Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HELICOIL® plus

ha valaki hasonló cipőben járna ...

http://youtu.be/Vz6KVVBCdUI
Mert ismerem magam ..... nekem az ilyen bassza az agyamat

Látod a képen a piros SR-t ?
szarul van megvarrva az üléshuzat ..... és én ezeket a dolgokat látom meg elsőnek. Mind1 már, mert intéztem menetjavító betétet .... mostmár okés lesz a dolog
baszol bele egy belevaló csavart azt' kész , mit kell görcsölni ezen ... :D leszakadt a kipufogo csavarom feje, hegesztettem, kivettem, tettem bele egy másikat. attól hogy nem netröl rendeltem vagy szakboltbol..ugyan olyan jó csavar az is. :DDD
Aprilia SR (kör) ledes hátsó lámpát vennék ha lehet irányjelzöset. és angel eyes es elsö lámpát!
a pendru001@gmail.com e-mail re irjatok.
Köszi.Holnap írok mire jutottam mert itt most többet megtudtam mint ma egész nap szervizről szervizre járva.
Igen ez így van!
Ezek szerint ahol nekem feljön a benzin a nyomás szabályzótól azon a furaton keresztül a kompresszor által létrehozott nyomásnak kellene lenni a csésze aljában?
Így már érthető a helyzet, valószínűleg átszakadt a membrán és a benzin feljut a levegő térbe, tehát nyomásszabályozó csere, de ettől függetlenül sem mehetne a kompresszor felé a benzin mert a komresszorban lévő fejszelepnek zárnia kellene!
Igazad van már teljesen megkeveredtem.Teát a "Hefi" féle képen amit bekarikázott két gumigyűrűt az van a benzin injektoron és az a két gyűrű közé megy a benzin,onnan egy furaton keresztül lemegy a nyomástartó szelephez(azt kimértem 2,5bar-nál nyit és enged vissza a tankba)csak nekem ami a pohár alján van furat és az oldalán jön fel a kis gumigyűrűn az a furat megy a benzin és levegő injektor közé amit a benzin injektor felől a kis gumigyűrű tömít a levegő injektor felől pedig szintén egy kis és egy nagyobb gumigyűrű tömít és ide jön a kompresszor bekötése is.Ez a kettő furat egymással szemben van.Nekem az alulról jövő furaton keresztül ami a nyomás szabályzótól jön azon jön fel a benzin és mivel egy térben van a kompresszor bejövő csövével ezért a kompresszor felé nyomja a benzint.Ha leállok az indítózással akkor szép lassan megtelik a kompresszor csöve benzinnel.Nem tudom így érthető vagyok?Egyébként köszi az eddigi segítséget.
Valami nagyon érdekes dolgot írttál le , de ahogy azt leírtad abból szinte semmi sem érthető, és gyanítom hogy kevered a két ijektor egységet, mert a beniz injektor minden típusnál kivétel nélkül zöld színű, a levegő ijektornál lehetnek szineltérések némelyik fekete némelyik kék!
Hogy könnyebb legyen a meghatározás küldök egy linket, a képen az 1 számú a benzin injektor egység, a 3 számú pedig a levegő injektor egység! A benzincsövek, és a kompresszor cső is az 1-es re mennek, a páros csatlkozásra a benzin csövek, a kompresszor cső pedig a hátsó különálló csatlkozásra! Ha az általad leírt csövön megy visszafelé a benzin a kompresszor felé akkor a kompresszorral is komoly gondok vannak, ugyanis nem zár a fejszelepe, mert ha zárna, akkor nem tudna abba az irányba menni semmi!
http://www.easyparts.nl/showdr...(Ditech).html
Beindítás után mérd meg az akkun a feszültséget, ha 14,4V felett van akkor cseréld ki a feszültségszabályzót és az összes égőt. Ennyi.
Hali.Ahogy végig követtem a benzin útvonalát bemegy a levegő injektor 2 gumigyűrűje közé onnan egy furaton keresztül lemegy a nyomástartó szelephez a nyomástartó szelep közepén vissza a tankba.De az én esetemben a csésze alján lévő kis furaton keresztül feljön a levegő és a benzin injektor közé oda ahova a levegőkompresszor is be van kötve.Átlátszó csövet tettem a kompresszor és az egység közé és indítózás közben meg utána is mikor már levettem a gyújtást látni,hogy jön fel a benzin a csövön a kompresszor felé.A kérdés ,ez mitől van.Köszi.
Üdv Létezik hogy a gyári 2004 sr ditech (Pigi)
variátorába 19x15,5 ös görgő van? és hogy jól működik vele?
HELLO!c nem tudnátok véletlenül ajánlani nekem egy helyet ahonnan lehetne venni egy komplett karbis blokkot? kör srbe
Üdv
Aprilia SR 50
Tünet/Hiba: Az indexek nem működnek, a visszajelző fény se a műszerfalon.
Hiba tipp: sima érintkezési hiba(?)
Kérdés: Hogy ellenőrizzem vagy hol kezdjem el a hibakeresést?(Multiméter van)

Köszi
Á, nem nagyon kell ahhoz kopottnak lennie. Nekem is van egy levegős SR-em, és ha bemelegszik, akkor elég vele feljönni az utcánkon. Ha még egyszer kéne válasszak robogót, akkor tuti, hogy SR-lenne, és abból is a levegős !
Nagyon nem szeretem magam hülyének érezni .... de szerintetek ez most, hogy a faxban van ?
http://www.easyparts.nl/showdr...
itt ugyebár az M8x30 csavar fogja a kipufogó felső részét .....
viszont mint tudjuk az a lyuk egybeesik a sárvédő tartócsavarjával ...
akkor itt ez hova az anyámba rak bele M5x16 csavart ?
http://www.easyparts.nl/showdr...

az 5, 6 számú kütyüről nem tudtok valami bővebbet ?
Sejtettem, hogy nem lenne jó a forró kipufogóra pucéran felcsavarozni, de én arra gondoltam, h 2 alátét közé pattintok valami hőszigetelőt

Kajakra agyérgörcsöt fogok kapni ettől a szaros sárvédő felrakástól ....
Nem sok a 3.5 Bar,de még vígan el kéne vele szaladnia.Ha visszafelé dolgozza a benzint a kompresszor felé és áll a "csészében" a benzin és a tömítések jók akkor a nyomásszabályzó szeleppel lesz a gond...Van nálam egy ditech ugyanezekkel a tünetekkel,most várjuk a cseredarabot a Hs-től. http://www.hstuning.hu/content...
vizes aprilia rallyba hanyas méretű csapágyak járnak?
ja és a szimeringek mérete is kellene.
egy gyári Főtengely csapággyal együtt 12ezret megér?
4.2-6 bar az előírt.
Igazad van.Most vettem egy nyomásmérő órát , 3,5bart tud a kompresszor.Nem kevés az?
Ha lehet vizest tartósabb (motor élettartam),a levegősnél igaz hogy kevesebb a hibalehetőség,mondjuk még eddig nem volt gondom a vizessel a 7év alatt,de ha már kicsit kopottabb a motorja a levegősnek akkor ahogy melegszik a motorja úgy gyengül a teljesitménye is nekem ez volt a tapasztalatom volt egy pár abból is
és vizes vagy levegős? a vizesnek kissebb a teljesítménye?
Szerintem csak karbisat szabad a di-tech-re sok a panasz amennyivel kevesebbet fogyaszt azt szépen rá lehet költeni a javitására hosszú távon nem egy megbizható,egy páran már át is alakitatták karbisra (kb.50eft ha jól emlékszem) kb.2005-től van az új kasznis változat nekem azóta is ilyen van csak jót mondhatok róla
Ja akkor erre gondolt,én meg már azt hittem hogy van külön hozzá rendszám tartó,akkor végül is hátsó sárvédőről van szó