Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Cserés ez a membrán? Ki van törve egy darab belőle :-(
Helló fölakarom tuningolni a motorom hogy nagyobb erője legyen meg gyorsabb legyen szerintetek milyen alkatrészeket cseréljek ki?:)
Dobtam fel egy galériát a jelenlegi állapotokról.
Adatlapomról érhető el ....
A következő már a ver.2 lesz
bocsi a kép valamiért nem ment fel de 7l a tartály tartalékkal (1.2l) eggyütt
talán ezzel segítek
De remek motor eddig :) kurvára tetszik a kinézete...50esként...szépen viszi a 80at...és 2 literrel kijövök vele...szal...szavam nem lehet :)
Én kb.hónapja vettem..már tettem bele 1000km-t :)
Ja-ja néha rugdosom egy darabig, meg megy az önindító. Utána melegen semmi gond. Megy is elég jól. Bár én iszonyat milyen tatásan hajtok. Megvétel óta 2000 km-tert azért beletoltam. Nemsokára elmegyek méretni egy kompressziót.
Nektek is egész sokáig kell indítózni hosszabb állás után (kb.12óra után) ? ha bemelegszik..akk már nem...
Érdekes..mert sztem ez 6literes lehet...mentem már 320km-t teletankkal...és akk kb kijön a 2literes átlagfogyasztás...érdekes dolog ez :)
Egy tank cseréhez, nem is kell töröttnek lennie, lekapod a farokidomot, leveszed a tankot, ugyanoda visszarakod a régebbi SR 5 literes tankját, és kész! Persze ez nem lehet igaz, ha gyári újként vetted meg a mocit!
Már rég fekszik a mutató mikor max-ban rá tudok lőni 5 lityit .
Jah és ez a motor sose volt törve...ez mindig hibátlan gép volt (szerencsére most is az) :)
ma tankoltam..mert már rég ki volt villanva a tankolást jelző lámpa...és legalább 5kattig húztam...és ment bele 4,15 l . Nem elég érdekes?
Az eredeti gyári tankja, 100%, hogy 8L!
am.biztos h 8literes a tankja az Sr50 ditechnek? elég erősen kételkedek ebben..de mindenhol ezt olvasom..
Köszönöm a választ! Ezért szeretem ezt a fórumot..itt kapok választ a kérdésekre.Köszi :)
Semmit nem ér! Ugyan is a V-power egy nagyon magas oktánszámú benzin, ami igazából csak a kopogás érzékelős motoroknál működik, ahol az elktronika, szükség szerint növelni, vagy csökkenteni tudja az előgyújtást! A ditech nem ilyen, maradj csak nyugodtan a 95-ös nél!
akkor nagyon pedáns vagy :)
Nekem levegős van .....
Akárki akármit mond, nekem jobban reagál ... emelkedő könnyebben megy ....
Ér valami plusz erőt ha V-powert tankolok a ditechembe?
Kontrasztrugót szeretnék venni nézegetem a netet és ilyen számokat látok hogy:30%,50%,60%,90%,106% odáig oké hogy erősséget jelentenek de mihez képest,most gyári van benne fekete szinű az ?%-os hogy tudjam mihez viszonyitani a dolgot eggyel puhábbat szeretnék
A ditech olajtartálya 1,6 L, 2 dl- nél kezd elméletileg világítani a visszajelző! Én ezt sosem várom meg, az enyém kb 4000 Km-en eszik 1L olajat amit figyelmmel kisérek, és ilyenkor beletöltök egy flakon 1 L-es olajat, és szemmel láthatólag tele lessz a tartály, és kezdem előről! Az egyik javasatom az, hogy önds fel a tartályt teljesen teli, menjél vele legalább 500 Km-ert, majd újra töltsd teli, és az elfogyasztott mennyiségből tudni fogod, hogy mennyi Km-nél kell újra tölteni! A másik lehetőség pedig az, hogy tőltsél bele legalább annyi olajat, hogy lásd a szintet, és 500 Km-ént ismételd meg!
Azért vigyázzatok a visszajelzőkkel, mert pl nekem nem volt jó az olaj, benzin visszajelzőm... Kimentek belőlük az égők. Most tesztelt mind a 4. Önindításnál világít az olaj, majd elalszik.
Lenne 1 kérdésem..olajat mikor szoktatok önteni Sr50 ditech-be? csak ha kivillan az olajlámpa? És mennyit szoktatok utána tölteni?