Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello, jól tudom hogy a hajtóműbe 75w90-etad meg a szervízkönyv?
hali...sziasztok.
Segítségre lenne szükségem,egy sr50-el kapcsolatban,olyan 2003as évjáratú lehet. A probléma pedig,h hidegen beindul,melegen már nem!? /injektoros/ Mit tegyek vele?
Hali !
Segítséget kérnék aprilia sr (old 1995 évjáratú állóhengeres )

szívatóval beindul de utána nem akar kipörögni hanem lefullad várok 3percet melegítem lehúzom szívatót rá húzok gázt lefullad mér van ez a jelenség!(Új főtengely új hengerszett van benn 500km rel.)
Karburátort kitisztítottam de ugyan olyan...
Esetleg membrán lapok ?(de akkor be sem indulna nem?)
Sziasztok!

Olyan problémával állok szemben, hogy a levegőszűrő ház aljánál, aljából csepeg az olaj. Honnan csepeghet? Mi lehet a baja?
Előre is köszi!
Üdv!
http://www.kepesmotor.hu/april...

Aprilia sr alaktrészek, kerekek váz blokk, ami kell!
Én is ebben a cipőben járok (elfojt a szimeringnél).Úgy tudom célszerszám kell hozzá nem lehet mással.És ha csak egyszer is tönkreteszed az új szimeringet már annyiba leszel minta szerelővel cserélteted.ja és azért vennél 1l olajat hogy elhasználj pár decit.
de nem mindig villog.. kontakt hiba lenne? amúgy semmi rendelleneset nem veszek észre!
Van olyan is, hogy leállításnál rajta felejtem az indexet. De általában figyelek rá, és néha előjön...
Hogy, és hol keressem a hibát?
Két fontos dolog van a bekötéssel kapcsolatban.Az egyik,hogy nagyon figyelj a polaritásra,hogyan kötöd be.A leírásában úgy emlékszem benne van melyik a + és melyik a - szál.A másik dolog,hogy nem szabad a lámpával egybe kötni,mert tönkremegy.Az akkura kösd és tegyél be egy kapcsolót ami megszakítja az áramkört.Ennek megvan az az előnye is,hogy a lámpától függetlenül lehet ki-be kapcsolni.
Hali,nekem is van ilyen lámpám de az istenért nem tudok életet lehelni a helyzetjelző karikákba! Milyen feszültség kell neki vagy valami másfajta bekötés? Köszi
Még tovább olvasgattam a fórumot és a kapcsolási rajzot is nézegettem és ennek hatására újabb kérdések merültek még fel bennem. Indító v önindító relét, hogy tudom megvizsgálni hogy működik-e (ha nyomom az önindítót és hallom a működését akkor valószínűsíthetem, hogy megfeleően működik a relé v ez nem biztos).
A cdi+trafó egységet egy másik alkatrész hibája kiütheti éa ha igen mi és hogyan vagy nem valószínű egyszerűen elromlanak maguktól(használattól is)

Előre is köszi a válaszokat.
Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék gyújtásproblémával kapcsolatban. 2007-es karbis Sr LC piaggio blokkal. 1 héten belül kétszer is leállt alattam a motor menet közben, de vártam 1-2 percet és újra beindult, rá kb állt egy hetet és azóta egyátalán nem indul be. Nincs szikra se az önindító megnyomására se a beruggókarral való indításkor. Próbáltam más gyertyával is azzal sincs szikra (biztosítékokat is ellenőriztem). Olvasgattam a fórumot, de nem vagyok mindenben teljes mértékben biztos, hogy mindent jól értelmeztem, ezért egy hozzáértőtől estetleg vkitől aki már találkozott ezzel a problémával szertnék megerősítést és megoldási javaslatot kérni. Van-e szikra függ: generátor, gyújtás jeladó, cdi egység, gyertya kábel, gyertypipa vagy még mástól is? A feszültség szabályzónak van-e hozzá vmi köze ha esetleg az lenne rossz(akksi megfeleően töltődött). Másik motoron a gyertypipát és kábelt leelenőriztem azok jók. A CDi előtt hogy lehet kimérni, hogy az kap-e áramot, feszültséget és eleget kap-e belőle? Egyébként Ducati Energia Cdi van benne 324019-es sorozatszámú a motorba 8000km van. Szervízmenübe be lehet-e rajta lépni vagy csak az injektorosokba lehet?

Hogy kezdjek neki a munkához, mit ellenőrizzek legelőször ha nem annyira akarom szétbontani a motort csak ha muszály és nem akarok feleslegesen drága alkatrészeket venni ha mégsem az a baja(nincs más ismerősömnek ilyen motora sajnos hogy ide oda cserélgessük az alkatrészeket)?

Előre is köszi a válaszokat és segítséget!
szimmeringek?gyűrűk?henger?
Hali !

Az mitől lehet, hogy eddig nem füstölt hidegen sem, ma meg elsőre indult és 2msp múlva leállt .... majd 5 perc erőlködés után beröffent, de baromi nagy alapjáraton, amit alig akart ejteni ..... aztán induláskor olyat füstölt mint egy olajat zabáló diesel.
Bemelegedés után viszont semmi füst semmi zavar ....

KINTER ! Híííílfe .... mert ahogy látom már csak te maradtál itt.
A többiek elüldöződtek ?
A Dunakeszin lévő Aszalós Szervizbe vitte már valaki a mociját?
Kaptam egy email cimet, de még nem reagáltak.
Igen jön de sajna így sem indul :(

Úgy látszik az müködik más lesz a probléma
szerintem 5.0 görgő jobb lenne, bár most probáltam 5.4essel a gyári variómat és egy RMS variót hát az RMSsel sokkal jobban indul, de végre nem ment annyit, a gyári meg egyenletesebb.
vakuumcsap
és a másik csövet megszívtad egy lehelletnyit?
onnan csak pici vákuum hatására jön a benzin
Sziasztok

Mi a neve a tank alján kijövő szerkezetnek amiből megy a karburátorba a üzemanyag meg a vákuumcső ?

Az a problémám vele hogy nem akar jönni az üzemanyag a karburátor felé már szétszedtem kivetem megpucoltam de semmi :(

Előre is köszi a segítséget .
Üdv!
karbis sr50r-em van, nemrég kapott leo tt-t.
megy rendesen, de azt szeretném ha valamivel hamarabb indulna, mert így nekem nagy a fordulat. kaptam a kipuhoz 4,6 g-os görgőket, meg piros kuplungrugót, ki is cseréltem őket.
szerintetek elég a kuplungrugót visszacserélni, vagy görgőt is nézzek nehezebbet?
és azon hogy tudnék állítani?
Sziasztok!

Old SR-nél szeretném az első telóban kicserélni a szimeringeket és az olajat. Tudnátok segíteni, hogy mennyi olaj kell bele? Nincs valakinek leírása a csere menetéről. Telókkal még nem foglalkoztam.

Köszi!

Bazsó
Valószínűleg az alapjárati és a szívató csatorna. A benzin azért folyhat ott, mert magas a szint az úszóházban, vagy nem zár a tűszelep. Bár ez egy és ugyanaz.
Mi ez a két lyuk? Egyikből ömlik a benzin.
Megjött a Leó-ra az új elsőgumi. Heidenau 130/70-12 K61. Holnap felkerül a helyére.