Sikerült elindítanom egy külső kompresszor segítségével, de a benzinyomás ugyanúgy emelkedik, ahogy a levegőnyomást állítom, felszalad 7-8 bar-ig. Tömítéscsere megoldhatja a problémám vagy az egész injektor kuka?
Laikusként úgy érzem kezdek közelíteni a hibám diagnosztizáláshoz.
Beruháztam egy második nyomásmérőre is, hogy egyszerre lássam a kompresszor és az üzemanyag nyomását is.
Ami érdekes, hogy az üzemanyag nyomástartó tartaná a 2,5 bar nyomást, de a kompresszor által termelt levegő megemeli az üzemanyag nyomást +1 bar-al. Tömítetlenségi problémával állok szemben az injektornál?
Ha nem teszem fel a kopresszorcsövet indulna a motor, persze rögtön le is áll. Ha fent a kopresszorcső, indulni sem akar.
Hol keveredhet össze a két nyomás?
Másik kérdés: Meg lett furva a motor, de csak 7 bár kompresszió végnyomást tudok mérni. Nem többnek kellene lennie? Ha igen, akkor főtengely szimering csere a következő lépés?
Ha fog, akkor én nem cserélném. A kuplung anyaga jónak tűnik, a harang pedig (innen nézve) nincs megégve. A harangot egy kicsit megsimogatod csiszoló vászonnal és mehet visza.
Én már rég nem hiszek neki.
Mikor villog, akkor 3 liter max és full.
Mikor fekszik, akkor meg belemegy 4,5 ...a legszarabb esetben is van még vagy 2 lityi benne.
Hát ezt úgyis meg kell mutassam annak aki segíteni fog ....
Ti se maradjatok ki egy jó röhögésből
Na valami ilyesmi a cél, csak nem vágom a PS-t http://img2.indafoto.hu/9/7/78...
persze hátsó tárcsafék mínusz
.
Kinter :
Mi legyen azzal a TOP kuplunggal ?
Sziasztok.Szeretnék kérdezni pár dolgot..2002.12.havi aprilia sr ditechem van...jól informált vagyok 8literes a tankja? valamiért helytelenül mér a benzinórám..mi lehet a probléma? jeladót kellene csak cserélni? várom gyors válaszotok.
De gyárilag volt benne egy terelő lemezke. Én azt benne hagytam az enyémben. Igaz én a gyári projektorlencsét használtam fel. Így szépen vágta a fény felfelé igyekvő részét. Iszonyat fényt adott, nagyon tetszett. Persze nem csak nekem.....
Kivettem a gyári lámpa foncsort ami amúgy is már alufóliával volt megbarmolva és a hűtőborda pont passzolt a külső idomba..
Egy nagy darab alu radiátorra van feltéve ami gyakorlatilag kétszer ennyit is bőven vissza tudna hűteni. Nincs szükség a foncsorra mert a ledekre optikát szereltem fel ami 30°ra koncentrálja a fényt...
Kicsit talán túl lőttem a célon vele mert tényleg erős és a szembe jövő autósok is bele esnek ebbe a 30°ba így zavarja őket egy kicsit.
Így egy terelőt is fel kell majd szerelnem rá mert félő hamarosan utolérek egy rendőr autót is akik kíváncsiak lesznek rá hogy a visszapillantóba miért kell hunyorogni...
Felesleges lenne 21-es karbi. Minek egyen 6 litert? Ehhez elég lenne egy 17,5-ösis. Én kigyomlálnám a kuplung haragont, kuplungot, variátort. Csak akkor vennék, ha kopott szar lenne. Csak a henger, karbi, pufogó, kellene, így is szerelésestől még sok minden bejátszhat. Fél tonna görgő, kuplungrugó, főtengelycsapágy, főtengely, ha KO stb... Akkor lehet megállna 100-ból mindenestől.
Szétkaptam a nyomástartót, kitakarítottam, de az összerakás nem jött össze, folyik a benzin. Olyan, mintha hiányozna belőle egy gumigyűrű. Majd holnap megoldom.
Még egy dolog tűnt fel: A kopresszor a levegővel "grafitos" színű olajat is tol a rendszerbe. Ez a trutyi látható a levegőínjektoron is. Ez normális?
A feketét ismeri a mester,általa lett karbis.Azóta is töléletes.
Konfig a feketén:polini70,21-es dellorto,multivar,reverse.
A bordó:polini evo3,mhr team2,24-es s6 pwk,over range,s6 w-force.
Azt még nem kaptam szét, tegnap már rámsötétedett.
A szabályzott nyomás azt jelenti, hogy a nyomásmérőmnek 2,5 bárt kellene mutatni járó motornál az injektor és a pumpa között?
De dekli csavar méreteket persze sehol ....