Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bár nem tudom mikor nézted, a hajtásra is jó lenne rákukkantani. Szíj, görgő, kuplung. A görgőn látod, hogy mennyire kockás. A szíjat meg tudod mérni egy tolómérővel. A kuplungon legalább azt meg tudod nézni, hogy van-e rajta ferodol. Nagy hirtelen gyorsba ennyit tennék.
Gyertya, levegőszűrő, karbitakarítás, vákumos benzincsap, kompresszió. Valamelyik megoldja a problémát.
Üdv! sr 50 lc-m van, 1998-as évjárat, fekvőhengeres minarelli blokkos. A mai nap tapasztaltam olyan problémát, ha felmelegedett a motor, 1-2 kör a faluban, akkor nagyon szaggatott a motor, 40től többet alig akart menni. De csak melegen csinálja a motor. Gyertya pipa lett cserélve nemrég, az elvileg jó. Szerintetek mi lehet a probléma? Vagy hol érdemes keresni a hibát?
Ha direkt motorkerékpárba valót veszel akkor ott kifejezetten figyelnek erre a probléma és fel is tüntetik rajta,hogy pl induló áramfelvétel max6A üzemi 4A.meg kell nézni melyiket birja a moci.Nem tudtam,hogy müanyag projektoros ott valóban okozhat problémát.De parabolatükrösnél mem hiszem ott van elég légtér az izzó körül általában.
Az igaz, hogy a xenon (és itt nem a xenon hatású izzókról beszélek) nem termel annyi hőt mint a sima izzó, de attól függetlenül a kör SR lámpája 2*15W-ra van tervezve, nem pedig 1*35-re. Ha belerakod, ugyanúgy el fog olvadni a műanyag projektor. Másik dolog meg, hogy a xenon gyújtáskor akár a 8-15A-t is felveszi, volt már rá sok példa, hogy ezt egy robogó generátora nem tudta ellátni. Ha a világítás helyére kötöd a xenont, esélytelen hogy működni fog, ha pedig az akkura, akkor akár menet közben is le tud merülni az akku. Egy berúgó kar nélküli motornál (ditech) pedig ez elég kínos tud lenni. Az hogy mi legális és mi nem, inkább nem mennék bele.....
Én leszarom a megoldást. Legtöbbször pöcc röff, de néha rugdosni kell, és forgatni sokat. Aztán megy mintha mi sem történt volna. Engem nem érdekel, lényeg hogy menjen. óra szerinti 65 körül járok vele, nem egy gyorsulás bajnok, de nem is kell. Nekem is marad. Pláne, hogy vettem már hozzá tartalék szíjat, görgőket, variátort, kuplungharangot, szerszámokat...
Néztem, hogy veszek egy új sr-t de nincs kedvem ráfizetni mindjárt 100K-t. Nem beszélve arról, hogy a mi környékünkön sosincs semmi jó áron, csak szar kínnyai. A rallyt is 100km-ről hoztam. Pedig minden este átnézem az egész piacot. Az összes használt motort 100km-es körzetben. Most majdnem vettem egy 50-es endurót, de több motort nem akarok otthon sem tologatni.
Nekem most jön a xenon old sr be 35w közel sem termel annyi hőt mint. egy halogén csak relével kell bekötni aksirol.Már jasználtam ilyet.Ja és motorba nem illegális mert más rá a. jogszabály.bocs mobilrol irok.
Ez helyzetjelzőbe való, mellesleg sza...t sem ér és nem is legális.
50-es fekvő vizes minarellire
40ezer-ig melyik a legjobb minőségű henger?
top
azt mondjak hogy a naraku 50-es henger van olyan mint a top igaz-ez?
Az összes műanyagban benne van a gyártási év. Talán a legegyszerűbb a kis zárható fedél a lábnál. De zdrlB-s szerintem 2001-es.
Nekem pont ilyenem volt! Ez egy Yamaha DT50 LC2!
Vízhűtéses. 1984-85 körül gyárották.
A CPI Popcorn első lámpája belemegy a helyére, csak a csatlakozóval kell variálni. http://www.cma-motor.hu/upload...
Ez nem yamaha dt véletlenül?
Akkor mi lehet a bibi ?

Ezek a robogók nálam levizsgáztak .... tegnap kapott a sári egy közel 150kilométeres veretést. KIBÍRTA ..... Ma egy 120KM gyilkolást. KIBÍRTA...
Megérdemel minden egyed forintot amit beleteszek, pedig már nagy a számla Nemsokára küldök fel képet a változtatásokról ....
ha valakinek lenne eladó matrica készlete sr 50 hez szóljon :)
sziasztok, van valakinek bontásba 125 ös sr je ? nekem egy blokk és váz összekötőre lenne szükségem amin az a gumi szilent is van , jó lenne ha pesten vagy pest megyében lenne valakinek előre is köszi , ja egy teló szám ha nem reagálnék 06-30 580-28-22
a gyerta ujj de kormos olajos nem rozsdabarna,a kipufogot kitakaritottam a hárso dobot szétvágtam aztis kipocoltam de semmit nem vettem ill.nem raktam bele pluszba.a kipuf végén egy toll méretü luk van végnek ráhegesztve ez nem tudom gyári e de hegesztve volt már az biztos.az elsö dobtol a hársoig 16os átméröjü csö van végig én ezt kicsinek találom.a karbi puci meg lessz holnap
Megolvad a foncsor az erősebbtől. sr150-es pilács kell bele ha erősebbet akarsz. Esetleg majd valaki beszámol valami kísérleti példányról, valami ledes áruról.
körlámpás Sr 50 be xenon izzót vagy valami a normál nál erősebbet bele lehet rakni előre?
Zavart, hogy néha sokáig rugdosom a szekeret, hogy elinduljon. Elmentem a cimborához mértünk kompressziót. 9, 9,5-ös lett. Bőven jó. Bár lehet, hogy én találtam még ki, hogyan kellene indítanom. Lényeg, hogy menjen.
Első körben én kitakarítanám a karbit, a levegőszűrőt, mérnék egy kompressziót, illetve néznék egy gyertyaképet. Ebből sok minden kiderülne.
bocs tényleg nem aprilia csak az a matrica van rajta.a támláján ez áll FANTIC MOTOR TIPUS RAIDER 50I EZEK A HIRDETÉSRÖL KÉSZÜLT KÉPEK
Az aprilia nem gyártott fantic carabellót. Milyen motor ez? Ha lüksz fel képet, meg kitöltöd az adatlapod hamarabb belőheti bárki, hogy miféle csodabogarad van, és lehet könnyebben tud segíteni.
Úgy nyúltál hozzá, h azt sem tudtad mit csinálsz ....
Lehet ez a baja