Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah emeli, mivel ránt rajta egyet az inas....
nem kell zsirozni semmi értelme
megcsuszik a görgő ha zsirzod meg a vario is tiszta retek lesz tőle.
ez nagyon erős kis gép faszául emeli az elejét
mert ha nagy melegben mész a levegős jobban felmelegedik mint egy vizes és ezé kéne bele a magasabb hőérték, de a magasabb hőérték nem baj, az a baj ha alacsony és belecsöppen.

Nem van PH-s WASD skilled?
Jah, arra tud valaki ép eszű választ, hogy a webshopok miért 8as hőértékű gyertyát írnak a levegős SR-hez ?
A gyári elvileg NGK .... és az NGK katalógus szerint 7es kell bele és 8as a vizesbe.

Azért érdekelne, mert én DENSO W24FSR-t pakoltam a zsákba, ami elvileg az NGK BR8HS gyertyának felel meg. No, de most mi az igaz ?
7v8 ?
Szia Sanyi !

Persze hogy komoly , de a megnevezésnél pontatlan voltam :
- Malossi MHR Replica - a henger neve.
A sima MHR-re nem adnék ki annyit .... pénzt temetni nem igazán akarok, de baromira tetszene egy ilyen megmozdulás a Robi részéről :
http://youtu.be/JoJJB9M-k9k

A külső pedig ehhez fog hasonlítani legjobban, de azért 1 2 csavarral :
http://i2.ytimg.com/vi/xp3ExrU...

Beszéltem a Tábor Tuninggal ..... elég sok lenne, de lehet apránként összeáll majd. Szerelést pedig rájuk bízom ezek után .... segítőkészség, hozzáértés elég jelesnek tűnt
vagyok ám,csak sok a meló.
nekem 93-94 állo mina rellim van,vagyis a motornak,
és ami kellene -érdekelne,alsó nagy sztender.szatyor tartó akasztóka,meg nemtudomhogy ezekhez van e hátsó sárvédő.bár az annyira nem kellene,ennyi ami érdekelne!
A fehér tolórugót felejtsd el a gyári variátorhoz,rakd vissza a gyárit,vagy egy pirosat.Azzal egy fokkal jobb lesz...
Üdv! lenne pár kérdésem
1. A varióban zsirozzuk a görgöket vagy nem?
Minap cimborának meglestem a motorját(gilera typhoon) mert ö abszolutt nem ért hozzá és rengeteg zsír volt a görgöknél persze ennek ellenére kockásra koptak.(sr-em szárazon raktam össze)
2. 1-2 hét állás után szivárog a 2t a levegöszűrőmböl ha napi használatban van nem jelentkezik a probléma.ja és ilyenkor már rengeteg olaj van a szivacsban.mi okozza a problémát?
Valamelyik cső ereszt. Burkolat le, átvizsgálás. Ha nem teszed, felrobbansz......
Sziasztok!
Aprilia SR50 Factory Ditech robogóm van. Ma reggel indulásnál pöccre indult, majd indulásnál az első sarkon megállt. Többszöri indításra sem indult, viszont indításnál enyhén csöpögött a benzin a lábtartó alatt. Esetleg tudna valaki segíteni, hogy megközelítőleg mi lehet a gond? Előre is köszönöm.
köszee.. majd dobok egy üzit mi lett a vége. XD
köszi mindent.
Jó szerencsét.


Kell hozzá.
hát jó... :) majd kiderül. :D

a kettő vége közül az injector fele megvan, az felett spriccel a cucc pár centire. :D az tuti.
a másik fele meg majd lejön valamiről.

amúgy 2003as a gép de majd reggel okosabb leszek. :D
Majd megtudod...........van.

A benzincső kétfelől jöhet.
A,Az ülés alatti idom bal okdalán lévő henger alakú bizbasz(az az AC)ból meg le az inyektorba( a hengerfejen trónoló bizgere.
B. a hengerfejes bizgere és a blokkon a sárvédő alatt lévő májkrémesdoboz közt (levegő kompresszor)
de ha nincs benzincsap, akkor gyakorlatilag lefolyik az egész tank nem?

karbis gépeim voltak eddig. :D ez új. mi a szösz van ilyenkor? :D
Ha ditekk nincs benzincsap.AC és az inyektor közti csőből fog folyni 1-2 deci.
mindent köszönök.
holnap le is kapom az oldalát, bár nem láttam még "belülről" de elvileg benzincsap elzár, cső lekap és go másikért. :)

pikk pakk. :D Remélem.
KB egy literrel elmész 2000- KM.

3 évig volt ditekkem.............talán azalatt elment két flakon Castrol R1.
szupi, köszönöm! :)

jah és még valami. valahol meg tudom nézni az olaj szintet? :D Kb 5x tankoltam bele benyát, és kezdek félni, hogy a visszajelző nem működik.

Annó az NSR em 5 tankonként kérte az utántöltést.
KB 20 centi két bilincs, leszeded, elviszed autósboltba,hozzáméred,12 bar nyomásállóságút levágják és hazaviszed felrakod,örülsz.
Ha szétmegy gebasz van a nyomáshatárolóval és a büdös életbe sehova nem mész a géppel.
Csináltam már a kihalt országúton ilyet.
... na ilyet találtam 500 ft ért. :D ez már jobban tetszik. :)

de tuti a 8as? ha vadásznék manuált abban benne lenne? vagy hogy tudnék megbizonyosodni?
Sima nagy nyomású benzincső asszem 8-as.
vagy milyen vastag csövet keressek?
Szevasztok.

Ötletet szeretnék kérni.
Van egy DiTech es sr 50en, viszont megrepedt a benzincső. Nem tudnám helyettesíteni egy általános csővel, ami nem kerül 5000 Ftba? Ha igen milyen csővel. Köszeeee