Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok, egyik barátomnak vizes srrel lenne olyan gondja, hogy nehezen indul, és amikor beindul a vízhőfokmérő egyből pirosba megy.
A termosztát lehet rossz vagy esetleg a vízpumpa?
Sziasztok!

Van 4 darab eladó kör SR hátsókerekem. Akit érdekel írjon.
Ha itt nem szabad reklámozni, vagy nem szokás, akkor elnézéseteket kérem!

Ár: 5000
Üdv Mindenkinek!
2009-es Factory DiTech robogóm van. Olyat produkál, hogy indítás után gázadásnál világít a piros service lámpa, de csak gázadásnál. Majd leállítom, újraindítom és gázadásnál NEM, hanem mikor elengedem a gázt és gurulok akkor világít. Majd újra leállítom és beindítom, akkor már nem világít egyiknél sem. Mi lehet ez?
Közvetlenül ez előtt volt egy hátsó gumi csere ami miatt le volt szerelve a kipufogó. Köze lehet ennek hozzá?
Nanana. Számold át ezt mégegyszer. Elég lesz az 16135-nek is. Egyre furcsább kérdések vannak. Néha már csak röhögni jövök ide....
16297 km-tert.

Sok mindentől függ. Milyen gyártmányú, milyen olajjal, milyen terheléssel stb...
Sziasztok! Olyat szeretnék kérdezni, hogy szerintetek mennyit bír ki a főtengely csapágy, hány ezer km kb.? Köszi!
Segítséget kérnék. Porlasztós SR 50 valamiért csepeg a benya. Vagy a tűszelep nem zár, vagy valami tömítés. Hosszú állás után menni sem akart, de most már megy. Kéne egy robbantott ábra, vagy Service Manual, nekem csak a DiTech-hez van. Esetleg, ha korábban volt ilyen téma írjátok már meg lécci.
Köszi!
Persze. Ha nincs víz, vagy a levegő miatt nem tud keringeni, akkor nincs hűtés. Ha a légtelenítés után sem lesz jó, akkor előfordulhat, hogy beragadt a termosztát.
Köszönöm szépen a segítséget.
amugy ha nincs légtelenítve az okozhatja ezt a hirtelen felmelegedést rendesen működő pumpa esetén is?
Folyamatosan használj fagyálló-desztvíz keveréket, mert csak ez keni a vízpumpa szimeringjét és ez védi a hűtőrendszert a vízkő és rozsda lerakódásától.
Felöntöd a tartályt, beindítod a gépet, járatod hogy felmelegedjen. Aztán megkeresed a henger tetején lévő termosztát házat. Abban lesz egy csavar. Ezt kicsavarod és megvárod hogy buborékmentesen jöjjön belőle a folyadék. Visszacsavarod és pótolod a tartályból esetleg hiányzó folyadékot.
plusz még olyan kérdésem lenne, hogy ha télen garázsba áll és nincs használva minuszokba akkor is érdemes bele fagyállót tenni?
mi a menete annak?
Talán le kellene légteleníteni....
Sziasztok motoros társaim!olyan gondon van,hogy kellene egy 2006-os sr50 factory di-techez injector!nem tudtok valami jót jó pénzért?megköszönném nagyon!
Sziasztok

Van egy vízhűtéses SR-em és nem rég észrevettem, hogy a hűtővíztartályban nincs elegendő víz(aljában lötyögött csak a minimum szint alatt 1-2 centivel). Desztvízzel utánatöltöttem és rá két napra meg azt vettem csak észre, hogy a műszerfalon a hőfokmutató bekandikált a pirosba. Azóta leeresztettem a pumpánál a vizet és újra töltöttem. Akkor(fél órán belül) álló helyzetben és és járó motornál sem folyt sehol de mégis melegedett.
Ezt a jelenséget mi okozhatja? a vízpumpa mondhatta fel a szolgálatot? vagy van rá más lehetőség is? (csak mert a pumpa tavaly lett cserélve.)

Előre is köszönöm a segítséget!
eltolod a reteszt ami előtte van és csipesszel kijön, (nekem is beletört)
Nagyon nincs szerencsém ezzel .. Vissza tettük eredeti helyére a légszűrőt mert nem jött be ... ahogy babráltunk hátul a motornál a motor elindult előre a kulcs bent volt ott ülésnél lévő zárnál rám esett félig a motor utána meg kész lettünk kihúzom kulcsot aztán beteszem előre,hogy elindítom és ahogy fordítani akartam el maradt a kulcs egyik része Hogyan lehet azt kiszedni( pót kulcsom sincs hozzá illetve ha szét fúrom azt az izét akkor meg kellene alapból ilyen gyújtás kapcsolós izét venni szóval értitek na..)
Sziasztok,
Keresek 2009-es SR 50 Factory-hez doboztartó konzolt. Nincs véletlenül valakinek?
A gyári elég húzósnak tűnik...
Köszi!
Ha jobban dől a karbi mint eddig akkor állítsd vissza ahogy volt,és próba.Lehet így már nem ér bele a főfuvi a benzinbe.
Na szóval kész bent az ülés alatt hát halkabb lett de van egy kis baj Az baj ha a karburátor kicsit előre felé megvan döntve? (sárvédő miatt áll így) És ha oda húzom a motornak akkor ledadog csak felnyitottuk az ülést hátha csak kevés levegőt kap de ugyan ezt csinálta..
És öhh nem kell ott kifurkodni ülés alatt mindent meg ilyenek ? kap ott elég levegőt?
Vezetékesre alakítani? Sehogy.
Ha bevezeted az ülés alá,még halkabb is lesz(jóval),és nem is kapja annyira port.Tehát jó ötlet.
Köszi! Lenne még egy hülye kérdésem: a légszűrő ott van a kerék fölött 1cmre kb.. sárvédő sincs rajt és mifelénk elég poros utak is találhatóak ezzel mit tegyek? Polini burkoltabb légszűrő van rajt .. Be vezetni az ülés alá az hülye ötlet ?