Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha be van inditva a motor nem vilagit a féklámpa hejzetjelző
ha fékezek meg vilagit, aksin jol ra vannak dugva a saruk. mi lehet a baja?
A szívató menetes, így lehet állítani hogy milyen mélyen nyúljon be a tű a csatornába. Lényege hogy indításkor legyen nyitva a csatorna, de 3-4 perc után zárjon el teljesen. A szívatót úgy tudod ellenőrizni, hogy kiveszed a helyéről, és adsz neki 12V-ot akkuról. 3-4 perc után kb. 3-5 mm-t kell kifelé tolnia a tűt. Ha nem teszi, akkor esetleg szét lehet csavarni, és meglesni a belsejét, hátha csak kontakhibás. Ha nem, akkor csere. Ha működik, akkor vissza a helyére (alatta lévő O gyűrűre vigyázni, és meg kell vizsgálni, hogy ténylegesen elzár-e a helyén. Ehhez szükséged lesz egy vékony csőre, ami pont belemegy a karbi szívató csatornába. (Érdemes egyébként az egész karbit levenni hozzá.) Ha levegőt fújsz bele, rögtön látni fogod hogy működik-e. Érdemes ellenőrizni a karbiban lévő membránt is, mert ha lyukas, akkor erősen fulladhat a motor gázadásra. Egyébként nem feltétlenül baj, ha a hideg 4T motor gázadásra fullad. Ha melegen csinálja, akkor már igen.
Szia!Megkaptam a mailt,majd ma esünk neki,tegnap nem jött,össze.A tűszelepnél nem is vettem észre gumit,de majd megkukkantjuk azt is.A szívatót le tudjuk ellenőrizni valahogy?Szerintem az sem normálisan működik,mikor beindul a motor alacsony a fordulatszám,ha gázt húzunk neki egyből le is áll,csak úgy lehet vele elindulni,ha előtte pár percig jár alapjáraton.Sokat segítettél köszönöm,ha elakadunk majd lehet még zaklatlak ez ügyben
az már majdnem üzemmeleg:D
De akkor legalább 90 fokos koszt szív......
Írtam választ a Leó-val kapcsolatban. Sajnos a leveled még csak most ért ide. A freemail ennyit ér...... Remélem segítettem.
Hali !

Ismét kéne help ....
Annyira erős voltam, hogy mikor arrébb húztam a seggét a SáRinak, akkor szilánkosra törtem annak a műanyagnak az egyik rögzítési pontját amibe a "kapaszkodó" van felfogatva 4 icsavarral
Most mozog és előbb utóbb ezért törni fog a következő ... hagy ne kelljen már lebontanom mindent, mert látom, hogy a tanktakaró alatt van ez .... milyen néven keressem azt az idomot ?
Ok, köszi a válaszokat.
Azt hittem ez is olyan, mint egy autó. Elsőre beindul, és kész.
Annak idején ( ~25 éve ) Simsonom volt, akkoriban az volt a legjobb.
Ennyi idő után ültem az SR-re.
Megdöbbentő mennyivel jobb ez a mai SR, mint régen a Simson.
mért akarod helyettesíteni? ugyan ugy beszivja a koszt a pipával is, csak az 90°os :D
Teljesen igaza van Conair-nak,amúy nekem is 2-3 rúgásra indul de addigra mindig duruzsól az a lényeg,eleinte bosszantot de beletörődtem pedig csak 5e km van csak benne,üzembiztos legyen az a lényeg
A gyári légszűrőnek a tetejéről kivettem a kis csonkot mert az is folytotta.
Tenni akarok hellyette egy nagyobb átmérőjű csövet de már néztem a boltba autó vizcsőt se lehet bele kapni mert vastag. Lada fűtéscső volt még de az meg lötyögött benne egy kicsit. Mivel lehetne helyettesiteni vmilyen csövet tenni kel rá mert tele megy piszokal.
Igen, ilyesmire én is gondoltam, de zárt (szuterin) garázsban áll, és semmilyen benzinszag nem terjeng a levegőben, ezért aztán ezt elvetettem...
Kipárolog a karbiból a benzin. A vákumos benzinpumpának kell (jó)pár fordulat, hogy újra feltöltse a karbit. Nem igazán gond, ha nem romlik az állapota.
szevasztok emberek,tudnátok nekem segiteni?egy öreg SR hez kellene.asszem 94-96 évi, kellene egy szatyor akasztó bisz basz.meg egy csomagtartó vas,nemtudom miért de enyémen volt,de most nincs.és kellene rá valami mert idegel a két lyuk.
Eszedbe ne jusson hozzányúlni. Szarabb lesz. Kit érdekel, hogy második csikirikire indul? Meg hogy húzni kell egy kis gázt. Járjál vele oszt jóvan.
"Szekunder levegőt nyomja a gyári kipufogóba környezetvédelmi normák miatt,amúgy teljesen felesleges. A hajtóműházba megy bele egy gumicsővel, eggyik ismerősőmnek ki is volt kötve semmi hátránnyal nem járt neki csak le kell dugózni mind a két végét és kész,ja és nem lesz annyira öblös hangja a kipufogónak,sportkipufógóknál ki is kell kötni"

Ez teljes mértékben így van ! Nekem is ki van kötve. Kicsit "szúnyog" hangja lett ettől a gyári kipufogónak.

Egy kérdés. : Teljesen új, gyári sr (kb 800 km), melegen bármikor "pöccre" gázadás nélkül indul. Hidegen ( 1-2 nap állás után ), csak második próbálkozásra, kis gázadással hajlandó. Az automata szivató működik, mert beindítás után magasabb az alapjárat, elindulásnál erős, nem "dadog".
Ez természetes ? Nektek hidegen gáz nélkül indul ?
A szervíztől kicsit ódzkodok, nem szeretném, hogy mindent elállítsanak, mert ezt leszámítva nagyon dinamikus, erős, jól gyorsul, stb.., pedig 95kg vagyok .
Vélemény ?
Tudna valaki okosságot mondani a kontraszt és a kuplung rugó kérdésemre amit egy pár hozzászólással ezelött irtam
kiscsikó....kiscsikó.....
Angel eyes, vagy sr 150 lámpára csere.
Sziasztok! sr50-nek az első lámpájával mit lehet csinálni hogy jobban világítson?
Mindenki buzi, csak te vagy az ász.

Azért buzi, mert a munkáját végzi? Azért mert megbüntet mert nincs jogsid?

Ha elkap feljelent, mehet az ügy a gyámhatóságra, mert 14 sem vagy. Lesz egy ejnyebejnye és ennyi. Ha beleszállsz valakibe az kényesebb ügy, mert neked kell csöngetned, mert nincs jogsid.

Vegyél egy elektronyos biciklit, és várd meg míg jogsid lesz.

Ahogy majd öregszel és megismersz embereket a képzelt buzik száma csökken az igazi buzik száma nő.
köszi srácok megvolt a hiba a gumicső! Eléggé szét volt repedve a csőbilincsnél. Kicseréltettem, és most már minden újra a régi! :) Hála Istennek csak ennyi baja volt. :D
A rendőrök lehet hogy "buz.k", de ha jogsi nélkül motorozol, akkor Téged tuti se.....beraknak.....
Hülye kérdésre méghülyébb kérdés. Szerinted baj, ha a macskát a farkánál fogva pörgetem?!.......