Nincs valakinek képe egy olyan SR-ről amin a régi Rally hátsó sárvédője van feltéve ?
Az olyan formájú mint amilyenre átszabnám az SR-ét, de ha jól mutat, akkor inkább elcserélném..
A 80as gyári gumi miatt / Rally / viszont lehet nagyon magas lenne.
Viccen kívül nem nagyon tudom, de elvileg egy sima 50es hengerhez bőven jó egy 17,5 karbi ..... akkor is ha sportpuffod van, sőt 70es hengerhez is elég kell legyen.
Mi a bánata ?
Ha kevesel, akkor nagyobb,
ha sokall, akkor kisebb
ha meg semmi baja, csak ettől majd jobban fog menni az elgondolás, akkor passz
Üdv! Segtség kellene dellorto phva 17,5-ös karburátor van fent a mocin 53-as főfúvókával ami benne is volt gyárilag,mit érek vele ha kicserélem pl.63-asra vagy még nagyobra azon kivűl hogy többet fogyaszt (gyorsulás,végseb....),esetleg másik fajta nagyobb karburátorra cserélni,de milyenre? amúgy minden gyári benne és nem is akarok nagyon változtatni rajta max karburátort tehát érdemes-e vagy ne foglalkozzak vele, tapasztalat ezzel kapcsolatba?
Egyszerűen fingom nincs a robogókhoz ...... minden eddigi gépembe a legjobb dolgokat kértem.
Most, hogy lecsövesedtem egy csöppet rászorultam a robogóra, de ez nem azt jelenti, hogy le is akarom lakni.
Nem úgy van az, hogy felülök és cserébe mindenből a legolcsóbbat.
Ez nem arcozás, vagy kivagyiság, de ha nem lenne jó bele ez az olaj, mert van jobb is, akkor veszek olyat, ezt meg betolom a kocsiba. Márka jó, szám jó, így menni kell vele.
Egyébként lassan esedékes a végáttétel csere is, csak hogy minden oké legyen .... Kacsintgatok egy Malo MHR henger felé is.
Ma vettem gyertyát / fölöslegesen minőségit /, markolatot, eloxált csavarokat ..... a sarokban van a sárvédő és a zx leo ....
Ez úgy is nyeli a gubát, hogy rá se rakom őket és előre félek, hogy mi lesz ha fel is kerülnek
Sziasztok! Mióta kiszedtem a szétkopott Malossi variátort nem tudom normálisan belőni a gépet a gyári variátorral. 20-30 felé leesik a fordulat és csak óra szerinti 65 felé ébred meg. Jelenleg 6 grammos görgők vannak benne. A szíj már kopott 1mm-t a gyárihoz képest. Fehér rugó van most benne. az a vicc, hogy mikor szétszedem és összerakom jó pár elindulásnál rendesen viselkedik, csak aztán lesz ilyen... Van valami ötlet? A külső szíjtárcsám már eléggé meg van kopva a peremnél már van benne vagy 25e Km. Köszi.
Ugye ez nem komoly, hogy a hajtásolajon vacilálsz ennyit?!...... Vettem pár napja egy Piaggio Typhoon nevezetű förmedvényt, és abban valami sötétbarna lött volt, rozsda, és gumidarabokkal. Szegény motor nem szólt érte, csak tette a dolgát. Csak azt akarom erre mondani, hogy a hajtásnak semmiféle extra igénye nincs, legyen benne olaj és end. Ha már annyira védeni akarod, akkor javaslom hogy cseréld gyakran az olajat benne. 75W-90 tökéletes minden hajtásba. A gyártó, meg a szép díszes flakon csak parasztvakítás. Úgysem a flakon fogja kenni a csapágyakat.......
Szia Baszta, én nem merném bele önteni mert csak a " VW" jóváhagyási számot látom a dobozon az Aprilia engedélyt nem .
Nyugodtan öntsd bele és ne válogasson az a 3 csapágy és fogaskerék ami a hajtásban van.
Sziasztok! Van egy keveset használt ékszíjam eladó. 2010-es STREET motorban volt. 3000 Ft-tért odaadom+fizetem a postaköltséget. nemeth.bela49@freemail.hu címen vagyok elérhető.
Az olyan formájú mint amilyenre átszabnám az SR-ét, de ha jól mutat, akkor inkább elcserélném..
A 80as gyári gumi miatt / Rally / viszont lehet nagyon magas lenne.
Haveromnak bontva van Pár cucca!
Álló vagy fekvő?
Mi a bánata ?
Ha kevesel, akkor nagyobb,
ha sokall, akkor kisebb
ha meg semmi baja, csak ettől majd jobban fog menni az elgondolás, akkor passz
Szúrjál fel a bringára egy GSX-R1100 karbisort.
Mikor elkopik az egyik, akkor csak egyel arrébb tolod
Egyszerűen fingom nincs a robogókhoz ...... minden eddigi gépembe a legjobb dolgokat kértem.
Most, hogy lecsövesedtem egy csöppet rászorultam a robogóra, de ez nem azt jelenti, hogy le is akarom lakni.
Nem úgy van az, hogy felülök és cserébe mindenből a legolcsóbbat.
Ez nem arcozás, vagy kivagyiság, de ha nem lenne jó bele ez az olaj, mert van jobb is, akkor veszek olyat, ezt meg betolom a kocsiba. Márka jó, szám jó, így menni kell vele.
Egyébként lassan esedékes a végáttétel csere is, csak hogy minden oké legyen .... Kacsintgatok egy Malo MHR henger felé is.
Ma vettem gyertyát / fölöslegesen minőségit /, markolatot, eloxált csavarokat ..... a sarokban van a sárvédő és a zx leo ....
Ez úgy is nyeli a gubát, hogy rá se rakom őket és előre félek, hogy mi lesz ha fel is kerülnek
Az jó, mert az én dobozomon az a sor nincs rajta, csak az AGI GL
Ne szívass, hogy ez nem finom neki, mert 1, nem ócsó 2, a jófajtát akarom neki adni mindenből. Abban a hitben voltam, hogy ez állat szer
Nyugodtan öntsd bele és ne válogasson az a 3 csapágy és fogaskerék ami a hajtásban van.
Megjött a sárvédőm..... letettem a hajam mire találtam és nem volt hozzá motorborítás, de látom az a lyuk a tiéden is ott van
A tartókonzol egyik fülét a dekni csavarja alá kéne tenni ?
Az a lyuk meg szétidegel .... nem elég, hogy a sárvédő több mint fele megy a kukába, de valamit oda is ki kellene találni ....
Aprilia sr125-be milyen hőértékű gyertya kell?tudna valaki segiteni?
Köszönöm.
'00ásba 75őst ír ....
Engem is érdekelne,hogy most mi a tuti, mert ilyet hozattam :
http://www.opieoils.co.uk/imag...
és ha mégsem jó, akkor kicseréltetném.