Én CSAK a végcsövet akartam megtoldani 3 centivel, hogy kicsit nagyobb hasa legyen az ívnek.
Viszont ha találok valahol magában egy ZX dobot, akkor mindenképp bele kell kicsit nyúlni, mert hiába semmi plusz és csak súly, de nekem egyszerűen 2 dobbal lenne teljesen kerek a motor feneke.
Nem lennék képes havonta leszedi és polírozni.
Valami fényt beáldoznék a kényelemért, de a könyökkel rengeteg meló lenne a tükörig. Nagyon bután mutatna, ha a könyök fekete és a diffuzor első szelvényétől van a "polir"? Elvileg az már takarásban van.
Havertől vettem át 15ért.
Egyébként 18-22ban vannak a neten fekvő minára fotoról rosszabb állapotúak mint ez "volt". Viszont mikor nekiálltam csiszolni, akkor sokat takar a feketére égett lakk. Akkor képzelem a feketére festetteket
8-10et mondott a kromozó, én meg van hogy óránként beverek 3 sört és éneklem a csiszi csiszi köszörűt a Süsüből
Elsősorban inkább leköti az agyamat.
Jobb ez mint a hülyeség és amit ebbe teszek azt már nem ihatom meg. Próbálom így nézni
No, de egyenlőre csak érdeklődtem.
Nagyon szívó a szeleteket polírozni. Minél közelebb érsz a könyökhöz annál szarabb. A legtutibb ellenőrzés, ha belevakuzol.... szemre már kerekedik a dolog, belevakuzol és látod, hogy még full tré
Általában ivatalos Aprilia márkaszervízekben Game Boy-os rendszerrel, illetve itt a forumon olvastam arrol is, hogy esetleg Nagykátán is megtudják oldani a problémát, vagy keresel egy olyan bontott ECU-t, ami tuti hogy a sport programmal frissített verziót tartalmazza!
Nekem is volt átalakított reverse-m. Kár volt megvenni... Pedig sokat vártunk tőle. Kívülről nem látszott semmi, de tudtuk, hogy át lett alakítva anno morinire. Szarért-húgyért odaadtam valakinek pedig 2 motoron is próbáltuk. Nem alakítanám semmi pénzért. Inkább add el és vegyél olyat ami rávaló és nem kell barkácsolni.
A kipufogó működésének alapelve a kiáramló nagynyomású gázok tágulásának-összenyomásának rendszere, aminek hatása van a motor teljesítményére, és főleg annak hatásfokára.
A tervezéssel kapcsolatos információkat szakkönyvekből ismerheted meg, az alkatrész leírásokból biztosan nem.
Nem tudtok valami olyan oldalt ami töviről hegyire leírja a rezonátordob végcsövének dolgait is ?
Átnyálaztam mindent amit találtam, tudom minek mi a célja, stb.... de arról sehol sem szól a fáma, hogy a végcső hossza mitől függ és mit befolyásol.
Ergo lövésem sincs, hogy egy 3centis toldás mivel járna.
Na végülis nem cseréltem el a Piaggio-t a kínai szekérre, mert gyanús körülmények adódtak. Aki el akarta adni, kiderült hogy nem is az ő nevén van a motor. Nem íratta át mikor megvette. Aki eladta, az pedig véglegesen kivonta a forgalomból. Ráadásul állítása szerint 150-es a gép, a törzskönyvben meg csak 125 van. Ki van reszelve a hengerből a 150-es elől az 1-es szám, vagy mit habogott. Először azt mondta hogy nála van a forgalmi, meg a rendszám is, most meg kiderült hogy egyik sincs meg. Nem szeretem én ezeket a dolgokat, meg teljesen hülye sem vagyok úgy érzem.....
Viszont ha találok valahol magában egy ZX dobot, akkor mindenképp bele kell kicsit nyúlni, mert hiába semmi plusz és csak súly, de nekem egyszerűen 2 dobbal lenne teljesen kerek a motor feneke.
A deklin még nem filóztam, ha sor kerül rá, akkor szerintem polír.
Puha, aránylag egyszerű felület, az megvan hamar
Valami fényt beáldoznék a kényelemért, de a könyökkel rengeteg meló lenne a tükörig. Nagyon bután mutatna, ha a könyök fekete és a diffuzor első szelvényétől van a "polir"? Elvileg az már takarásban van.
Egyébként 18-22ban vannak a neten fekvő minára fotoról rosszabb állapotúak mint ez "volt". Viszont mikor nekiálltam csiszolni, akkor sokat takar a feketére égett lakk. Akkor képzelem a feketére festetteket
8-10et mondott a kromozó, én meg van hogy óránként beverek 3 sört és éneklem a csiszi csiszi köszörűt a Süsüből
http://img1.indafoto.hu/9/7/78...
http://img2.indafoto.hu/9/7/78...
A begyűlt reszelék viszont tetszik a logoban, szívesen megtartanám a lakk alatt is, ha folytatom.
Jobb ez mint a hülyeség és amit ebbe teszek azt már nem ihatom meg. Próbálom így nézni
No, de egyenlőre csak érdeklődtem.
Nagyon szívó a szeleteket polírozni. Minél közelebb érsz a könyökhöz annál szarabb. A legtutibb ellenőrzés, ha belevakuzol.... szemre már kerekedik a dolog, belevakuzol és látod, hogy még full tré
Erősen hajlok már a szálcsiszolt külső és a lakk felé
A 3centi a kívánt alak miatt kéne, no de valahogy megemésztem, ha gyári marad
A tervezéssel kapcsolatos információkat szakkönyvekből ismerheted meg, az alkatrész leírásokból biztosan nem.
Átnyálaztam mindent amit találtam, tudom minek mi a célja, stb.... de arról sehol sem szól a fáma, hogy a végcső hossza mitől függ és mit befolyásol.
Ergo lövésem sincs, hogy egy 3centis toldás mivel járna.
Én örülök, hogy nem jött össze. Nehogy már olyan szarral járj