Mert ismerem magam ..... nekem az ilyen bassza az agyamat
Látod a képen a piros SR-t ?
szarul van megvarrva az üléshuzat ..... és én ezeket a dolgokat látom meg elsőnek. Mind1 már, mert intéztem menetjavító betétet .... mostmár okés lesz a dolog
baszol bele egy belevaló csavart azt' kész , mit kell görcsölni ezen ... :D leszakadt a kipufogo csavarom feje, hegesztettem, kivettem, tettem bele egy másikat. attól hogy nem netröl rendeltem vagy szakboltbol..ugyan olyan jó csavar az is. :DDD
Ezek szerint ahol nekem feljön a benzin a nyomás szabályzótól azon a furaton keresztül a kompresszor által létrehozott nyomásnak kellene lenni a csésze aljában?
Így már érthető a helyzet, valószínűleg átszakadt a membrán és a benzin feljut a levegő térbe, tehát nyomásszabályozó csere, de ettől függetlenül sem mehetne a kompresszor felé a benzin mert a komresszorban lévő fejszelepnek zárnia kellene!
Igazad van már teljesen megkeveredtem.Teát a "Hefi" féle képen amit bekarikázott két gumigyűrűt az van a benzin injektoron és az a két gyűrű közé megy a benzin,onnan egy furaton keresztül lemegy a nyomástartó szelephez(azt kimértem 2,5bar-nál nyit és enged vissza a tankba)csak nekem ami a pohár alján van furat és az oldalán jön fel a kis gumigyűrűn az a furat megy a benzin és levegő injektor közé amit a benzin injektor felől a kis gumigyűrű tömít a levegő injektor felől pedig szintén egy kis és egy nagyobb gumigyűrű tömít és ide jön a kompresszor bekötése is.Ez a kettő furat egymással szemben van.Nekem az alulról jövő furaton keresztül ami a nyomás szabályzótól jön azon jön fel a benzin és mivel egy térben van a kompresszor bejövő csövével ezért a kompresszor felé nyomja a benzint.Ha leállok az indítózással akkor szép lassan megtelik a kompresszor csöve benzinnel.Nem tudom így érthető vagyok?Egyébként köszi az eddigi segítséget.
Valami nagyon érdekes dolgot írttál le , de ahogy azt leírtad abból szinte semmi sem érthető, és gyanítom hogy kevered a két ijektor egységet, mert a beniz injektor minden típusnál kivétel nélkül zöld színű, a levegő ijektornál lehetnek szineltérések némelyik fekete némelyik kék!
Hogy könnyebb legyen a meghatározás küldök egy linket, a képen az 1 számú a benzin injektor egység, a 3 számú pedig a levegő injektor egység! A benzincsövek, és a kompresszor cső is az 1-es re mennek, a páros csatlkozásra a benzin csövek, a kompresszor cső pedig a hátsó különálló csatlkozásra! Ha az általad leírt csövön megy visszafelé a benzin a kompresszor felé akkor a kompresszorral is komoly gondok vannak, ugyanis nem zár a fejszelepe, mert ha zárna, akkor nem tudna abba az irányba menni semmi! http://www.easyparts.nl/showdr...(Ditech).html
Hali.Ahogy végig követtem a benzin útvonalát bemegy a levegő injektor 2 gumigyűrűje közé onnan egy furaton keresztül lemegy a nyomástartó szelephez a nyomástartó szelep közepén vissza a tankba.De az én esetemben a csésze alján lévő kis furaton keresztül feljön a levegő és a benzin injektor közé oda ahova a levegőkompresszor is be van kötve.Átlátszó csövet tettem a kompresszor és az egység közé és indítózás közben meg utána is mikor már levettem a gyújtást látni,hogy jön fel a benzin a csövön a kompresszor felé.A kérdés ,ez mitől van.Köszi.
Üdv
Aprilia SR 50
Tünet/Hiba: Az indexek nem működnek, a visszajelző fény se a műszerfalon.
Hiba tipp: sima érintkezési hiba(?)
Kérdés: Hogy ellenőrizzem vagy hol kezdjem el a hibakeresést?(Multiméter van)
Á, nem nagyon kell ahhoz kopottnak lennie. Nekem is van egy levegős SR-em, és ha bemelegszik, akkor elég vele feljönni az utcánkon. Ha még egyszer kéne válasszak robogót, akkor tuti, hogy SR-lenne, és abból is a levegős !
Nagyon nem szeretem magam hülyének érezni .... de szerintetek ez most, hogy a faxban van ? http://www.easyparts.nl/showdr...
itt ugyebár az M8x30 csavar fogja a kipufogó felső részét .....
viszont mint tudjuk az a lyuk egybeesik a sárvédő tartócsavarjával ...
akkor itt ez hova az anyámba rak bele M5x16 csavart ? http://www.easyparts.nl/showdr...
az 5, 6 számú kütyüről nem tudtok valami bővebbet ?
Sejtettem, hogy nem lenne jó a forró kipufogóra pucéran felcsavarozni, de én arra gondoltam, h 2 alátét közé pattintok valami hőszigetelőt
Kajakra agyérgörcsöt fogok kapni ettől a szaros sárvédő felrakástól ....
Nem sok a 3.5 Bar,de még vígan el kéne vele szaladnia.Ha visszafelé dolgozza a benzint a kompresszor felé és áll a "csészében" a benzin és a tömítések jók akkor a nyomásszabályzó szeleppel lesz a gond...Van nálam egy ditech ugyanezekkel a tünetekkel,most várjuk a cseredarabot a Hs-től. http://www.hstuning.hu/content...
Ha lehet vizest tartósabb (motor élettartam),a levegősnél igaz hogy kevesebb a hibalehetőség,mondjuk még eddig nem volt gondom a vizessel a 7év alatt,de ha már kicsit kopottabb a motorja a levegősnek akkor ahogy melegszik a motorja úgy gyengül a teljesitménye is nekem ez volt a tapasztalatom volt egy pár abból is
Szerintem csak karbisat szabad a di-tech-re sok a panasz amennyivel kevesebbet fogyaszt azt szépen rá lehet költeni a javitására hosszú távon nem egy megbizható,egy páran már át is alakitatták karbisra (kb.50eft ha jól emlékszem) kb.2005-től van az új kasznis változat nekem azóta is ilyen van csak jót mondhatok róla
ha valaki hasonló cipőben járna ...
http://youtu.be/Vz6KVVBCdUI