Elég korrekt az a 2 szekér a képeidnél Gratu !
Nem nagyon tudnék dönteni, de talán a fekete stílusa közelebb áll hozzám ...
Megkérdezném, hogy a felni az festett vagy színterezett ?
Ha festett, akkor gumival lett festve vagy nélküle ?
Azt hallottam, hogy nem rossz megoldás a gumi leenged, alámaszkol, színez, felfúj megoldás, de talán jobb lenne a szinter
A benzinpumpa 7-8 bart kell nyomjon, ha ledugózod a cső végét. A levegőnek (gépkönyv szerint) 4.2-6.2 bar között kell lennie. A nyomásszabályzó 2.5 +-0.2 bar-nál szabályoz. A nyomásszabályzót kiszedted már? Nincs átszakadva, nincs tele trutymóval?
Kész lettem a világítással. (régi sr 50)
Led van benne ami a fogyasztás/fényerő tekintetében szerintem egy egész jó 1600 lument nyújt. A gyári 15 wattos izzóhoz képest mindenképp bántó fényt ad.
Megvan az üzemanyag nyomás teszt is. Igaz megint kellet gyertyát pucolni, mert kivettem a nyomásmérőt a kopresszor körből a visszamaradó nyomással együtt, így 2x pucoltam a gyertyát mire újra beindult. Most az üzemanyag részbe van beépítve.
Punpanyomás 8 bár, de ha nem indítom be a motort visszaesik 4 bárra pár perc alatt. Alapjáraton és üzem közben 7 bárt mutat az indikátor, nagyobb gázadásoknál esetleg 6-ig visszaesik.
A nyomástartó szelepnek (ha jól hallottam van benne ilyen) mekkora értéket kellne tartania?
A kompresszor nyomás szinte végig 4 bár volt. De a végén alíg értem haza, dadogott, elvesztette a fordulatot.
Most egy CP9E-s nem egészen belevaló gyertya van benne, azzal mentem pár kört, megyeget majdnem, azt mondanám hogy ilyen volt. De nem hiszem, hogy sokáig fogja így húzni.
Mitől kormolhatja ennyire a gyertyát? Nem megfelelő keverékképzés, esetleg többet kellene nyomnia a kompresszornak? Vagy eleve az injektor tol be túl sokat?
Izzásig lehet hevíteni. Arra vigyázz, hogy a középső elektróda jóval hamarabb fog felizzani, mint a gyertya többi része. Ne égesd el. Én addig szoktam melegíteni, amíg a középső elektróda melletti porcelán halványan izzik. Ekkor ég le róla a korom.
Lehúztam a kábelt az injektorról és a levegő injektorról is. Eredmény 8,5 bár. Most úgy hagytam, kiváncsi vagyok meddíg tartja meg a nyomást.
Amúgy az előbb beindult, sajnos a provizórikus nyomásmérőmnél szökött a levegő, az szívatott. Alapjáraton 4 bárt mutatott, lassú gázadagolásnál felment 6-ig is, de kövér gáznál dadogott a motor és a nyomás leesett 3 bár körülire. Elfogytak a jó gyertyáim, lehet most az okozza a bajt.
Próbáltam a shampiont is. Tegnap azzal hoztam haza a motort. 4 km-t bírt. Üzemanyagot fecskendez az injektor, szerintem levegőt nem kap hozzá eleget. Szerinted mérjek rá az üzemanyag nyomásra, mármint a benzinpumpa és az injektor között tudnám ezt megtenni.
Új csöveket raktam fel, nemrégiben. Arra gondoltam, egy külső kompresszorral megnyomatom, illetve nyomáspróbáznám a fejszelepet, hogy megtartja-e a nyomást. Remélem jól gondolom, hogy csak elektromos jelre kellene beengednie a szelepnek a bezin-levegő keveréket?
Elég korrekt az a 2 szekér a képeidnél Gratu !
Nem nagyon tudnék dönteni, de talán a fekete stílusa közelebb áll hozzám ...
Megkérdezném, hogy a felni az festett vagy színterezett ?
Ha festett, akkor gumival lett festve vagy nélküle ?
Azt hallottam, hogy nem rossz megoldás a gumi leenged, alámaszkol, színez, felfúj megoldás, de talán jobb lenne a szinter
NGK ZMR7AP gyertyáról mi a vélemény? Érdemes megpróbálni?
Amit eddíg kikukáztam a netről azon 7-8 bár körüli értéket láttam.
Kész lettem a világítással. (régi sr 50)
Led van benne ami a fogyasztás/fényerő tekintetében szerintem egy egész jó 1600 lument nyújt. A gyári 15 wattos izzóhoz képest mindenképp bántó fényt ad.
Punpanyomás 8 bár, de ha nem indítom be a motort visszaesik 4 bárra pár perc alatt. Alapjáraton és üzem közben 7 bárt mutat az indikátor, nagyobb gázadásoknál esetleg 6-ig visszaesik.
A nyomástartó szelepnek (ha jól hallottam van benne ilyen) mekkora értéket kellne tartania?
az Rms variátorral rendesen indult, a gyárival meg szinte megállítom lábbal, (bár utána elég jó) why? kuplunghoz nem nyultam
Most egy CP9E-s nem egészen belevaló gyertya van benne, azzal mentem pár kört, megyeget majdnem, azt mondanám hogy ilyen volt. De nem hiszem, hogy sokáig fogja így húzni.
Mitől kormolhatja ennyire a gyertyát? Nem megfelelő keverékképzés, esetleg többet kellene nyomnia a kompresszornak? Vagy eleve az injektor tol be túl sokat?
Amúgy szép lassan csökken a nyomás, már 7 bár alatt van.
Amúgy az előbb beindult, sajnos a provizórikus nyomásmérőmnél szökött a levegő, az szívatott. Alapjáraton 4 bárt mutatott, lassú gázadagolásnál felment 6-ig is, de kövér gáznál dadogott a motor és a nyomás leesett 3 bár körülire. Elfogytak a jó gyertyáim, lehet most az okozza a bajt.