Valamivel gyengébb lenne és még ezzel sem szeretnének a szomszédok.Athena racing-hez az evo az egyik legjobb választás.Ne cseréld le,gyapotozd újra.10-12 ezres fordulat felett minden sportcső hangos.Majd megszokják a hangját.
Mennyivel lenne gyengébb ettől a motor illetve halkabb? Meg ha le cserélném akkor EVO-t mennyiért lehetne elpasszolni? ( kicsit meg viseltes már de bőven használható )
Athena racing henger és Stage 6 hengerfej van rajt ehez jó az EVO2 kipufogó? Illetve milyen kipufogó lenne jó még hozzá ami a legdurvább és még mehet úton ?
Valamennyit igen, meg aztán újra kell hangolni az egészet. Viszont a henger is meghatározza, hogy milyen fordulaton dolgozik max leadással. Magyarul ha alu racsing hengered van és 10E rpm az ideális fordulat, akkor racsing puff is kell (MHR, EVO, Shot, stb...) Zx-et nem tehetsz rá, mert nem öblít akkorát.
Anno motoroztam együtt egy taggal akinek volt egy polini evo malagutija. Evo henger, evo puff stb... Neki 7-8-at evett, nekem 70-es ditechem volt mikor nekem volt tőgáz, ő még akkor úgy gyorsult mint az állat...
Hallottál már EVO2-tőt működés közben? Olyan ember nincs akit ez nem zavar, néhány emberen kívül. A rendőrök sem bírják hidd el. Ahogy írtam hivatalosan nem lehet menni. (közúton)
És ilyenkor mi a teendő? Elviszem motorosbolti szerelőhöz ők be tudják állogatni vagy kell valami másik alkatrészt cserélni is?
Amúgy ők vannak a motorban:
Athena racing henger
Stage 6 hengerfej
Polini Evoulution 2 kipufogó
Boost Bottle vákumdob
Stage 6 teleszkóp magasító
Top performance gázos hátsó teleszkóp
Koso DB-01R digitális multifunkciós kilométeróra
Str8 downhill kormány
Tnt karbon kormány befogó
Fk vízhőfok mérő műszer
Fk Volt mérő műszer
Stage 6 R/T MKII
Stage 6 belső hűtésű kuplungharang
Polini high speed variátor szett
Mhr karbonlapos membrán
Membrán emelő
Carenzi racing főtengely
Dellorto 21 karburátor
Malossi tiltásmentes CDI
Kj Tuned átalakított segédváz
Egyedi hátravezetős szívócsonk
Michelin power pure sc gumik
Breaking féktárcsa
Polini légszürő
Naraku gyujtótrafó
De ha csak membránt és varió tárcsát cseréltél, akkor ott lesz a gond. Ha máshoz nem nyúltál, akkor ott keresd a hibát. Megyek melózni, mert szétrúgják a se....em. 8 óta nem csináltam semmit.....
visszaraktam a régit azzal se jó.0.23vettem.most féktisztitóval körbefujkáltam mindent járó motornál nem falsol ja a szimeringeket is amennyire lehet.az lehet hiba hogy a szivocsonk ès a membránház közötti gumi nem tetszett és oda is raktam egy tömitèst?az elemeli egy tized milit.
"...polini evo 2es kipuff van mind írtam és faluban lakok ( akár hol indítom el a másik végen hallják ..." Akkor ezért fogyaszt sokat. Túl nyitott a kipufogó és nincs fojtása. Ami bemegy, az azonnal megy is tovább. 2T motoroknál nem lehet csak úgy "tuningolni", mert adott motorhoz hangolt kipufogó kell. Nem beszélve a többiről...
Ezért nem támogatom én a tuningot. Aki erős gépet akar, az vegyen nagyobbat (125), esetleg mégnagyobbat. Amúgysem tuningra vannak tervezve az 50-es alkatrészei. Ha jól össze van rakva, akkor biztos jó, meg szép, de nem tartós. Nem beszélve arról hogy egy 70-es motor már nem segédmotor kategória, ezért nem is legális. Persze ez csak az én véleményem.
Annó még lánykoromban próbáltam feltenni egy bringára való digit km órát a babettára. Ahogy beindult a motor, az óra még 200-at is mutatott néha-néha.... Aztán egy idősebb zseni azt tanácsolta, hogy húzzam bele (na nem a fa....mat) egy árnyékoló harisnyába az óra kábeleit, és lám működött.
Szerintem túl erős lett az új membránlap. Nem bírja a motor "felszívni" magát. Ilyenkor nem az a megoldás hogy mindent elcsavargatunk, mert annak nem sok értelme....
Illetve hát polini evo 2es kipuff van mind írtam és faluban lakok ( akár hol indítom el a másik végen hallják ..) és öhh rendőrök nagyon nem szeretik ( vidékiek jönnének tuti meg büntetnének vagy lehet ezzel úton menni?) meg persze lakosok sem.. Ezzel mit kezdjek? Majd meg szokják vagy kapok egy csekket vagy előbb lőnek le lakosok?
Most, h ketten említettétek .... utánanéztem
Na hogy kell vezetékesre alakítani egy ilyet ?
verzió 2 : a motort kell leárnyékolni ....
Igaz az valami hulladék volt, de jobb előre félni
Anno motoroztam együtt egy taggal akinek volt egy polini evo malagutija. Evo henger, evo puff stb... Neki 7-8-at evett, nekem 70-es ditechem volt mikor nekem volt tőgáz, ő még akkor úgy gyorsult mint az állat...
Csak pályán lehet hivatalosan menni vele. Persze lehet használni, ha szarsz mindenkire. Míg ki nem tolja eléd a talicskát eléd valaki véletlen.
Amúgy ők vannak a motorban:
Athena racing henger
Stage 6 hengerfej
Polini Evoulution 2 kipufogó
Boost Bottle vákumdob
Stage 6 teleszkóp magasító
Top performance gázos hátsó teleszkóp
Koso DB-01R digitális multifunkciós kilométeróra
Str8 downhill kormány
Tnt karbon kormány befogó
Fk vízhőfok mérő műszer
Fk Volt mérő műszer
Stage 6 R/T MKII
Stage 6 belső hűtésű kuplungharang
Polini high speed variátor szett
Mhr karbonlapos membrán
Membrán emelő
Carenzi racing főtengely
Dellorto 21 karburátor
Malossi tiltásmentes CDI
Kj Tuned átalakított segédváz
Egyedi hátravezetős szívócsonk
Michelin power pure sc gumik
Breaking féktárcsa
Polini légszürő
Naraku gyujtótrafó