Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elvileg M6x18 ....

De dekli csavar méreteket persze sehol ....
HALI !

SOS-ben valaki meg tudná írni, hogy a kipufogót a blokkhoz szorító csavarnak mi a mérete ?

Felül nincs, az alsót meg nem tudom kitekerni ....

Köszi
Sikerült elindítanom egy külső kompresszor segítségével, de a benzinyomás ugyanúgy emelkedik, ahogy a levegőnyomást állítom, felszalad 7-8 bar-ig. Tömítéscsere megoldhatja a problémám vagy az egész injektor kuka?
Üdv Uraim!

Laikusként úgy érzem kezdek közelíteni a hibám diagnosztizáláshoz.

Beruháztam egy második nyomásmérőre is, hogy egyszerre lássam a kompresszor és az üzemanyag nyomását is.

Ami érdekes, hogy az üzemanyag nyomástartó tartaná a 2,5 bar nyomást, de a kompresszor által termelt levegő megemeli az üzemanyag nyomást +1 bar-al. Tömítetlenségi problémával állok szemben az injektornál?

Ha nem teszem fel a kopresszorcsövet indulna a motor, persze rögtön le is áll. Ha fent a kopresszorcső, indulni sem akar.
Hol keveredhet össze a két nyomás?

Másik kérdés: Meg lett furva a motor, de csak 7 bár kompresszió végnyomást tudok mérni. Nem többnek kellene lennie? Ha igen, akkor főtengely szimering csere a következő lépés?
Nekem ha jól emlékszem, 2 liternél kezdett villogni az izzó. Ilyenkor a mutató már 1-2 napja 0-át mutatott.
Ha fog, akkor én nem cserélném. A kuplung anyaga jónak tűnik, a harang pedig (innen nézve) nincs megégve. A harangot egy kicsit megsimogatod csiszoló vászonnal és mehet visza.
Én már rég nem hiszek neki.
Mikor villog, akkor 3 liter max és full.
Mikor fekszik, akkor meg belemegy 4,5 ...a legszarabb esetben is van még vagy 2 lityi benne.
Hát ezt úgyis meg kell mutassam annak aki segíteni fog ....
Ti se maradjatok ki egy jó röhögésből
Na valami ilyesmi a cél, csak nem vágom a PS-t
http://img2.indafoto.hu/9/7/78...
persze hátsó tárcsafék mínusz
.
Kinter :
Mi legyen azzal a TOP kuplunggal ?
továbbá még érdekelne,hogy mennyire bonyolult kicserélni az sr műszerfalának a háttérvilágítását (erősebb,pirosat szeretnék)
Sziasztok.Szeretnék kérdezni pár dolgot..2002.12.havi aprilia sr ditechem van...jól informált vagyok 8literes a tankja? valamiért helytelenül mér a benzinórám..mi lehet a probléma? jeladót kellene csak cserélni? várom gyors válaszotok.
De gyárilag volt benne egy terelő lemezke. Én azt benne hagytam az enyémben. Igaz én a gyári projektorlencsét használtam fel. Így szépen vágta a fény felfelé igyekvő részét. Iszonyat fényt adott, nagyon tetszett. Persze nem csak nekem.....
Kivettem a gyári lámpa foncsort ami amúgy is már alufóliával volt megbarmolva és a hűtőborda pont passzolt a külső idomba..
Egy nagy darab alu radiátorra van feltéve ami gyakorlatilag kétszer ennyit is bőven vissza tudna hűteni. Nincs szükség a foncsorra mert a ledekre optikát szereltem fel ami 30°ra koncentrálja a fényt...
Kicsit talán túl lőttem a célon vele mert tényleg erős és a szembe jövő autósok is bele esnek ebbe a 30°ba így zavarja őket egy kicsit.
Így egy terelőt is fel kell majd szerelnem rá mert félő hamarosan utolérek egy rendőr autót is akik kíváncsiak lesznek rá hogy a visszapillantóba miért kell hunyorogni...
Felesleges lenne 21-es karbi. Minek egyen 6 litert? Ehhez elég lenne egy 17,5-ösis. Én kigyomlálnám a kuplung haragont, kuplungot, variátort. Csak akkor vennék, ha kopott szar lenne. Csak a henger, karbi, pufogó, kellene, így is szerelésestől még sok minden bejátszhat. Fél tonna görgő, kuplungrugó, főtengelycsapágy, főtengely, ha KO stb... Akkor lehet megállna 100-ból mindenestől.
Ez milyesmi lenne ?

Malossi Sport 70, vagy Top Trophy 70
21 DelOrto
Pollini ECO KIT
RMS Racing PRO kuplung
Malossi Harang
ez így pont 90K

+ a végén egy Leo ZX lenne.
Kéne főtengely is ?
hi, egy nem rendesen záró/elgyengült membrán nagy tulfogyasztást okoz?
19-es 50-re és70-re is jó.(én ezt venném)
Bocs a szok hsz-ért

Ez még menthető, vagy el se vigyem ?
Kicsit be van rágódva a fém ...

http://img2.indafoto.hu/9/7/78..." data-gallery>http://img2.indafoto.hu/9/7/78..." />
[img]http://img1.i
ndafoto.hu/9/7/78...
[/img]
Harang :
http://img2.indafoto.hu/9/7/78..." data-gallery>http://img2.indafoto.hu/9/7/78..." />
[img]http://img1.indaf
oto.hu/9/7/78...
[/img]
http://img2.indafoto.hu/9/7/78..." data-gallery>http://img2.indafoto.hu/9/7/78..." />
L
ehet ezt még felszabályozni ?

Köszi
Szétkaptam a nyomástartót, kitakarítottam, de az összerakás nem jött össze, folyik a benzin. Olyan, mintha hiányozna belőle egy gumigyűrű. Majd holnap megoldom.

Még egy dolog tűnt fel: A kopresszor a levegővel "grafitos" színű olajat is tol a rendszerbe. Ez a trutyi látható a levegőínjektoron is. Ez normális?
Ebből mi van, ha a legnagyobbat rendelem be ?
Kis magyar mentalitás : 17,19,21 ugyanannyiba kerül, akkor a legnagyobb kell
A feketét ismeri a mester,általa lett karbis.Azóta is töléletes.
Konfig a feketén:polini70,21-es dellorto,multivar,reverse.
A bordó:polini evo3,mhr team2,24-es s6 pwk,over range,s6 w-force.
Festve vannak a felnik,gumi nélkül.Gumival is lefesthető ahogy írtad.
Szerintetek megéri fehér színnél lakkozni 5-6 rétegben és utána vizesen becsiszolni ?
Dobna az valamit ?

Esetleg tudtok e valami jó műanyag alapozót ami gitt is egyben ?
Lehetőleg szóróst

aztán innen megcsinálom :
http://forum.egumotors.hu/view...
Azt még nem kaptam szét, tegnap már rámsötétedett.
A szabályzott nyomás azt jelenti, hogy a nyomásmérőmnek 2,5 bárt kellene mutatni járó motornál az injektor és a pumpa között?
No ..... csak nem ismered őket ?
Üzemóra befigyel ?
Mit rejtenek ?