hello van egy problémám van egy aprilia fantic carabellom és problémázik eddig csak 6000res fordulaton kelt életre de piszkáltam kicsit a karbit levegö és alapjárattal és az az eredmény hogy beindul és mostmár nem is megy olyan mintha nem kapna benzint fuldoklik és leáll mi lehet a baj?
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy a motoromhoz 1 kulcs van és most csináltattam egy másikat az eredetivel tökéletesen beindul semmi gond a másikkal is, de kér kódot soha életembe nem adtam meg semmilyen kódot úgyhogy nem értem most mihez kezdjek.
Nem tudom hirtelen hogy milyen bordákra gondolsz, de ha jól rémlik, a minarellibe úgy kell berakni a (vitonos!) szimeringet, hogy egy szintben legyen a blokk peremével. Előtte olajozd meg a tengelyt, ne fusson szárazon a szimering.
Üdv kinter!
Van egy Aprilia SR minarellim kicseréltem a főtengelyt csapágyat csak mikor a variátor felőli szimeringet raktam be lehet hogy nagyon beütöttem és a főtengely nagyon megszorult aztán ki is szedtem és vettem másikat. Ezt már nem szeretném elrontani ezért kérem a segítségedet. Ja és még annyi hogy a szimering helye előtt van két ilyen borda szerűség azon át kell neki menni nem?
sziasztok! kb 2 hónapja vettem miskolcról a robeszt aprilia szalonból használtan 2003 as ként vettem csak kiváncsiságbol meg tudnád mondani hogy ez tényleg ígyvan -e? alvázszám: ZD4RLB1001S011594
Több tranzakciós eladótól vettem, de hasonló áron. Ezek mind free shippinges cuccok, magyarán erre már nem jön postaköltség. Csak kell 2-3 hét mire ideér.
Nem kell nagy csodát elképzelni. Egy sima kis lcd panel az egész. http://www.ebay.com/itm/Tach-H...
Van hozzá kb 1.5 méter kábel, annak a végét kb 4-5 menetnyit rátekertem és gyorskötözővel ráfogattam átmenetileg. Mivel csak beállításhoz kell így Ducktape csíkokkal fogattam a kormányra. Baromi ronda, de menet közben látom és nem hagy nyomot.
Ami még feltűnt hogy motorfék üzemben nincs gyújtás így fordulatszámot se tud mérni, mert akkor átvált magától az üzemóra módba.
Mint irtam vizes sr ben nem vagyok jártas.Sőt a robogókkal én is most ismerkedem,de komolyabb motornál ugy mint az autóknál folyamatosan megy a vízpumpa mivel a motor hajtja és mig hideg kis körön keringeti a motorba és ha meleg elengedi a termosztát a hűtő fele.A szavaidbol ugy veszem ki mint ha elektromos motor hajtaná.Nekem ez ujdonság lenne.Nem injektoros a tied?Akkor te azt hallod mig az üzemanyakpumpa előállítja a kellő nyomást.DE mint irtam ez csak az én véleményem vannak itt nagyobb szakik.
jeladós a gyári kulcs és mivel ez nem gyári ezért kéri a betevőt
http://youtu.be/OtmKMNnC5y8
Van egy Aprilia SR minarellim kicseréltem a főtengelyt csapágyat csak mikor a variátor felőli szimeringet raktam be lehet hogy nagyon beütöttem és a főtengely nagyon megszorult aztán ki is szedtem és vettem másikat. Ezt már nem szeretném elrontani ezért kérem a segítségedet. Ja és még annyi hogy a szimering helye előtt van két ilyen borda szerűség azon át kell neki menni nem?
"Jók a pogramok......"
"A szeretet ünnepe ez a majális....."
Nekem egy 2003-as injektoros sr50 em van.
A gondom az hogy gázadásnál befullad.
Tudna valaki tippet adni, hogy mitől lehet ez?
Köszönöm
http://www.ebay.com/itm/Tach-H...
Van hozzá kb 1.5 méter kábel, annak a végét kb 4-5 menetnyit rátekertem és gyorskötözővel ráfogattam átmenetileg. Mivel csak beállításhoz kell így Ducktape csíkokkal fogattam a kormányra. Baromi ronda, de menet közben látom és nem hagy nyomot.
Ami még feltűnt hogy motorfék üzemben nincs gyújtás így fordulatszámot se tud mérni, mert akkor átvált magától az üzemóra módba.
mennyi kábelt tekertél rá és a gyertyapipa elé vagy hova?
ÜDv