Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok,lenne 1 kérdésem,van egy ditechem,ez immobiliseres?ha kivan szedve az önidító és csak egy kapcsoló van a helyén,akkor fog indúlni?
Ha már cseréled, ne tegyél bele fémet. A későbbi szo....ás elkerülése miatt......
Hosszú állás után én is kicsit tovább indítózok de ha már melegszik a motor akkor már pöccre indul (nekem max 5 perc után)
Tudtok olyan webshopot ajánlani ahol kapok ditech-hez szívómembránt? 7000 környékén találtam de azt kicsit sokalom. Lehet úgyis kapni hogy csak fémlemez?
1100 km. Persze. Egyesek még hisznek a mesékben.....
Miért, mit vártál?! Ingyen nem adnak semmit....
Köszi a gyors választ.
Azt még elfelejtettem írni, hogy hidegen 2-3 km -ig tökéletes nagyon jól húz.
Ahogy kezd melegedni úgy kezd szaggatni.Olyan mintha nem kapna üzemanyagot rendesen az elején.
Valamint nagyon lassan gyorsúl az indulásnál.
Sziasztok! Vettem egy Aprilia Sr 70cc motort full tuning. Hát olyan bajom van vele,hogy Ti nem tudom ,hogyan csináljátok de ez kb 15-20 litert bezabálja?! Cuccok pl. Athena hengerszett,Polini Evolution 2 kifogó stbstb... hát meg hangja k*rva jó de rendőrök meg lakosok extrára nem bírják.. Kérdés: Mit tegyek vele? Eladni nincs szívem,mert extrára megy... Digitális óra van rajt ( 40.000Ft körül dobálják) 15ezrig mutatja fordulatot de azt simán ki akasztja, illetve nagyon jól gyorsul meg nagyon jó a végsebessége de ez a 15-20 literes fogyasztás ...
Nem nem olyan. Meg kellene nézni a hajtást. Görgő, szíj, kuplung. Első körben.
Sziasztok
egy hete vettem egy aprilia ditech motort(vizhuteses injektoros).
1100 km van benne . 40-ig alig megy szaggat.
kivettem a folytast mert azt hittem ez a baja.
nem lett jobb csak gyorsabb.
valaki meg tudja mondani mi lehet vele vagy ez ilyen?
Mikor folyik a benzin akkor azért illő lenne alápislantani, hogy honnan folyik. Túlfolyóból, karbiból, kilóméterórából... Könnyebb lenne behatárolni a hibát.
Legelöször én is azt hittem a motorban valami,de bedugtam a fejem (ameddig lehet)a henger és a kipufogó közé.balról(kipu)csörr-csörr jobbról (henger) surr-surr Ahogy jár a dugó a hengerbe csak az hallatszik(volt egy zsír 250-es etzém aminek csak kipufogonál volt hangja.Annál ha odahajoltam a hengerhez ott hallatszodott ilyen súrlodás szerű hang ahogy járt fel le a dugattyú).Csapágyas szimóval volt már dolgom annak meg nem ilyen hangja volt.
hali!
Ha pár napig nem használom a motort, akkor 5-10km-en keresztül csöpög/folyik a benzin valahonnan.
Következő úton már semmi gond nincs
valaki tudna valami okosat mondani?
köszi
Zárt a fék rendszer, tehát nem kell utána tölteni. 2 évente ki kellene cserélni a fékfolyadékot. Dot 4 kell bele rá van írva a fedélre. Légteleníteni is kellene, ha cserélve van. Bízd olyan személyre aki már csinált ilyet, mert csak kell fék.
A fejidomban van benne ..... aztán ez nem úgy megy, h rátőcsük, akkor is, ha nem tudjuk, hun a tartálya neki.
Ismert márkából DOT 4, DOT 5 .... ha konkrét kell, akkor :
http://www.goldolaj.hu/fekfoly...
Helló mindenkinek most abban szeretnék segítséget kérni hogy 2 körlámpás sr-ben melyik a fékolaj tartály.Asszem hogy a motor elején lévő de nem vagyok benne biztos.Mert ha az az akkor felkéne töltenem de nemtudom hogy milyet vegyek ha valaki tudna mondani jó minőségű konkrét olajtípust azt megköszönném.
Kéne venni valamilyen motort. A burgmant eladnám. Kellene valami 250-400-as endúró. Drz vagy valami. 3 hónapja nem vettem semmit. Sajnos a burgmanért sír az asszony, meg apám. Pedig a rally bő 2 hónap alatt 2000 Km-tert a burgman meg jó ha 300-at.

Egyetlen egy motort sajnálok, hogy eladtam a ki suzuki dr 125-töt. Zsír gép volt kis fogyasztással. Kár érte...
Lehet neki jobban tetszene ez a verza :

A rezonátorban végbemenő turbulens légáramlatok szokták megrezgetni a környező alkatrészeket, amik megdudorogtatnak maguk körül még párat ..... ez a dudorgás szokott kihatni a beszívás alatt tutorgó alkatrészekre és egyértelműen kiderül, hogy valószínűleg nem is rezgést hallasz, hanem csurrogást és tüttögést ... ez pedig csak főtengely cserével lehet doktorálni.

Persze, ha mégsem tüttögés, akkor minden bizonnyal / a kipufogó hozta többletlóerőből következő / oldalirányú vázhajlás miatti feszülés okolható a hangért
Pedig nagyon úgy tűnik, hogy valamit a puff berezonáltat. Hisz ha megfogod nem rezeg. Pedig nem a puff belsejét fogod meg.
Nem hiszem mert raktam alá már rugósalátétet de semmi külömbség.Egyébként van valami egyátalán ezekbe a kipufogokba ami zöröghet?
Nem lehet, hogy a felfogatás miatt rezonál?
Üdv!Lenne egy kérdésem a mocimon Technigas next-r kipu van és pár napja elkezdett benne zörögni valami mintha egy csavar lenne benne.
Leszedtem a kipufogót de akkor nem csörgött hiába ráztam forgattam.Visszaraktam moci elindít pár percig semmi aztán megint csörög.Ha a kipufogó legöblösebb részénél megfogom akkor abbamarad a csörgés.Mi zöröghet benne?Okoz ez valami problémát pl:teljesítménycsökkenés?Gondoltam szétvágom és majd co-val összeheggesztem de nem lehet mert krómos.
Ok. Köszönöm a választ.
Cserélném az egészet azonnal karbon membránra.
A legjobb és legolcsóbb megoldás, ha az egész motort kicseréled. De ha mégsem akkor tuningolj. Nem írtad milyen Sr-ed van mert nem mindegy. Ha újabb akkor szerencséd van nem kell karbit cserélned a 70-es hengerhez mert gyárilag 17-es van rajta. Ha régebbi, akkor kell egy karbi is. A legnagyobb változást egy 70-es henger hoz, de ha tuningolsz legyen minden jó állapotú (főtengely csapágy, főtengely stb...) Egy jó konfighoz, henger és puff alapban kell. A határ a csillagos ég. Azt kell eldöntened, hogy mennyit szánsz rá. Egy alap tuning 60-80 ezer-ből kijön.