mert ha nagy melegben mész a levegős jobban felmelegedik mint egy vizes és ezé kéne bele a magasabb hőérték, de a magasabb hőérték nem baj, az a baj ha alacsony és belecsöppen.
Jah, arra tud valaki ép eszű választ, hogy a webshopok miért 8as hőértékű gyertyát írnak a levegős SR-hez ?
A gyári elvileg NGK .... és az NGK katalógus szerint 7es kell bele és 8as a vizesbe.
Azért érdekelne, mert én DENSO W24FSR-t pakoltam a zsákba, ami elvileg az NGK BR8HS gyertyának felel meg. No, de most mi az igaz ?
7v8 ?
Persze hogy komoly , de a megnevezésnél pontatlan voltam :
- Malossi MHR Replica - a henger neve.
A sima MHR-re nem adnék ki annyit .... pénzt temetni nem igazán akarok, de baromira tetszene egy ilyen megmozdulás a Robi részéről : http://youtu.be/JoJJB9M-k9k
Beszéltem a Tábor Tuninggal ..... elég sok lenne, de lehet apránként összeáll majd. Szerelést pedig rájuk bízom ezek után .... segítőkészség, hozzáértés elég jelesnek tűnt
vagyok ám,csak sok a meló.
nekem 93-94 állo mina rellim van,vagyis a motornak,
és ami kellene -érdekelne,alsó nagy sztender.szatyor tartó akasztóka,meg nemtudomhogy ezekhez van e hátsó sárvédő.bár az annyira nem kellene,ennyi ami érdekelne!
Üdv! lenne pár kérdésem
1. A varióban zsirozzuk a görgöket vagy nem?
Minap cimborának meglestem a motorját(gilera typhoon) mert ö abszolutt nem ért hozzá és rengeteg zsír volt a görgöknél persze ennek ellenére kockásra koptak.(sr-em szárazon raktam össze)
2. 1-2 hét állás után szivárog a 2t a levegöszűrőmböl ha napi használatban van nem jelentkezik a probléma.ja és ilyenkor már rengeteg olaj van a szivacsban.mi okozza a problémát?
Sziasztok!
Aprilia SR50 Factory Ditech robogóm van. Ma reggel indulásnál pöccre indult, majd indulásnál az első sarkon megállt. Többszöri indításra sem indult, viszont indításnál enyhén csöpögött a benzin a lábtartó alatt. Esetleg tudna valaki segíteni, hogy megközelítőleg mi lehet a gond? Előre is köszönöm.
A benzincső kétfelől jöhet.
A,Az ülés alatti idom bal okdalán lévő henger alakú bizbasz(az az AC)ból meg le az inyektorba( a hengerfejen trónoló bizgere.
B. a hengerfejes bizgere és a blokkon a sárvédő alatt lévő májkrémesdoboz közt (levegő kompresszor)
KB 20 centi két bilincs, leszeded, elviszed autósboltba,hozzáméred,12 bar nyomásállóságút levágják és hazaviszed felrakod,örülsz.
Ha szétmegy gebasz van a nyomáshatárolóval és a büdös életbe sehova nem mész a géppel.
Csináltam már a kihalt országúton ilyet.
Ötletet szeretnék kérni.
Van egy DiTech es sr 50en, viszont megrepedt a benzincső. Nem tudnám helyettesíteni egy általános csővel, ami nem kerül 5000 Ftba? Ha igen milyen csővel. Köszeeee
megcsuszik a görgő ha zsirzod meg a vario is tiszta retek lesz tőle.
Nem van PH-s WASD skilled?
A gyári elvileg NGK .... és az NGK katalógus szerint 7es kell bele és 8as a vizesbe.
Azért érdekelne, mert én DENSO W24FSR-t pakoltam a zsákba, ami elvileg az NGK BR8HS gyertyának felel meg. No, de most mi az igaz ?
7v8 ?
Persze hogy komoly , de a megnevezésnél pontatlan voltam :
- Malossi MHR Replica - a henger neve.
A sima MHR-re nem adnék ki annyit .... pénzt temetni nem igazán akarok, de baromira tetszene egy ilyen megmozdulás a Robi részéről :
http://youtu.be/JoJJB9M-k9k
A külső pedig ehhez fog hasonlítani legjobban, de azért 1 2 csavarral :
http://i2.ytimg.com/vi/xp3ExrU...
Beszéltem a Tábor Tuninggal ..... elég sok lenne, de lehet apránként összeáll majd. Szerelést pedig rájuk bízom ezek után .... segítőkészség, hozzáértés elég jelesnek tűnt
nekem 93-94 állo mina rellim van,vagyis a motornak,
és ami kellene -érdekelne,alsó nagy sztender.szatyor tartó akasztóka,meg nemtudomhogy ezekhez van e hátsó sárvédő.bár az annyira nem kellene,ennyi ami érdekelne!
1. A varióban zsirozzuk a görgöket vagy nem?
Minap cimborának meglestem a motorját(gilera typhoon) mert ö abszolutt nem ért hozzá és rengeteg zsír volt a görgöknél persze ennek ellenére kockásra koptak.(sr-em szárazon raktam össze)
2. 1-2 hét állás után szivárog a 2t a levegöszűrőmböl ha napi használatban van nem jelentkezik a probléma.ja és ilyenkor már rengeteg olaj van a szivacsban.mi okozza a problémát?
Aprilia SR50 Factory Ditech robogóm van. Ma reggel indulásnál pöccre indult, majd indulásnál az első sarkon megállt. Többszöri indításra sem indult, viszont indításnál enyhén csöpögött a benzin a lábtartó alatt. Esetleg tudna valaki segíteni, hogy megközelítőleg mi lehet a gond? Előre is köszönöm.
köszi mindent.
Kell hozzá.
a kettő vége közül az injector fele megvan, az felett spriccel a cucc pár centire. :D az tuti.
a másik fele meg majd lejön valamiről.
amúgy 2003as a gép de majd reggel okosabb leszek. :D
A benzincső kétfelől jöhet.
A,Az ülés alatti idom bal okdalán lévő henger alakú bizbasz(az az AC)ból meg le az inyektorba( a hengerfejen trónoló bizgere.
B. a hengerfejes bizgere és a blokkon a sárvédő alatt lévő májkrémesdoboz közt (levegő kompresszor)
karbis gépeim voltak eddig. :D ez új. mi a szösz van ilyenkor? :D
holnap le is kapom az oldalát, bár nem láttam még "belülről" de elvileg benzincsap elzár, cső lekap és go másikért. :)
pikk pakk. :D Remélem.
3 évig volt ditekkem.............talán azalatt elment két flakon Castrol R1.
jah és még valami. valahol meg tudom nézni az olaj szintet? :D Kb 5x tankoltam bele benyát, és kezdek félni, hogy a visszajelző nem működik.
Annó az NSR em 5 tankonként kérte az utántöltést.
Ha szétmegy gebasz van a nyomáshatárolóval és a büdös életbe sehova nem mész a géppel.
Csináltam már a kihalt országúton ilyet.
de tuti a 8as? ha vadásznék manuált abban benne lenne? vagy hogy tudnék megbizonyosodni?
Ötletet szeretnék kérni.
Van egy DiTech es sr 50en, viszont megrepedt a benzincső. Nem tudnám helyettesíteni egy általános csővel, ami nem kerül 5000 Ftba? Ha igen milyen csővel. Köszeeee