csinálnak valamit ?
Sziasztok!
Láma robogósként (csak kíméletesen a kérdésekkel...) kérdezném tapasztalt kollégákat, alábbi jelenséget mi okozhatja?
SR 50 Factory robogóm van.
Eddig rendben ment, most viszont elkezdte azt csinálni, hogy mikor a gyorsításnál már majdnem elérném a korábbi végsebességet (5-10 km/h híján), jobb oldalt (kipufogó környezetében valahol) megjelenik egy zümmögő hang, a motor húzása hirtelen megáll, és nem gyorsul tovább, marad 75 körül. Ha visszaengedem és picit lassulok, eltűnik a hang, újra van húzása, de ugyanúgy megáll 75 körül.
Van ötletetek, hogy ezt mi okozhatja?
(Nagyjából gyári állapot, előző tulaj rárakott egy "finomabb"(?) kipufogót, aminek eddig nem volt semmi baja. Most sem állítom, hogy a kipufogó okozza, csak leírtam, hátha ez segít. (Mert nekem pl. eszembe jutott full lámaként, hogy valami apró lyuk van a kipufogón, ami csak a legmagasabb sebességnél zavar be))
Hát én amikor ráraktam s reverse-t a ditechre,éreztem javulást.Nőtt a végfordulat,így a végsebesség és a gyorsulás is jobb lett lényegesen.Akkor még 50-es volt a gép.A multivar erre még rátett egy lapáttal.
Lenne 1-2 kérdésem, rakott már valaki az első lámpához ledszalagot mennyire problémás a bekötése és rögzitése? Illetve világítás kapcsolót betenni hogy nyáron a tűző napon a városba ne világitson feleslegesen,csinált már valaki ilyet? Valaki leirná mit hogy kell azt megköszönném.
Annyi hely kb nekem is van meg régebben is volt és valahogy mégis összeért, de most már ha minden igaz akkor jó lesz mert összerakni jól raktam össze.
Még lenne egy kérdésem mégpedig az hogy gyári hosszúságú szíjat vettem (pár mm-rel rövidebb) és álló helyzetben a hátsó ékszíjtárcsának nem a tetején hanem kb az egyharmadánál van és mikor megyek vele és elengedem a gázt akkor majdnem csak ugyanúgy megy és indulásnál olyan lomha gondolom az áttétel miatt. Nem tudom hogy ez így most jó vagy bekopik majd vagy hogy lehet orvosolni. A segítséget előre is köszönöm.
szerintem a kontraszt rugó nincs rendesen összenyomva azért nem lehet a nagy csavart meghuzni rendesen ez miatt közel került a kupplungharanghoz.nekem 2-3menet kilàtszik igy kb 2 mm a hézag a csavar és a harang közt.
Jobb lenne, ha aprolékosan átméznéd a kuplungszerkezetet, mert annak alátétek nélkul is nagyon pontosan kellene illeszkedni! Feltételezhető, hogy valami szerelési hiba történt az összerakásnál, ami miatt a harang túl közel kerül a kuplunszerkezethez, ez igaz lehet akár a nyeles tengelyre is, ha esetleg a hajtás is meg lett bontva! Segitségként mellékelem a robbantott rajzot: http://www.easyparts.nl/showdr...
Ilyet nem illik kérdezni a tulajtól, de ránézésre a pirosban a gép árán felül tuti a 200+környéke .... a fekáról szinte semmit nem tudok, de az is 120+ tuti.
Király a 2 új kép a feketéről ... iszonyúan bejön. / csak a kopoltyúrácsozás lóg ki /
A kerék feletti idom hogy van megoldva ?
Láma robogósként (csak kíméletesen a kérdésekkel...) kérdezném tapasztalt kollégákat, alábbi jelenséget mi okozhatja?
SR 50 Factory robogóm van.
Eddig rendben ment, most viszont elkezdte azt csinálni, hogy mikor a gyorsításnál már majdnem elérném a korábbi végsebességet (5-10 km/h híján), jobb oldalt (kipufogó környezetében valahol) megjelenik egy zümmögő hang, a motor húzása hirtelen megáll, és nem gyorsul tovább, marad 75 körül. Ha visszaengedem és picit lassulok, eltűnik a hang, újra van húzása, de ugyanúgy megáll 75 körül.
Van ötletetek, hogy ezt mi okozhatja?
(Nagyjából gyári állapot, előző tulaj rárakott egy "finomabb"(?) kipufogót, aminek eddig nem volt semmi baja. Most sem állítom, hogy a kipufogó okozza, csak leírtam, hátha ez segít. (Mert nekem pl. eszembe jutott full lámaként, hogy valami apró lyuk van a kipufogón, ami csak a legmagasabb sebességnél zavar be))
Köszi!
Még lenne egy kérdésem mégpedig az hogy gyári hosszúságú szíjat vettem (pár mm-rel rövidebb) és álló helyzetben a hátsó ékszíjtárcsának nem a tetején hanem kb az egyharmadánál van és mikor megyek vele és elengedem a gázt akkor majdnem csak ugyanúgy megy és indulásnál olyan lomha gondolom az áttétel miatt. Nem tudom hogy ez így most jó vagy bekopik majd vagy hogy lehet orvosolni. A segítséget előre is köszönöm.
http://www.easyparts.nl/showdr...
Összerakta, átmentem ... szerintetek sok lenne ?
http://img1.indafoto.hu/9/7/78...
kicsit mondjuk retkes, de ne azt nézzétek
Valaki jártas Benelli 491 RR-ekben? JÓK? TARTÓSÁG? ÉRDEMES VENNI ? A válszt előre is kösz !
Király a 2 új kép a feketéről ... iszonyúan bejön. / csak a kopoltyúrácsozás lóg ki /
A kerék feletti idom hogy van megoldva ?