Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a válaszokat! Elviszem karbi beállításra csak hát az úgy elég gáz lett volna ha ennyit is kell ennie és oda megyek,hogy állítsa be,mert sokat eszik..Biztos kiröhögött volna ha ennyit kellene ennie..
Hát de ha valahova el akarnék menni nem jutok el egyik kúttól másikig
"Kíváncsi vagyok,milyen lessz a vezeték nélkuli,lehet zavarni fogja az elektromos rendszer."

Ebben az esetben biztos lehetsz benne, hogy Budapest felől valami ordenáré nagy övöltözést fogsz hallani
Akkor fölösen kidobott lé, mert a bringán már van egy ugyanilyen ....
Tegnap a műanyagossal kellett ordítozni, mert azt hitte azért vittem hozzá a cuccot, h gitteljek .... faszom .... élénél hagyott 1 mm-t :
.... mondom töltsd fel .... hát gittel a fényező .... de ha visszacsiszolom, akkor gitt sem kell ..... jah, úgy is lehet ....
párbeszéd folyt.
Kurva anyját ... levett 3 centi varratért 4000 forintra és még nem is igényes a saját munkájára

Nagyon kivan a tököm gyerekek ..... kurvára váltanék már kettesbe.
Az asszonynak kitiprom a beléd, h belekerült a motoromba ...
Fals levegőnek milyen tünetei vannak?(bár ez kizárt új tömítések melett).
Arra gondoltam dús a keverék lejjebb engedtem a súber tűt de nincs változás.Adtam neki plussz levegőt,de semmi.legmagasabban volt most középen van.De ha ez a probléma mitől lett most rosszabb az eddigi beállításokkal.Lehet mág szegényíteni a keveréket?
Elkélne egy kis segítség mert sikerült megszívatni magam.Rendeltem a mocihoz kevlár membránt meg memb.ház tömitést,olajat mert még az van benne amivel hozzámkerült.ja meg variátor külső tárcsát mert az enyémről le volt törve pár ventilapát.
Faszán kicseréltem mindent beindítom indul is hidegen azonnal.
Gondoltam csak megyek egy kört ekkor azt hittem magam alá hogyozok a motor nem megy sehova ha húzom a gázt fullad ha lassan adogolom neki akkor erölködve felpörög de mincs annyi ereje hogy elinduljon.Löktem rajta akkor elindul mint egy 30 éves babetta 40 körül magához tér de közel sem húz úgy mint eddig óra szerint 80 nál megáll (eddig óra szerinti 100-at mint a huzat).Azután letértem egy földútra na homokon meghalt nem képes benne menni.
Már 6X szétszedtem összeraktam visszaraktam a régi cuccokat is ugyan az.Néztem falsol e valahol semmi problémát nem látok.A membrán ház csavarjait is átlóba húztam meg .Rá kellett hagyjam mert elöntötte a sz@r az agyam és félek baja lesz.Ha tudtok tanácsot adni szivesen fogadom.ja Álló minarelli
Én is úgy tudom, hogy új sr-ek immosak.
Nálam 50mm-rel többet kellett beállítani,hogy pontos legyen.Felrakod beállítod gps-szel ellenőrzöd,utánállítod.Kíváncsi vagyok,milyen lessz a vezeték nélkuli,lehet zavarni fogja az elektromos rendszer.
Hali Urak!
Olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy neten láttam videókban, képekben is hogy az SR "új" típusában a km órában 80 főlé is megy a mutató (belefordul az lcd-be). Van valami pöcök vagy miért áll meg nekem 80nál a mutató, ha többel is megyek? Vagy mik kell ehhez babrálni?
Üdv Urak!
VAlaki megtudná nekem mondani, hogy Morini blokkos sr50-nél milyen a hátsó kerékcsapágy?
Bocs a sok hsz-ért. Már nem hülyülök ....
Megjött ez a kütyü :
http://speed-way.hu/index.php?...
remélem be is válik ..... elvileg, ha azt kell belelőni, hogy 1 kerékfordulat alatt hány centit haladt a kerék, akkor pontos is lesz, ugye ?
Most ezzel azt akarod mondani, hogy otthon mikor hazaérsz, akkor simán leszállsz és annyi ? GYILKOS !

Én felbakolom és bringával egy áttételen keresztül visszatöltök az aksiba minden egyes kivett enerdzsít
Immó nem a factory-ban van?
Ha rugdosod, akkor nem az akksi és az önindító fog "elkopni", hanem a berúgókar, meg a rugója és a berúgó racsni. Ha pedig beindul a motor, akkor kopni fog a henger és a dugattyú is.
Ne fárasszatok már. Az akksinak és az önindítónak az a dolga, hogy tekerje és indítsa a motort. Ha jó az akksi és az önindító, akkor annak bírni a kell. Ha nem, akkor úgyis mindegy......
Szerintetek igaz lehet az hogy hidegen inkább rugásra inditsunk aksi kimélés szempontjából (igaz nálam hidegen inditózva 1-2mp alatt beindul),és melegen öninditóval már nyugodtan lehet.Vagy ez egy nagy hülyeség? Ki hogyan csinálja?
/ egyébként esetleg segítene, ha megosztanád a ditech-en kívül az évjáratot is ..... /
Így van .... muterod is pont ezeket a szavakat használta, de még azért felkéredszkedett még egy körre

Egyébként tényleg ne haragudj ... imos és sajnos bonthatatlan kapcsolata van a GPS helyzetmeghatározóval és a központi zárral ...
Akár hányszor beírsz, akkor nyomulok az adatlapodra meghesszinteni a fekát
Nagyon eltaláltad ..... főleg, h nem dh kormány van azon is.

Nagyon büntetős lett a sárhányó, de ha betöredezik rajta a fehér festék, akkor baxhatom
/ de agyalok nagyon egy R1 szintű visszavágáson .... akkor kb funkció kimerül az önindító takarásában /
Te egy igazi idióta vagy,ha nem értesz valamihez minek vered a földhöz magad?
Sürgősen vidd el azt a gépet olyanhoz aki ért a karbihangoláshoz.A 15 liter az eszméletlen sok főleg midrase konfighoz.Az én highend gépem is kilyön 6-8literből,pedig a tiédnél combosabb.
Viszont, hogy ne csak pofázzak ....
Az újabb, de még kör sr ditech pleksziének felfogatási pontjai ugyanott vannak, mint a régebbi karbisokon ?
Na ne szopassál már Kinter .....
15-20 liter ?
Még 10et elnéznék egy High End tuningnál, de ezt nem veszi be a gyomrom
Mondjuk engem hülyének néznek mikor mondom, hogy simán járhatnék 1,9TDi Octaviaval ... sőt még spórolnék is a benzinen
Aztán az enyém csak 6ot makkant, ha nem engedem el a gázt
Szerintem az eszed tokja imos