Ja-ja néha rugdosom egy darabig, meg megy az önindító. Utána melegen semmi gond. Megy is elég jól. Bár én iszonyat milyen tatásan hajtok. Megvétel óta 2000 km-tert azért beletoltam. Nemsokára elmegyek méretni egy kompressziót.
Egy tank cseréhez, nem is kell töröttnek lennie, lekapod a farokidomot, leveszed a tankot, ugyanoda visszarakod a régebbi SR 5 literes tankját, és kész! Persze ez nem lehet igaz, ha gyári újként vetted meg a mocit!
Semmit nem ér! Ugyan is a V-power egy nagyon magas oktánszámú benzin, ami igazából csak a kopogás érzékelős motoroknál működik, ahol az elktronika, szükség szerint növelni, vagy csökkenteni tudja az előgyújtást! A ditech nem ilyen, maradj csak nyugodtan a 95-ös nél!
Kontrasztrugót szeretnék venni nézegetem a netet és ilyen számokat látok hogy:30%,50%,60%,90%,106% odáig oké hogy erősséget jelentenek de mihez képest,most gyári van benne fekete szinű az ?%-os hogy tudjam mihez viszonyitani a dolgot eggyel puhábbat szeretnék
A ditech olajtartálya 1,6 L, 2 dl- nél kezd elméletileg világítani a visszajelző! Én ezt sosem várom meg, az enyém kb 4000 Km-en eszik 1L olajat amit figyelmmel kisérek, és ilyenkor beletöltök egy flakon 1 L-es olajat, és szemmel láthatólag tele lessz a tartály, és kezdem előről! Az egyik javasatom az, hogy önds fel a tartályt teljesen teli, menjél vele legalább 500 Km-ert, majd újra töltsd teli, és az elfogyasztott mennyiségből tudni fogod, hogy mennyi Km-nél kell újra tölteni! A másik lehetőség pedig az, hogy tőltsél bele legalább annyi olajat, hogy lásd a szintet, és 500 Km-ént ismételd meg!
Azért vigyázzatok a visszajelzőkkel, mert pl nekem nem volt jó az olaj, benzin visszajelzőm... Kimentek belőlük az égők. Most tesztelt mind a 4. Önindításnál világít az olaj, majd elalszik.
Adatlapomról érhető el ....
A következő már a ver.2 lesz
Akárki akármit mond, nekem jobban reagál ... emelkedő könnyebben megy ....