Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha valakit érint, akkor lenne olaj ... 3 Liter alatt nem beszélgetünk
ilyen :
http://bolthely.hu/generalspee...
és ilyen :
http://bolthely.hu/generalspee...
van nálam
Na akkor azt gondold el, hogy beadtam szervizbe azzal, h nem tol "alul". 3,5G görgők dobozában kaptam vissza a régit. Itthon lemértem és a 2g-s osztású mérlegen egyből nyomta a 6ot full kopottan
A kipu frissen kiégetve ..... azt kell mondjam sisak nélkül elég idegborzoló .....

Mindenki :
Kicseréltem a hajtómű olajat .. csak az a bibi, hogy leengedtem majd 3 decit és ugye 1,1 deci kell bele
Eddig volt egy kis egyenesfogazású versenyváltó hangja amiből arra következtettem, hogy kicsit kivannak a fogaskerekek.... Gondolom ezt a hangot még fojtotta is a sok olaj, de reggel kiderül mennyire sikít 1,2 decivel.

Gyertyát mire kihámoztam volt vagy 10 perc .... nagy nehezen beteszem az újat... 5 perc alatt meghúzom a szűk helyen ..... nyomnám rá a pipát és az istenért se. Hát baxja meg NGK B8HS gyertya volt benne, aminek full más a feje ... ezáltal a pipa is.
Ennél őzgida barnább gyertyát is ritkán láttam ... lehet kapja az ívet rendesen , de látszik, hogy már cserés lenne.

Beszerváltam egy ilyenről :
http://images.autobytel.com/ca...
a 2 hátsó lámpát és kiszedtem a ledes féklámpákat ..... pont a burába illik, mint írtam is korábban, de én nem beleteszem a burába, hanem megtartom a vw lencsét foncsorostól, mert nagyon állatul néz ki, csak kell neki toldást csinálni

CONAIR :

Nekem nem rég kellett szinte mindenemet elcsapnom, hogy kifizessem a "drágámat" és ne kelljen a kecót árulni .... legalább 2 3 év mire összekapom annyira magam, hogy megint normális gépem legyen. A gázra kerékre álló robogó megvan cirka 280-300ból / motor ára benne / és azért az minden alkalommal mosolyt tudna varázsolni, ha úgy akarja az ember. Ebből a pénzből pedig el sem lehet indulni normális motort venni amibe nem kell megint belefeccölni legalább egy 100ast+átírás+biztosítás stb.
Be kell látni sajnos, hogy ha akár te, akár én csak a gyári állapotot akarnánk visszaállítani, akkor is bele kéne tenni ennyit, mert 12-15 év alatt elkopnak a gépek.
Én most a kupplung kivételével mindent cseréltem a váltóban.Gyári kupplungrugó,fehér kontraszt,4g görgő 30 ig is jól gyorsul de onnan meglódul rendesen 80 ig most ez a vége eddig 95 volt 6g görgővel gyári kontrasztal.ja én beruháztam két szett hangólógörgőre 3-9g ig elment vele egy délutánom mire mindet kipróbáltam.3g-os görgővel brutál gyorsulás csak szegény motor visított rendesen.
aprilia5633 komentjében olvastam,hogy a varióban van hézagoló.
utánna néztem neten valóban van.Na az enyémben nincs van ennek valami hátránya?Az ékszíj(új) így is egész a tengelyig lemegy ,de ha én még raknék bármi alátétet akkor a végén az a csillag már leesne a ricnis részről pedig annak azon kell lennie.
Gyújtást ráadva dolgozik a benzinpumpa?
Ha hosszan indítózol és először csutka gázt húzol, majd elengeded a gázt se indul be?
Höhö.....
vettem egy top variót
5g-os görgővel meg 4g-al próbáltam piros kontraszt kis piros rugó de nem volt jó.
kék kontraszt kis piros rugó most ez van bene 5g-os görgővel a vario előtt a gyári kicsi hézagoló van most kezd jó lenne csak a gyorsulása gyenge mit cseréljek ki benne?
A típus igen.A hátsó tárcsa átmérője, az viszont nagyon nem.
A blokk tipusa tök mindegy.
sziasztok nekem van egy sr ditecem tudna nekem valaki segíteni.olyan problémám van hogy nem akar beindulni,de teker,meg van szikrám.elöre is köszi
Ha nem tévedek morini blokkról beszélünk.Ennek a gyári rugójától nem nagyon találunk erősebbet.
Bocsi mad81, az előbbit nem neked szántam.
Valamivel jobban kopik a szíj,de a morini(di-tech) blokk 130mm-es hátsótárcsája igényli az erős kontrasztrugót.Gyengébbel ejteni fogja a szíjjat.
Gyerekek a kontraszt rugóval nem hangolunk . A feleslegesen beépített érősseb hátsó(kontraszt) rugó túlzott kopást és teljesítmény vesztést okozhat.
Mint irtam nem vagyok szaki,de erősebb rugó+nehezebb görgő nem fogja nagyon koptatni az ékszijjat?Csak kérdezem.
Minarelli blokknál az a rugósorrend amit írtál,de ditech-en a gyári rugó a piros mallossival egyforma erős.Azért fog ezzel jobban menni a motorod mert nem fog túl hamar elváltani.Gyári rugó helyett vegyél egy minarellihez való piros malossit,a multivarba meg 7-7,5gr-os görgőket.
Minarelli gyári hengerre vennék sportkipufogót . Nem tudom , hogy milyen fajtát lehetne . Küldenétek párat ami rá passzol és ami jó is ?
2000-2002 körüli szériára . Köszi
Nem Vagyok nagy szaki mert a robogókkal én is most ismerkedem(simson etz java ezekben otthon vagyok),de ésszerű lehet az erősebb kontrasztrugó mivel hamar vált a motorod.
Ez olyan mint ha manuális váltónál 1. ből 5.be raknád.
Elvileg egy könnyebb görgő is segíthet a problémán.
De vannak itt tőlem sokkal jobban hozzáértők is várd meg azok hozzászólását.
Üdv. Köszi, ez is átfutott az agyamon. Az erősség nem úgy van hogy gyári, fehér, piros? Ha igen miért jobb egy még erősebb ha már a fehérrel se megy? A gyári rugóm már sajnos nincs meg. Köszi
Megbánod. Talán egy sima vas hengernek és zx-nek még lenne értelme. Az mhr replica komolyabb cucc sokat fogsz költeni rá, sokkal többet fog fogyasztani, sűrűbb lesz a szervíz is...
Tényleg cserélni akarsz mindent? Hengert, karbit, kipuffot, esetleg kuplungot variót? Tényleg rászánsz alsó hangon 130 felett? Majdnem rádobod a motor árát? Na majd elmeséled.
Itt van tőlem pár utcára a műhely.
Azt tudtam, hogy Simsonoznak, de hogy robogóval is foglalkoznak az új volt
Azért nem olyan vészes .... ha úgy vesszük, akkor egy nevesebb / új / Slip On dob árából megvan kompletten minden.
Szia Baszta, Te motorod Te pénzed, a Tábori tuning egy régmúltú cég , már akkor verseny simókat építettek mikor én még csaka fater rigáján tanultam motorozni
Akkor ott valami el van méretezve. Görgősúly, stb....
Melóban a srác most rakott fel egy 70es hengert .....
azt rángathatod mindenhogy, akkor sem jön fel, pedig nem megy xarul

Én úgy nézem, nem kell ezen olyan sokat segíteni ...
A Tábori profi!Drága de nagyon ért hozzá!