Nekem valaki tud adni ötletet miért szivárog hosszabb állás után az olaj a karbiból(levegőszűrőn keresztül).utánna nehezebben indul meg füstöl egy darabig.
Igazábol ha nem nagy probléma nem is foglalkozok vele.
legalább van néha kenés gazdagon
Hogy elfogy azt kizárom, mert mehetek 10 kilométert is végen és semmi baj. Nem lehörög, hanem úgy elhallgat, mint amit elvágtak .... ennél lassabban áll le, ha leveszem a gyújtást.
A Leóm ugyanezt csinálja. Sajnos a gyári benzinpumpa meghalt, raktam rá egy másfélét, de az meg keveset szállít. 100-as tempóig nincs gond, ~110 fölött megy egy darabig, majd mintha csökkenne a teljesítmény, és ha nem engedem vissza a gázt, akkor egy-két tüsszenés után leáll. Utána kell pár tekerés mire újra elkapja, és kis bizonytalankodás után újra helyreáll a rend.
Elfogy a benzin a karbiból? Gondolom kell neki egy pár fordulat mire újra feltölti az előírt szintre. Döglődő benzinpumpa? Dugulás? Vákum a tankban? Elég necces ha fordulaton elszegényedik a keverék......
Na most légy okos "Domonkos" Kinter.
Az mi a hóhértól van, hogy kisebb nagyobb végsebességes veretés után visszaengedem a tüzet és kajakra nem gyújt ?
Van, hogy 2x, 3x rá kell húzni a gázra mire újra pöfög.
Mikor lazulás van, akkor semmi nyoma ennek.
Többek közt ezért cseréltem gyertyát, de az új gyertyával is nyomja ezek szerint
Üdv!Nemrég egy kommentben írtam ,hogy 4g görgövel jól húz a mocim de 80 a vége ma hosszabb távon volt alkalmam meghajtani(egyébként 50-60nal járok)ugyan úgy 80 nál megállt a gyorsulás gondoltam most nem engedem vissza agázt megyek igy egy kicsit.
Azután látom már 90és100 na mondom akkor még várok egészen a cev feirat közepéig gyorsult az pedig már valos 100 körül lehet.
Gondoltam megosztom veletek mert látom páran érdeklődnek hogyan mennek ezek a gépek.(96 álló minarelli)
Üdv
Sr 50 Di Tech
Gyújtás ráadása után a piros Injection Check lámpa ég és égve marad. A Motor beindítása után elalszik. 20-30 km/h-s sebesség elérése körül néha mintha kicsit kihagyna a motor
Diagnosztika (gázkar behúz, indít, gázkar elenged) esetén lámpa fel, le majd bekapcsol és nem villog, tehát mintha nem diagnosztizálna hibát.
Esetleg tipp, hogy mit érdemes megnézni? Gyertyát cserélek ma
Sziasztok! aprilia sr 2006 os piaggo blokkos alkatreszeim vannak eladók full 70 esre megcsinaltam de most mindent visszaalakitottam gyarira es a tuning cuccok eladók ha erdekel valami hivj nyugottan:06709323488
Tud valaki tanácsot adni, hogy mit csináljak a 2000 -es évjáratú morini blokkos SR-50 -esemmel?
Áll egy napig indítom, beindul felpörög. Az autómata szivató visszaáll, a motor is leáll és többet nem tudom elindítani. A gyertyát kiveszem száraz. Ha ezek után nagy nehezen elindul, (bikázás stb) akkor aznap jól megy és indul minden alkalommal. Másnap kezdődik előlről minden...
Szerintetek mi lehet a gond?
Üdv!
A segítségeteket kérném hogy az apriliámon ha nincs rajta a világítás durrog, ráadom a világítást nincs világítás de ugyanúgy durrog kicseréltem a feszültségszabályzót akkor világítás nélkül felpörgött de amint ráadtam a világítást egyből durrogott de lett világítás.!
Akkor mi lehet a panasz esetleg cdi?
Előre kösz a válaszokat
Hali srácok!
Élet halál kérdés lenne gázcső Aprilia Sport city One 504T típushoz!
Ha valaki tud valami gyors beszerzési forrást azt kérem ne hallgassa el előlem ! Köszönöm!
Igazábol ha nem nagy probléma nem is foglalkozok vele.
legalább van néha kenés gazdagon
Na most légy okos "Domonkos" Kinter.
Az mi a hóhértól van, hogy kisebb nagyobb végsebességes veretés után visszaengedem a tüzet és kajakra nem gyújt ?
Van, hogy 2x, 3x rá kell húzni a gázra mire újra pöfög.
Mikor lazulás van, akkor semmi nyoma ennek.
Többek közt ezért cseréltem gyertyát, de az új gyertyával is nyomja ezek szerint
Azután látom már 90és100 na mondom akkor még várok egészen a cev feirat közepéig gyorsult az pedig már valos 100 körül lehet.
Gondoltam megosztom veletek mert látom páran érdeklődnek hogyan mennek ezek a gépek.(96 álló minarelli)
Sr 50 Di Tech
Gyújtás ráadása után a piros Injection Check lámpa ég és égve marad. A Motor beindítása után elalszik. 20-30 km/h-s sebesség elérése körül néha mintha kicsit kihagyna a motor
Diagnosztika (gázkar behúz, indít, gázkar elenged) esetén lámpa fel, le majd bekapcsol és nem villog, tehát mintha nem diagnosztizálna hibát.
Esetleg tipp, hogy mit érdemes megnézni? Gyertyát cserélek ma
Tud valaki tanácsot adni, hogy mit csináljak a 2000 -es évjáratú morini blokkos SR-50 -esemmel?
Áll egy napig indítom, beindul felpörög. Az autómata szivató visszaáll, a motor is leáll és többet nem tudom elindítani. A gyertyát kiveszem száraz. Ha ezek után nagy nehezen elindul, (bikázás stb) akkor aznap jól megy és indul minden alkalommal. Másnap kezdődik előlről minden...
Szerintetek mi lehet a gond?
Ambrózia
A segítségeteket kérném hogy az apriliámon ha nincs rajta a világítás durrog, ráadom a világítást nincs világítás de ugyanúgy durrog kicseréltem a feszültségszabályzót akkor világítás nélkül felpörgött de amint ráadtam a világítást egyből durrogott de lett világítás.!
Akkor mi lehet a panasz esetleg cdi?
Előre kösz a válaszokat
Tűszelep végén már kitekertem a kis gumit teljesen nem segít :(
Aprilia sr oldaldekli burkolatot keresek megvételre.
Élet halál kérdés lenne gázcső Aprilia Sport city One 504T típushoz!
Ha valaki tud valami gyors beszerzési forrást azt kérem ne hallgassa el előlem ! Köszönöm!
Hülyén fogalmaztam
A dekli alatt értettem .... szerintem görgőn kívül nem sok dolog "csöröghet", de abban 400KM van.
A hajtóműolaj csere jót tett, mert a süvítés az csökkent