Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mindjárt megnézem a hibakódot? az ECU hibák közt vagy a Dashboard hibák közt? Az a szintjelzőcsati az olajtartálynál van ugye?
A menüben a reset után milyen hiba tárolódik el?
Ezek szerint a hiba továbbra is fennáll. Azt írtad hogy olaj kifogyás után jelzi ezt. Az olajszint jelző csatlakozója nem lett széthúzva?
kipróbáltam a menüben, belépett, ki is töröltem a service hibát, dasboard hibát mindent, de persze ugyanúgy jelzi. Ötlet még?
"45256 - Punch in the code and choose RESET in the menu to make the wrench go away!"
Sajnos nem lett jó...ahogy rátettem a gyújtást az indítási kódot kérte, vártam utána is még 10-20mp-t, de a kód beadása után is újra feljött a service jelzés...
Aprilia SR 150 alkatrészenként, vagy egyben eladó. minden része teljesen ép, gyári állapotú. henger,dugószett már nincs meg.2001-es évjárat. email: haxorx@citromail.hu tel: 06304706011
Karbis változatnál biztos igy működik egy próbát megér. Gyújtás le,fék kar behúz+mód gomb benyomva egyszerre majd gyujtás ráadás kb.10mp és kész a reset.
Üdvözlet

Szeretnénk pár tippet kérni 2003 as ditech pigi blokos teljesen gyári és tunning mentes!

Van e valakinek tapasztalata hogy milyen görgő és kuplungrugó páros vált be rajta.

Most 19*15,5 5,3 grammos görgők vannak benne (Kicsit kopottak)

illetve valami zöldes kékes szinezetű kuplung kisrugó. és kicsit kopottas szíj. így aránylag jól megy bár a max fordulatot csak végsebességnél éri el ami óra szerint 88 körül van GPS szerint 75

Leszeretném cserélni a kopott alkatrészeket de szeretném ha továbbra is óra szerint legalább 80 körüli végsebesség megmaradna!

Ha valaki eljátszott már ilyen robogóval és van valami tippje akkor aszt szívesen venném és megköszönném.
Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni, van nálam egy Ditech Factory. Most lett javítva, kifogyott az olaj. Rendbetettük szépen jár minden rendben. Annyi a gond csak hogy a műszerfalon jelzi a SERVICE feliratot, illetve egy piros hibajelző lámpa villog. Az lenne a kérdés hogyan lehet a hibajelzést kitörölni, van erre valami nyomógomb kombináció, vagy be kell vinni a márkaszervizbe? Nem tudom számít-e, kb 2007-es évjárat, SR Factory, digit műszerfalas a fordulatszámmérő analóg, a sebesség digitális, van benne a valami "fed.comp" szerűség. Aki tud segíteni, előre is köszi. A gép nem az enyém csak úgy szeretném visszaadni hogy ne jelezzen ki hibát.
Jól mondod: anyagfáradás. Fém membránlapot sosem szabad megfordítani, mert jó eséllyel el fog pattanni használat közben és a motor megzabálja. Azaz a membránlap zabálja meg a motort, de a végkifejlet szempontjából ez mellékes......
Esetemben nem zárt az egyik megmbrán, de a teszt kedvéért "rácuppantam" és fújtam, szívtam,a levegő oda-vissza járt, ebből gondoltam hogy itt lesz a bibi. Mondták, hogy fordítsam meg a membránt, de szerintem itt nem csak zárási problémáról, hanem anyagfáradásról is szó van. Ha az acéllemez elveszti a rugalmasságát megváltozik a zárási idő, és lehet fele levegő visszakerül a szívócsőbe.

Az újat is teszteltem, amikor fújtam rajta, a szilveszteri trombítának a fuvókájához hasonlított a hangja, szívni meg nem igazán lehetett a levegőt, mert zárt rendesen.
Ha szemmel láthatólag a membrán lemezek mindegyike sérülésmentes, és teljes felületen felfekszik a membránházra (tehát sehol sem állnak el) akkor biztosan jó!
Hogyan tudhatom meg, hogy rossz-e a szívómembrán? ÉN kiszedtem, és úgy láttam zár...
Köszönöjük, hogy leírtad hasznos info. Sajnos a ditechhez nagyon kevesen értenek, és sokunk nem motorszerelő. Találkoztunk néhány dologgal és azt próbáljuk továbbadni.
nekem ugyan nem injectoros ,de köszi ,hogy leírtad . hasznos
Sziasztok!
Lenne valakinek 1 lendkereke sr 50 morini karbishoz?
Szép napot!

Pár napja tettem fel pár kérdést, nem sok választ kaptam, bizonyára nyaralnak a szakértők.

Az a helyzet, hogy néhány nap alatt kiműveltem magam ditech-ből (na jó, ez túlzás, de szedtem össze infót róla bőségesen), és sikerült helyrepofoznom a motort.
Csak azért írom ide a tapasztalataimat, hogy tudjak segíteni hasonló cipőben járó ditech-eseknek, hátha ugyanaz a problémájuk mint nekem volt.

A korrmos gyertyát a neten fellelhető elbeszélések alapján először én is úgy kezeltem, hogy sok anyagot kap, és szenvedtem az üzemanyag rendszerrel, ellenőriztem, takarítottam, tömítettem. De rossz irányból lett a probléma megközelítve, a motor nem kapott sok anyagot, hanem kevés levegőt kapott, azaz túl dús lett a keverék. Ezt ugye okozhatja sok minden, esetemben a szívómenbrán fáradása volt az ok (ami szerencsére jóval olcsóbban orvosolható, mint az injektor problémák).

Amióta kicseréltem, könnyen indul a motor és a gyertya elektródái őzbarnák. Szóval a membránt se felejtsétek el ellenőrizni, ha baj van a gépetekkel, mert elősűrítés nélkül rossz lesz a keverési arány a hengerben.

Amikor kérdezgettelek bennetek nyomásadatokról, valaki írta, hogy az üzemanyag nyomás 2,5 bar. Ez így teljesen nem igaz, az üzemanyag nyomásnak 2,5 bar-al kell többnek lennie, mint a kompresszor által előállított nyomásnak.

Kiváncsian várom, mikor lesz a következő hiba a motoron (remélem jó sokára).

Köszönöm mindenkinek (azt hiszem 2 főről van szó) aki próbált segíteni.

Üdv : Hefi
gondolom jeladó akar lenni.
találtam jó áron szíjtárcsát csak nem tudom biztosan,hogy 105ös kell e nekem.mit kell mérnem? Digitális spirál=vill.vezeték :-)
Digitális km spirál?
lenne egy olyan kérdésem hogy kellene nekem egy KM MEGHAJTÓ APRILIA SR 50 DIGITÁLIS
Ne cseréld el, ha nincs rajta rendszám és nincs hozzá jogsid.
Értem....,lehet hogy lenne lehetőségem elcserélni a mostani sr 50 karbis 2008évj.5500km-el egy sport city 200cc-re 2006évj 19000km-rel de 50-esként használták összes papirokkal amivel vissza lehetne rendszámoztatni amit persze nem akarok ha mégis belemennék a cserébe,ismerem a kockázatokat amivel járna ez,most 50-50%-nál állok nem akarom elkapkodni....
4-5 liter/100 km normál használat mellet. Normál használatba nem tartozik bele az egykerék és a zöld lámpánál való full gázon gyorsulás.....