Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindenkinek van egy sr 50 ditechem.A problémám annyi volna hogy ha hidegen indítom be akkor az injektor alól csöpög a benzin de csak hidegen és csak kb 5-10 percig amíg be nem melegszik de elég bosszantó mert sok benzin elfolyik.Szóval annyi lenne a kérdésem hogy mi lehet a gond ill mit kéne cserélni.Gondolm valami tömítés gondja lehet de passz.Egyébként a szerelőm megnézte de alkatrészt nem cserélt és cak 1-2 hétig volt.Segítséget megköszönném pls.
A 125/50 ideje lejárt. A mito egy hatalmas feneketlen kút 100x rosszabb mint egy sr. Erős, öreg, poweres, sok cumi.. Eladhatatlan. Te tudod.
Ellenőrizd a nyomásszabályzót.
Egyébként csak azért "elégedett", mert elgondolkozott egy új Motowell robogón is anno .... vagy 5 percig, és ennek fényében örül.
ÓÓóóó érzem az iróniát
Attól én még csípem a nagy 4est / Con, Kin, Sany, DiT /

Azért az a Mito nem néz ki fosnak.
Olcsónak olcsó, de ha felhozza nekem, akkor nagy baja nem lehet.
Akkor nehogy lecseréld valami szaros gyorsasági motorra, esetleg valami rendszám nélküli fosra.
Most ez komoly, hogy a levegős SR-be 2x annyi a szilent ?
WWW_d11x30x30" title="http://citybike.hu/spd/AP8220376/Szilent_block_APRILIA_SR_50_WWW_d11x30x30" target="_blank">http://citybike.hu/spd/AP82203...
vs.
http://citybike.hu/spd/AP3HAN
0...

azért az Area 51 féle 15.300/db elég súlyos

Akkor jól sejtem, hogy ez nem is jó ?
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...

köszi
Rohadjak meg marha elégedett vagyok, hogy a 12éves technika vígan veri a Motowell-eket ..... összehozott a sors pár 2T-vel.... azokat rajtból gyalázta, egy 4T-t pedig a huzatja borított fel
Sziasztok!Lenne egy kérdésem ha tudnátok rá válaszolni megköszönném.Di-tech 50 2003-as ról lenne szó.Az volt a problémám,hogy nem indult a gép mert azonnal beköpte a gyertyát.Leszereltem a komplett injektor egységet a kettő 5-ös csavarral vissza tettem a csatlakozót rá nehogy hibát észleljen,és amint ráadtam a gyújtást a benzinszivattyú elkezd dolgozni és folyik a benzin ebből a leszerelt egységből.Gondolom ezért köpi be a gyertyát.Javítható-e az egység vagy komplett cseréljem ki?Az esetleges válaszokat köszönöm.
/ ha rúgom, akkor nem kell hidegen sem gáz /
Akkor nekem valami fordítva van bekötve
Hidegen kell a gázt húzni .... melegen meg elég ha ráfingok az indítógombra
Karburátor beállítás, vagy automata szívató probléma. Hideg motort a gázkar érintése nélkül indítunk, meleg motort 30-50%-ig ráhúzott gázzal. Ha ez nem így van, akkor valami nem kóser....
Én a helyedben egy percig sem foglalkoznék ezzel. Lehetne játszani a karburálással, de szerintem többet fogsz ártani mint javítani. Te tudod.
első, +hátsó teleszkóp
na jó de nem is 5ekm van már benne a tiedbe (gondolom fúrás érett lassan)
Ez nem probléma. Örülj, hogy indul és megy. Nekem mostanában vagy 30-at rá kell rugnom néha, hogy menjen + 2-3 perc önindító... utána jár szépen, és megy. Na ezzel már kezdődik a probléma lassan....
Bonts ki a kilóméterórát, tekerd ki a spirált, fordítsd ki (alulról) szedd ki az égőket, takarítsd meg a foglalatot, csiszold meg az érintkezőket és láss csodát...
első vagy hátsó lámpa?
szerintetek az miért van hogy inditáskor csak másodjára hajlandó beindulni elsőre sose nagy ritkán harmadjára de ez utóbbi nem jellemző,nem mintha akkora gond lenne,5ekm van benne 2008 évj.a gumicsővek sincsenek elöregedve....
Üdv.pici segítséget kérnék...hogy tudom a kilométer óra háttérvilágítását kicserélni 2003-as aprilia sr50.en? elég fontos lenne,mert már igen halvány...
Milyen ennek a teleszkóp felfogatása hátul? mer az érdekelne lehet! illetve ha normális áron van akkor a lámpa is lehet
Magyarul ismeretlen immókód.
DSB01 = Immobilizer failure: Key code read but not acknowledged

Forrás:
http://www.scribd.com/doc/4344...
a menüben a DSB01-re jelzett hibát (X) aktív és memo oszlopban is
közben nézem, nem olajszint hibát írt (tehát az érzékelő rendben), csak SERVICE feliratot, illetve a piros lámpa villog