Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok.valainek eladó kompresszor?
Ebben most nem értünk egyet. Ez olyan mintha holnaptól minden autó átírásánál vagy vizsgájánál szükség lenne a gyári műszaki adatlapra amit eddig nem kért soha senki. Ilyet nem tehetnek, hisz most is megfelelő papírokkal legálisan tudod használni a motort/autót. Ha tovább mennek pl smkp téren, hogy legyen rendszám, biztosan kell valamilyen forgalmi, esetleg vizsga, és építenek adatbázist, de csak azokat a papírokat kérhetik az adatbázis építéséhez amit most is legálisan kérhetnek. Magyarul adásvételit és biztosítást.
Ha így lenne ahogy írod nem lenne bevételük.
Ennyi maradt. Akinek kell, eljön és megnézi.....
http://www.hasznaltauto.hu/motor/piaggio/piaggio_typhoon
_50-6104382
Annyira nem borítottam szét a dolgokat, de azt láttam, hogy mindkét oldalon vastagon olajsáros minden. Ezért cseréltem a szimeringeket. Az előző tulaj mondta, hogy cserélve lett a henger, ráadásul semmi rozsda rajta, elég újnak tűnik. De igazad van, kiszedem a teljes hibalistát. Az is biztos, hogy több motort nem fogok felújítani és ha vállalok is javítást, akkor csakis előre fizetéssel. Addig egy csavart sem fogok kiszedni.....
Ok, csak olyan mintha azt írtad volna, hogy átvertek és maradjak csöndben
Ezt szerintem vedd ki, mert ha szimeringezted, akkor látnod kellett, nem :
"Az előző tulaj szerint a henger és a dugó is cserélve lett. "
Nem személyeskedek én, távol áll tőlem. Csak egy picit eldurrant az agyam és kiengedtem a gőzt. Bosszantó, hogy aki 'szeretett' országunkban nem lop-csal-hazudik, az bizony éhen döglik. Ennek a ku..a országnak nem kellenek a szakemberek, nem hagyják élni a kisvállalkozásokat sem. Vagy ügyeskedsz, vagy elpusztulsz. "Magyarország, így szeretünk......."
Az utolsó mondatodban érzek némi személyeskedést, de lehet félreértelmezem ..... 155öt letette a gépért, full kuplungcsere, új görgő, kipu égetés, karbiállítás, fúvókázás 40, fényezés anyaggal 15 baráti áron, mert csak az anyag volt a fehér részekre 10, sárvédő 6, légszűrő+mókolt ház 4, fékbetét 4, olajat meg még 3000alatt szinte nem is vettem .....
Átbasztak volna, vagy egyszerűen csak megadom ami jár és tényleg tökéletes géppel akarok járni ?
Jah, és belecsavartam minimum havi 1200at, de te vagy a szerelő ... mond meg te, hogy ez sok-é, mert én csak fizetek és próbálom úgy tartani mint a nagyot

Na kisírtam magam
Kötelezni nem fognak, csak egyszerűen nem vehetsz részt a forgalomban vele.
Látod, ezt a nyomorult motort felraktam, leírtam a hibáit is hogy ne basszak át senkit vele.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/piaggio/piaggio_typhoon_50-61
04382

Összesen ha 2-3 ember hívott, ebből az egyik részletben fizetné (hát hogyne), a másik rögtön azzal kezdte hogy mennyit engedek belőle. Kérdeztem tőle, hogy te szerencsétlen, mire alkudozol ha még nem is láttad a gépet?! Ajánlottam neki hogy keressen egy szarkupacot és vegye meg 30-ért, majd költsön rá 100-at, hogy használni is tudja. Vagy vegyen egy hiper-szupernek hirdetett szétbaszott szart 130-ért, mert ezzel a két véglettel van tele a net. Mindenki úgy hirdeti a szarját, hogy teljesen felújítva, új csapágyak, új benzin, új faszomtudjami. Aztán meg még hozzá sem lett nyúlva (jobb esetben) és hullik darabokra a blokk, meg esetleg orrán-száján folyik mindene. Az emberek annyira hülyék, hogy az már szégyen. Ha azt mondod neki, hogy ez egy 2006-os motor, akkor azt is megeszi, pedig pl. 95-ös a gép. De ha odaírod őszintén hogy picit csörög a felső tűgörgő, akkor úúúúú az már szar, meg biztosan szét van hajtva. Nem tudok mit hozzáfűzni, csak annyit hogy akit átbasznak egy motorral, az meg is érdemli......
Szerintem nincs benne ráció. Ugyanolyan blokk, csak a külső miatt? Újabb kockázatot bevállalni cserélni, bukni...
Ha behozzák is a rendszámot akkor sem kötelezhetnek senkit, hogy bármilyen papírja legyen adásvételin és biztosítási papíron kívül, hisz 20 éve így legális az 50-es. A nagymotor persze az más téma ott igazolható múlt kell.
Ne viccelj ..... itt is ez megy.
Kb. én vagyok az egyetlen aki nem :
- kókányol
- normális alkatrészeket vesz
- nem használja, ha van vele akár csak egy apró gubanc
- minőségi olajat használ
.......
és természetesen én vagyok a hülye, mondván h ez egy 10 éves robogó Mondjuk nem tudom, ha eljön az idő, akkor hogy írjam meg a hírdetést, mert mindenki azt hiszi, hogy a kör SR ára 100.000 és 120.000.- közt van ..... amibe persze bele kell tolni vagy 50.000.- hogy tökéletes legyen .... mindenki jót akar szarért hugyért, de fizetni senki nem akar.
Nekem most, hogy még 50es is benne van 210+ban és nem számolom a sarokban lévő alkatrészeket, mert mikor eladom totál visszaalakíttatom gyárira és újra csapágyaztatom...... Állítom, ha 200ba felteszem sem adom el, pedig akkor az nagyon is reális érték lesz
"Egyre lejjebb adod a robogó témát" Van egy olyan érzésem, hogy lassan végleg abba is hagyom. Nem lehet vele keresni, csak a szopás jut nekem. Ha megcsinálok egy gépet, akkor sokszor van olyan, hogy a megrendelőből jóformán ki kell verni a lóvét. Mindenki panaszkodik hogy nincs pénz, így mindenki otthon 'kendácsolja' a motorját. Azokat hozzák ide, amik már átmentek 20 'hozzáértő' kézen, én meg szopjam velük a faszt. Fizetni persze nem akarnak, meg nincs is miből. A kis Piaggiora is lett volna vevő, ezért is tartottam meg. Helyrepofoztam, de közben a majom meggondolta magát és vett egy kínai szart. Tegnap szólt, hogy valami nem jó a szarján, nem tudnám átnézni? Persze elküldtem a ge.....be. Most meg adódott egy csere lehetőség, meglátjuk mi lesz belőle. De a motor szervizelésnek befellegzett. Itt 'falun' legalábbis biztosan. Bár ahogy érdeklődtem a városi kapcsolatoktól, városon sem habostorta az élet.....
Szerintem lesz.
A 3/4 ország eldobhatná a motorját, ha nem lesz elég az adásvételi. [ Ha behozzák a dolgot, akkor szerintem nem mondanak le ekkora lóvéról ... kitalálnak valamit és a tulaj papíroztat, rendszámoztat.

Egyre lejjebb adod a robogó témát
nem hiszem hogy be hozzák a rendszámot az 50-esekre.
nem lesz belőle semmmi . :)
Én úgy gondolkodok, hogy ezen már van rendszám, tehát már nekem nem kell forgalomba helyeznem. De ha jövőre rendszámra kötelezik az 50-eseket, akkor mit fogok csinálni a kis 50-es Piaggio-val? Mert hogy szép, meg brümmög, de csak egy adásvételim van róla, az meg szerintem kevés lesz a forgalomba helyezéshez.
ezt nehezebb lesz eladnod
Hmm. A dolog úgy fest, hogy elcserélem a kis Piaggio-t, egy 125-ös, rendszámos izére...
http://img.frbiz.com/29403813_...
Durván 6000 km van benne, a motorja tökéletes, de azért lesz mit javítgatni rajta. 2003-as.
Kipufogót nem tudok.
Gondolom a külső miatt.
Nekem mondjuk jobban bejön a rally, mert kevesebbet kell faragni rajta mint a Malán, hogy igazán ütős legyen a külseje.

Ez meg egy állat :
http://auto.indavideo.hu/video...
Az mivel jobb?
malaguti f12-őt veszek
Miért adod el? Mit veszel helyette?