Állítottam rajta középen volt már eleve.Először 1 rovátkát aztán kettöt (legalsó állás) itt már javult jelentösen ,inkább már csak egy kis késés és nem fullákolás.Viszont alapjáraton leállt nem azonnat de 10 sec nél többet nem ketyegett alapjáraton adtam neki egy negyed fordulat levegőt és már alapjárat is van.Bár nekem kicsit fura.
Más, szerinted ez mennyire probléma: http://kepfeltoltes.hu/120802/2012-08-02_16-26-10_718_www.kepfeltoltes.
hu_.jpg
mennyire ronthatja a teljesítményt?varió, szíj új.kb.100KM mentem vele de nem tapasztaltam hogy koptatná a szíjat(tolómérövel mértem)
Az enyém ugyanezt csinálja.. Én elintéztem azzal hogy jól van belőve..
Ha nagyon hideg van (-5) akkor kell neki egy kicsit de alapvetően nem kéri...
talán egy picit sokat kap....
De a fogyasztása nem vészes és a gyertya olyan őzbarna hogy csak félve nézem meg mert lehet hogy egy vadász rá is lőne ha meglátná. Így iagazából lexarom
Vágom én .... azért raktam bele, annyi röhögő xart.
Bármilyen időjárásban indul a motor .... a reggeli hidegtől a 40fokig szívató nélkül. Hűvösben szépen felpörög magától és utána fokozatosan visszaejti a fordulatot és beáll alapjáratra. Ha közben rányitom a szívatót, akkor leáll. Ennél érthetőbben nem nagyon tudom megfogalmazni ..... mi a gyík lehet ?
felakadt ?
vagy
áramtalanító lett bekötve a szívató gombra és automata ?
Most nem tudom miről beszélsz, de automata szívatós karbin nincsen szívató kar, mert automata.... Ha van rajta, akkor lehet hogy valamikor automata volt, de kézire lett alakítva. A kézi szívatós karbi meg nem automata.....
Marhára gondolkoztam mitől nem illeszkedik pontosan a 2 alsó idom .... hát ahogy nézem a robbantott ábrákat .... KURVÁRA nem a rá való van rajta, mert ez morini, vagy piaggo blokkosokon díszeleg a rajzokon, de azt nem gondoltam volna, hogy eltérés is van
Ha már karbi a téma ....
Létezik az, hogy automata karburátort is lehet manuálisan szívatni ?
Az a szitu, hogy eddig 1x kellett lenyomjam a szívatót, mert minden körülmények között indul, felpörög, tartja, majd szépen visszaáll a fordulat, ha hideg a motor ...... viszont ha közben ráengedem a szívatót teljesen, akkor leáll, ha félig akkor semmi sem történik
Minden lehet, de simán elpárolog. Anno egy fiat temprával 20 km-tert nem mentünk és kiürült... A vízpumpa volt a ludas... Egy csepp víz nem volt sehol a betonon. A kipufogóból sem jött semmiféle fehér füst/gőz.
Sziasztok... gáz van azt hiszem.
Illetve víz nincs... fogy a víz és nincs alatta tócsa.. onnan vettem észre hogy a mutató egyszer csak felugrott majd vissza le..
Mi lehet?
Máshonnan nem tud a szívócsőbe olaj kerülni. Azaz igen, ha magában a benzinben is van olaj, vagy ha pl nem zár a membrán és oda köpködi vissza a motor. Ha gyorsítás közben a szívatóra jól reagál, akkor valószínűleg benzinszegény a keverék. Tedd a súbertű zégerét 1-2-vel lentébb.
Koszi, udv,
link
Más, szerinted ez mennyire probléma: http://kepfeltoltes.hu/120802/2012-08-02_16-26-10_718_www.kepfeltoltes.
hu_.jpg
mennyire ronthatja a teljesítményt?varió, szíj új.kb.100KM mentem vele de nem tapasztaltam hogy koptatná a szíjat(tolómérövel mértem)
Ha nagyon hideg van (-5) akkor kell neki egy kicsit de alapvetően nem kéri...
talán egy picit sokat kap....
De a fogyasztása nem vészes és a gyertya olyan őzbarna hogy csak félve nézem meg mert lehet hogy egy vadász rá is lőne ha meglátná. Így iagazából lexarom
Bármilyen időjárásban indul a motor .... a reggeli hidegtől a 40fokig szívató nélkül. Hűvösben szépen felpörög magától és utána fokozatosan visszaejti a fordulatot és beáll alapjáratra. Ha közben rányitom a szívatót, akkor leáll. Ennél érthetőbben nem nagyon tudom megfogalmazni ..... mi a gyík lehet ?
felakadt ?
vagy
áramtalanító lett bekötve a szívató gombra és automata ?
Marhára gondolkoztam mitől nem illeszkedik pontosan a 2 alsó idom .... hát ahogy nézem a robbantott ábrákat .... KURVÁRA nem a rá való van rajta, mert ez morini, vagy piaggo blokkosokon díszeleg a rajzokon, de azt nem gondoltam volna, hogy eltérés is van
Ha már karbi a téma ....
Létezik az, hogy automata karburátort is lehet manuálisan szívatni ?
Az a szitu, hogy eddig 1x kellett lenyomjam a szívatót, mert minden körülmények között indul, felpörög, tartja, majd szépen visszaáll a fordulat, ha hideg a motor ...... viszont ha közben ráengedem a szívatót teljesen, akkor leáll, ha félig akkor semmi sem történik
Polini Eco Set
DR EVO 70 Set
berendelve
ZX a sarokban
elvileg már csak tömítések és egy karbi kell.
7000-15.000.- közt meg behangolja és szereli a Tábori, de még nem tudott pontosat mondani .... habár azt mondta hangolni bejáratás után kéne.
Azt észre vettem hogy hamar üzemmeleg. 200 méter és már üzemi hőfokon van
Egy hete töltöttem fel teljesen és most üres.
Nem lehet hogy a henger repedt?
Illetve víz nincs... fogy a víz és nincs alatta tócsa.. onnan vettem észre hogy a mutató egyszer csak felugrott majd vissza le..
Mi lehet?