Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Korrekt. És hogy megy....
Hűűűű !

Elég korrekt az a 2 szekér a képeidnél Gratu !
Nem nagyon tudnék dönteni, de talán a fekete stílusa közelebb áll hozzám ...
Megkérdezném, hogy a felni az festett vagy színterezett ?
Ha festett, akkor gumival lett festve vagy nélküle ?

Azt hallottam, hogy nem rossz megoldás a gumi leenged, alámaszkol, színez, felfúj megoldás, de talán jobb lenne a szinter
A benzinpumpa 7-8 bart kell nyomjon, ha ledugózod a cső végét. A levegőnek (gépkönyv szerint) 4.2-6.2 bar között kell lennie. A nyomásszabályzó 2.5 +-0.2 bar-nál szabályoz. A nyomásszabályzót kiszedted már? Nincs átszakadva, nincs tele trutymóval?
Ki volt égetve izzásig, csak használtam 3 km-t, utánna lett ilyen.

NGK ZMR7AP gyertyáról mi a vélemény? Érdemes megpróbálni?
Kap hűtést is?
Ez nincs kiégetve. Nem is fog rendes szikrát adni.
Én az előremenő, azaz a pumpa és injektor közötti ágat mértem.
A tankba visszatétő ágon 2,5-nek kell lennie.
Tuti?

Amit eddíg kikukáztam a netről azon 7-8 bár körüli értéket láttam.
2,5 bart.
Sziasztok:)

Kész lettem a világítással. (régi sr 50)
Led van benne ami a fogyasztás/fényerő tekintetében szerintem egy egész jó 1600 lument nyújt. A gyári 15 wattos izzóhoz képest mindenképp bántó fényt ad.
Megvan az üzemanyag nyomás teszt is. Igaz megint kellet gyertyát pucolni, mert kivettem a nyomásmérőt a kopresszor körből a visszamaradó nyomással együtt, így 2x pucoltam a gyertyát mire újra beindult. Most az üzemanyag részbe van beépítve.
Punpanyomás 8 bár, de ha nem indítom be a motort visszaesik 4 bárra pár perc alatt. Alapjáraton és üzem közben 7 bárt mutat az indikátor, nagyobb gázadásoknál esetleg 6-ig visszaesik.

A nyomástartó szelepnek (ha jól hallottam van benne ilyen) mekkora értéket kellne tartania?
Sziasztok megint kérdeznék... Rms vs gyári variátor. 5.5ös görgőkkel, sárga malossi kontraszt rugó, fehér kuplungrugókl egy malossi flyban.

az Rms variátorral rendesen indult, a gyárival meg szinte megállítom lábbal, (bár utána elég jó) why? kuplunghoz nem nyultam
A kompresszor nyomás szinte végig 4 bár volt. De a végén alíg értem haza, dadogott, elvesztette a fordulatot.

Most egy CP9E-s nem egészen belevaló gyertya van benne, azzal mentem pár kört, megyeget majdnem, azt mondanám hogy ilyen volt. De nem hiszem, hogy sokáig fogja így húzni.

Mitől kormolhatja ennyire a gyertyát? Nem megfelelő keverékképzés, esetleg többet kellene nyomnia a kompresszornak? Vagy eleve az injektor tol be túl sokat?
Kiégetés után 3 km-el így néz ki a gyertya.
Izzásig lehet hevíteni. Arra vigyázz, hogy a középső elektróda jóval hamarabb fog felizzani, mint a gyertya többi része. Ne égesd el. Én addig szoktam melegíteni, amíg a középső elektróda melletti porcelán halványan izzik. Ekkor ég le róla a korom.
Meddíg kell égetni? Van ilyen kispalackos forrasztóm, azzal meg tudom csinálni.

Amúgy szép lassan csökken a nyomás, már 7 bár alatt van.
Égesd ki őket. Egy forrasztólámpa megteszi. :)
Lehúztam a kábelt az injektorról és a levegő injektorról is. Eredmény 8,5 bár. Most úgy hagytam, kiváncsi vagyok meddíg tartja meg a nyomást.

Amúgy az előbb beindult, sajnos a provizórikus nyomásmérőmnél szökött a levegő, az szívatott. Alapjáraton 4 bárt mutatott, lassú gázadagolásnál felment 6-ig is, de kövér gáznál dadogott a motor és a nyomás leesett 3 bár körülire. Elfogytak a jó gyertyáim, lehet most az okozza a bajt.
A Spuri tényleg jó dolog. :)
Húzd le az injektorokról a kábeleket és úgy mérd meg a nyomást. A kábelek esetleg nincsenek felcserélve?
A nyomás ellenőrzés sosem árt, abból sokminden kiderül!
Igen, a benzin és a levegő injektort az ECU működteti!
Próbáltam a shampiont is. Tegnap azzal hoztam haza a motort. 4 km-t bírt. Üzemanyagot fecskendez az injektor, szerintem levegőt nem kap hozzá eleget. Szerinted mérjek rá az üzemanyag nyomásra, mármint a benzinpumpa és az injektor között tudnám ezt megtenni.
Új csöveket raktam fel, nemrégiben. Arra gondoltam, egy külső kompresszorral megnyomatom, illetve nyomáspróbáznám a fejszelepet, hogy megtartja-e a nyomást. Remélem jól gondolom, hogy csak elektromos jelre kellene beengednie a szelepnek a bezin-levegő keveréket?