Sziasztok, egyik barátomnak vizes srrel lenne olyan gondja, hogy nehezen indul, és amikor beindul a vízhőfokmérő egyből pirosba megy.
A termosztát lehet rossz vagy esetleg a vízpumpa?
Üdv Mindenkinek!
2009-es Factory DiTech robogóm van. Olyat produkál, hogy indítás után gázadásnál világít a piros service lámpa, de csak gázadásnál. Majd leállítom, újraindítom és gázadásnál NEM, hanem mikor elengedem a gázt és gurulok akkor világít. Majd újra leállítom és beindítom, akkor már nem világít egyiknél sem. Mi lehet ez?
Közvetlenül ez előtt volt egy hátsó gumi csere ami miatt le volt szerelve a kipufogó. Köze lehet ennek hozzá?
Segítséget kérnék. Porlasztós SR 50 valamiért csepeg a benya. Vagy a tűszelep nem zár, vagy valami tömítés. Hosszú állás után menni sem akart, de most már megy. Kéne egy robbantott ábra, vagy Service Manual, nekem csak a DiTech-hez van. Esetleg, ha korábban volt ilyen téma írjátok már meg lécci.
Köszi!
Persze. Ha nincs víz, vagy a levegő miatt nem tud keringeni, akkor nincs hűtés. Ha a légtelenítés után sem lesz jó, akkor előfordulhat, hogy beragadt a termosztát.
Folyamatosan használj fagyálló-desztvíz keveréket, mert csak ez keni a vízpumpa szimeringjét és ez védi a hűtőrendszert a vízkő és rozsda lerakódásától.
Felöntöd a tartályt, beindítod a gépet, járatod hogy felmelegedjen. Aztán megkeresed a henger tetején lévő termosztát házat. Abban lesz egy csavar. Ezt kicsavarod és megvárod hogy buborékmentesen jöjjön belőle a folyadék. Visszacsavarod és pótolod a tartályból esetleg hiányzó folyadékot.
Sziasztok motoros társaim!olyan gondon van,hogy kellene egy 2006-os sr50 factory di-techez injector!nem tudtok valami jót jó pénzért?megköszönném nagyon!
Van egy vízhűtéses SR-em és nem rég észrevettem, hogy a hűtővíztartályban nincs elegendő víz(aljában lötyögött csak a minimum szint alatt 1-2 centivel). Desztvízzel utánatöltöttem és rá két napra meg azt vettem csak észre, hogy a műszerfalon a hőfokmutató bekandikált a pirosba. Azóta leeresztettem a pumpánál a vizet és újra töltöttem. Akkor(fél órán belül) álló helyzetben és és járó motornál sem folyt sehol de mégis melegedett.
Ezt a jelenséget mi okozhatja? a vízpumpa mondhatta fel a szolgálatot? vagy van rá más lehetőség is? (csak mert a pumpa tavaly lett cserélve.)
Nagyon nincs szerencsém ezzel .. Vissza tettük eredeti helyére a légszűrőt mert nem jött be ... ahogy babráltunk hátul a motornál a motor elindult előre a kulcs bent volt ott ülésnél lévő zárnál rám esett félig a motor utána meg kész lettünk kihúzom kulcsot aztán beteszem előre,hogy elindítom és ahogy fordítani akartam el maradt a kulcs egyik része Hogyan lehet azt kiszedni( pót kulcsom sincs hozzá illetve ha szét fúrom azt az izét akkor meg kellene alapból ilyen gyújtás kapcsolós izét venni szóval értitek na..)
Na szóval kész bent az ülés alatt hát halkabb lett de van egy kis baj Az baj ha a karburátor kicsit előre felé megvan döntve? (sárvédő miatt áll így) És ha oda húzom a motornak akkor ledadog csak felnyitottuk az ülést hátha csak kevés levegőt kap de ugyan ezt csinálta..
Köszi! Lenne még egy hülye kérdésem: a légszűrő ott van a kerék fölött 1cmre kb.. sárvédő sincs rajt és mifelénk elég poros utak is találhatóak ezzel mit tegyek? Polini burkoltabb légszűrő van rajt .. Be vezetni az ülés alá az hülye ötlet ?
A termosztát lehet rossz vagy esetleg a vízpumpa?