Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziaztok nemtudvalaki apriliarshez 70esvagy80as minarelli hengert?
helo a multkor irtam nem tud valaki a problémára valaki valamit elfogy az anyag teli gáznál.kösz
Én CSAK a végcsövet akartam megtoldani 3 centivel, hogy kicsit nagyobb hasa legyen az ívnek.
Viszont ha találok valahol magában egy ZX dobot, akkor mindenképp bele kell kicsit nyúlni, mert hiába semmi plusz és csak súly, de nekem egyszerűen 2 dobbal lenne teljesen kerek a motor feneke.
Miért nem tudod felrakni a puffot ha elvileg rá való? Miért a 3 cm? A cimborának nem minarelli-s szekéren volt?
A kipufogót kérdeztem a krómostól.
A deklin még nem filóztam, ha sor kerül rá, akkor szerintem polír.
Puha, aránylag egyszerű felület, az megvan hamar
Nem lennék képes havonta leszedi és polírozni.
Valami fényt beáldoznék a kényelemért, de a könyökkel rengeteg meló lenne a tükörig. Nagyon bután mutatna, ha a könyök fekete és a diffuzor első szelvényétől van a "polir"? Elvileg az már takarásban van.
A kipuffot ugye csak lakkozod? A dekli lesz krómozva. Vagy a puff?
Havertől vettem át 15ért.
Egyébként 18-22ban vannak a neten fekvő minára fotoról rosszabb állapotúak mint ez "volt". Viszont mikor nekiálltam csiszolni, akkor sokat takar a feketére égett lakk. Akkor képzelem a feketére festetteket
8-10et mondott a kromozó, én meg van hogy óránként beverek 3 sört és éneklem a csiszi csiszi köszörűt a Süsüből
Ne add föl!Még 10h és patent lesz.Én is elszórakoztam vele vagy 10h-t+6-8h-t a fiam.Polírt lakkozni viszont nem jó ötlet,ugrik a csillogás.
Mennyiért vetted a leo vincét? Mindig is tetszett az a puff.
Telefonnal normál fényben ilyen most :
http://img1.indafoto.hu/9/7/78...
http://img2.indafoto.hu/9/7/78...


A begyűlt reszelék viszont tetszik a logoban, szívesen megtartanám a lakk alatt is, ha folytatom.
Elsősorban inkább leköti az agyamat.
Jobb ez mint a hülyeség és amit ebbe teszek azt már nem ihatom meg. Próbálom így nézni

No, de egyenlőre csak érdeklődtem.
Nagyon szívó a szeleteket polírozni. Minél közelebb érsz a könyökhöz annál szarabb. A legtutibb ellenőrzés, ha belevakuzol.... szemre már kerekedik a dolog, belevakuzol és látod, hogy még full tré
Az sem lesz ócsó. Ennyire szereted, hogy ennyire öntöd bele a pénzt?
Tizensok óra csiszolás után felhívtam egy krómozót
Tudom nem neked kell, csak hozzá írtam.
Hári Sanyinak is van gameboy + sport programja is. (www.hstuning.hu) Postán elküldöd neki és pá.
Általában ivatalos Aprilia márkaszervízekben Game Boy-os rendszerrel, illetve itt a forumon olvastam arrol is, hogy esetleg Nagykátán is megtudják oldani a problémát, vagy keresel egy olyan bontott ECU-t, ami tuti hogy a sport programmal frissített verziót tartalmazza!
helo delorto 21mm van rajta tudsz valami jot mondani a hibára?
Aki viszont arra adja a fejét, hogy kézzel kipolírozza, az inkább menjen ki az erdőbe valami kihalt állatot keresni

Erősen hajlok már a szálcsiszolt külső és a lakk felé
Rávaló a kipufogó.
A 3centi a kívánt alak miatt kéne, no de valahogy megemésztem, ha gyári marad
Nekem is volt átalakított reverse-m. Kár volt megvenni... Pedig sokat vártunk tőle. Kívülről nem látszott semmi, de tudtuk, hogy át lett alakítva anno morinire. Szarért-húgyért odaadtam valakinek pedig 2 motoron is próbáltuk. Nem alakítanám semmi pénzért. Inkább add el és vegyél olyat ami rávaló és nem kell barkácsolni.
A kipufogó működésének alapelve a kiáramló nagynyomású gázok tágulásának-összenyomásának rendszere, aminek hatása van a motor teljesítményére, és főleg annak hatásfokára.
A tervezéssel kapcsolatos információkat szakkönyvekből ismerheted meg, az alkatrész leírásokból biztosan nem.
Nem tudtok valami olyan oldalt ami töviről hegyire leírja a rezonátordob végcsövének dolgait is ?
Átnyálaztam mindent amit találtam, tudom minek mi a célja, stb.... de arról sehol sem szól a fáma, hogy a végcső hossza mitől függ és mit befolyásol.
Ergo lövésem sincs, hogy egy 3centis toldás mivel járna.
Akkor tudod, hogy kell 2oldalt visszalapozni és megsasolni a [29634] kommentet

Én örülök, hogy nem jött össze. Nehogy már olyan szarral járj
Na végülis nem cseréltem el a Piaggio-t a kínai szekérre, mert gyanús körülmények adódtak. Aki el akarta adni, kiderült hogy nem is az ő nevén van a motor. Nem íratta át mikor megvette. Aki eladta, az pedig véglegesen kivonta a forgalomból. Ráadásul állítása szerint 150-es a gép, a törzskönyvben meg csak 125 van. Ki van reszelve a hengerből a 150-es elől az 1-es szám, vagy mit habogott. Először azt mondta hogy nála van a forgalmi, meg a rendszám is, most meg kiderült hogy egyik sincs meg. Nem szeretem én ezeket a dolgokat, meg teljesen hülye sem vagyok úgy érzem.....