Riasztót nem tudok ajánlani, de egy átlagos "gagyi kínai csoda" 3-4 nap állás alatt csontra képes meríteni az akkut. Én egy ilyennel próbálkoznék: http://www.ahoy.hu/picprojekt/...
És a karburátorosra átalakítás kb mennyire jön ki anyagilag. nem mintha nekiesnék most mindjárt, csak érdeklődöm.
Remélhetőleg rákölteni nem kell majd, legalábbis nem sokat :) Optimista vagyok.
Nem akarom felfúrni, csak írtad, hogy nem nagyon lehet kipréselni belőle többet. Erre írtam az esetleges felfúrást... Köszi
A "pici" javítás, az nálam egy karburátorosra átalakítást jelent. Sajnos a morini ditech nem egy strapabíró konstrukció. Nem is az árral van a baj, hanem azzal, hogy mennyit fogsz még rákölteni ha megáll. A végsebesség nem hiszem hogy magától javulna, azon alakítani kell. Arra gondoltam, hogy ha esetleg most nagyon pörögne, az nem tesz jót a frissen összerakott motornak. Miért akarod felfúrni? Azt írtad hogy felújított blokk.
Köszi a választ.
"Nemsoká találkozunk egy "pici" javításra...."
Ez alatt azt érted, hogy nemsokára széthullik? "Típushiba"?
1. Véleményed szerint mennyi lett volna kb reális? Nagyon alatta?. 2. Ezek szerint idővel kicsit javulni fog? (Elméletileg a csere óta 400km van benne.
Riasztó: Igen, de sajnos sehol se találok pontosabb adatokat erről a riasztóról, csak az árát. Nekem jónak tűnik. Mi számítana kevés áramfelvételnek?
4. Felfúrni nem szeretném, de azért az is dobna egy kicsit, nem?
5. Kösz a tippet
Elnézést ha oltári hülyeséget írtam, nem értek még hozzá :)
Ez egy morini ditech. Nemsoká találkozunk egy "pici" javításra.... 1. Szerintem sok az ára. 2. a 60-70 elég kevéske (óra szerint), de egy bejáratós motornak még ez is sok. 3. Igen, érdemes megvárni hogy feltöltsön a benzinpumpa. Riasztóból olyat válassz, aminek nagyon kevés a készenléti áramfelvétele, mert kicsi az akksi, nincs berúgókar...... 4. Nagyon tuningolni nem tudod, max a görgők súlyával lehet kicsit variálni. 5. A bukó méretek erősen eltérnek. Sose vegyél úgy bukót, hogy nem próbálod fel. Nekem 4-et hoztak ki, egy sem lett jó. A végén ide kellett átmennem érte, de nem bántam meg. http://www.showbike.hu/ Hatalmas választék, jó kiszolgálás. Én ilyet vettem: HJC FG-15
Üdvözlet kedves robogó közösség!
Ma megvettem az alábbi SR 50-est: Íme
Mindjárt az elején leszögezném, hogy nem vagyok robogó szakértő, ez életem első robogója, így lenne néhány kérdésem is.
Az első, hogy km óra 28k km-en van, de mint a hirdetésben is írja a srác, szinte teljesen lecserélte a motort, és még bejáratós is az új dolgok miatt. Motorikusan jónak tűnik, a kasznija kicsit karcos (előző tulaj) Kérdéseim az alábbiak lennének, így ha valamelyikre tudtok válaszolni, kérlek tegyétek meg.
1. Így, hogy nem láttátok a robogót, csak a hirdetést, szerintetek reális ár a 160e ft érte?
2.Az én jó 95 kilómmal a stabil 60-70km/h elég jónak számít nem? (minden gyári, nincs fúrva, stb)
3. Gyújtás ráadása után kell kb 3-4 sec mire az injektort feltölti(?), csak utána érdemes beindítani. Ezek után, érdemes az alábbi X7R riasztót megvásárolni? (Illetve a riasztó önindítóját használni néha-néha)
4. Agyontuningolás nélkül, hogy lehetne egy nagyon nagyon minimálisan javítani a teljesítményén/gyorsulásán? (4g-os görgőt mondott a srác a jelenlegi 7g-os(?) helyett)
5. Bukót hol érdemes venni (ár/érték arányban jónak számító webshop, Pécs környéki bolt)? Illetve a bukó méretek "általánosak"? Tehát, ha boltban felpróbálok egy xyz méretű bukót akkor ugyan olyan méretből rendelhetek nyugodtan interneten is, azonos lesz a méretük?
Hirtelen első körben így ennyi. Nagyon szépen köszönöm minden kedves válaszadónak a válaszát!
Ha a vario müdödési elvét nézzük akkor igen,de számits arra hogy nem fog ugy húzni 20-ig inkább egy nyúlósabb egyenletes gyorsulás lesz.De várd meg Kinter hátha ad tanácsot úgy látom itt ő a szaki.
Van itt ez a motor, ami azóta "boldogít"
Légyszi jelezz vissza, hogy mit lehet tenni, ha nem tudjuk beállítani a karbit. Akármit csinálunk sok anyagot kap... Induláskor megszívja magát, felpörög, aztán meg össze-vissza jár, majd hirtelen leáll és akkor nem tudjuk elindítani többé, csak hathatós segítséggel. Az autómata szivató látszólag jól működik. Lehet, hogy mégsem jó?
Mi lehet a baj?
Üdv.:
ambrozia
Nos, szerintem Te szeretnél valamit, nem én. Miért vállalnék én kockázatot? Nem értem..... Egyébként sem szoktam át...ni senkit, főképp hogy 5.000,- Ft-ról van szó. Ennél "kicsivel" nagyobb összegek szoktak átmenni a kezem alatt. További jó henger keresgélést, de vigyázz nehogy lehúzzon valaki.
Üdv!, mégis csak vissza raktam az RMS variómat, de most igy, az indulás jó0-20ig jol huz, utána 50ig elég ergya, utána megint feléled, egy erősebb kontraszt orvosolhatja? sárga malossi van benne a görgők 5.4 g
szia.előre utalni nem tok sajnos mert nincs lóvé a kártyámon.csak utánvéttel lenne jó.otthon van egész nap édesanyám úgyhogy át tudja venni a csomagot.
Sziasztok!Ha valakinek lenne egy ditech(morini) hengere eladó érdekelne.az én hengeremet a szerelő elbaszta,s most itt vok egy 15 ezres dugóval és pislogok.41,75 ös a dugó mérete.
amugy ha gyakran nézed a gyertyát, és tényleg nem férsz oda, akkor érdemes levenni azt az alsó idomot, jobban kilátszik majd a légszűrő, de nem vészes.. aeroxnak is úgy van :) és akkor oda férsz rendesen bármikor
Remélhetőleg rákölteni nem kell majd, legalábbis nem sokat :) Optimista vagyok.
Nem akarom felfúrni, csak írtad, hogy nem nagyon lehet kipréselni belőle többet. Erre írtam az esetleges felfúrást... Köszi
"Nemsoká találkozunk egy "pici" javításra...."
Ez alatt azt érted, hogy nemsokára széthullik? "Típushiba"?
1. Véleményed szerint mennyi lett volna kb reális? Nagyon alatta?. 2. Ezek szerint idővel kicsit javulni fog? (Elméletileg a csere óta 400km van benne.
Riasztó: Igen, de sajnos sehol se találok pontosabb adatokat erről a riasztóról, csak az árát. Nekem jónak tűnik. Mi számítana kevés áramfelvételnek?
4. Felfúrni nem szeretném, de azért az is dobna egy kicsit, nem?
5. Kösz a tippet
Elnézést ha oltári hülyeséget írtam, nem értek még hozzá :)
Ma megvettem az alábbi SR 50-est: Íme
Mindjárt az elején leszögezném, hogy nem vagyok robogó szakértő, ez életem első robogója, így lenne néhány kérdésem is.
Az első, hogy km óra 28k km-en van, de mint a hirdetésben is írja a srác, szinte teljesen lecserélte a motort, és még bejáratós is az új dolgok miatt. Motorikusan jónak tűnik, a kasznija kicsit karcos (előző tulaj) Kérdéseim az alábbiak lennének, így ha valamelyikre tudtok válaszolni, kérlek tegyétek meg.
1. Így, hogy nem láttátok a robogót, csak a hirdetést, szerintetek reális ár a 160e ft érte?
2.Az én jó 95 kilómmal a stabil 60-70km/h elég jónak számít nem? (minden gyári, nincs fúrva, stb)
3. Gyújtás ráadása után kell kb 3-4 sec mire az injektort feltölti(?), csak utána érdemes beindítani. Ezek után, érdemes az alábbi X7R riasztót megvásárolni? (Illetve a riasztó önindítóját használni néha-néha)
4. Agyontuningolás nélkül, hogy lehetne egy nagyon nagyon minimálisan javítani a teljesítményén/gyorsulásán? (4g-os görgőt mondott a srác a jelenlegi 7g-os(?) helyett)
5. Bukót hol érdemes venni (ár/érték arányban jónak számító webshop, Pécs környéki bolt)? Illetve a bukó méretek "általánosak"? Tehát, ha boltban felpróbálok egy xyz méretű bukót akkor ugyan olyan méretből rendelhetek nyugodtan interneten is, azonos lesz a méretük?
Hirtelen első körben így ennyi. Nagyon szépen köszönöm minden kedves válaszadónak a válaszát!
A görgőkön kívül lehet még valaminek olyan hangja a hajtásban, mint egy nagy zacskó acélgolyó rázásnak ?
Mi a franc csöröghet ?
Van itt ez a motor, ami azóta "boldogít"
Légyszi jelezz vissza, hogy mit lehet tenni, ha nem tudjuk beállítani a karbit. Akármit csinálunk sok anyagot kap... Induláskor megszívja magát, felpörög, aztán meg össze-vissza jár, majd hirtelen leáll és akkor nem tudjuk elindítani többé, csak hathatós segítséggel. Az autómata szivató látszólag jól működik. Lehet, hogy mégsem jó?
Mi lehet a baj?
Üdv.:
ambrozia