Szekunder levegőt nyomja a gyári kipufogóba környezetvédelmi normák miatt,amúgy teljesen felesleges. A hajtóműházba megy bele egy gumicsővel, eggyik ismerősőmnek ki is volt kötve semmi hátránnyal nem járt neki csak le kell dugózni mind a két végét és kész,ja és nem lesz annyira öblös hangja a kipufogónak,sportkipufógóknál ki is kell kötni
Sziasztok ma kimentem motorozni és anyira fölmelegedet már a gép hogy a kipufogóból jön 1 cső és az 1 kis műanyag doboz és az teljesen szétégedt de egy a baj nem tudom mi az tudnátok segíteni? rakok föl róla képet is odadrótoztam nehogy leesen de hát így nem nagyon lehet használni
Sziasztok.Tegnap megállt alattam a ditech mély,búgó hang közepette.Olyan hangot adott mint amikor nincs rajta a légszüröház.Azóta nem tudom beinditani.Szerintetek mi baja lehet membrán vagy gyürütörés?
A hátsó sárvédő "alatt" van a kompresszor ami a levegőt termeli,onnan jön előre a cső az injektorra,ha nem volt még kókányolva a motor, akkor az egyik csövön kéne lenni egy rugószerű képződménynek de ha nincs akkor ha benézel az akkunyílásánál akkor a jobb oldali csonkra csatlakozó csőről van szó.Az jön a benzinpumpa felől, ami elég nagy nyomással dolgozik,tuti az lesz megrepedezve.A cseréhez le kell szedni a lábrésznél lévő oldalidomot.visszakeresel a fórumban biztos találsz képet is,volt már róla párszor szó.
Kellene egy kis tanács,most gyári kontraszt rugóm van hátul ha csak azt lecserélem amúgy minden gyári maradna rajta (esetleg görgőt cserélnék de milyen súlyút?) milyen változást vennék majd észre gondolom a puhább rugónál hamarabb megindul a motor de befolyásolja-e a végsebességét és a gyorsulását,halottam rugó szinekről melyik szin mit takar? a gyári gondolom fekete,otthon ki lehet-e cserélni vagy nem árt ha van satu az embernek
igen, megtaláltam, van egy cső ami a csatlakozásnál eléggé meg van repedezve... az a kérdés hogy az a kompresszor, vagy injektor vagy mi... ezekkel nem vagyok tisztában... 3 vagy 4 gumicső megy bele... és ott van valami benzinfolyás is... mert fényes csillogást látok, valószínű, hogy nem víz :D
Először nézd át a csöveket, elsősorban a kompresszorét,(a benzincsövekre is érdemes ránézni azok is okozhatnak később kellemetlen meglepetéseket)vagy lukas-repedt a cső,vagy a bilincs van lelazulva és ott ereszt.
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Van egy 2002-es morinis ditech-em. A mai nap azt csinálta, minden előjel nélkül... kb 30-40km-t mentem vele, hogy ha megálltam, 1-2 másodperc alapjárat után leállt. Újra indítani sima beindítással nem is sikerült. Vagy 4-5x próbáltam. Utána úgy sikerült beindítanom, hogy rögtön húztam neki a gázt. Majd újra ha megállok és alapjárat akkor leáll...
Amit még észrevettem, hogy leállás után még valami szuszog. Mint mikor a kamionnak a légfékje ereszt. Persze nem olyan hangosan, és intenzíven.. Mi lehet ez? Valakinek volt hasonló problémája?
Sziasztok, segítségre lenne szükségem. A motor egy régi SR vízhűtéses blokkal. Kölcsönadtam egy barátomnak, sajna megállt nála. Szikra van, karburátort kitakarítottam és cseréltem a tömítést. Egy csavar hiányzik belőle, ez gondolom a keverékállító csavarja. Ez lehet a gondja biztosan? Linkelek egy képet, hátha valakinek van egy ilyen véletlen, vagy akár egy kép róla valakinek, hátha lelek valahol.
Viszont üröm az ürömben, hogy aránylag olcsón betankoltam 3 lityi Castrol Power 1 Racing 2T olajat egy szállító gyerektől. Ez elég lesz még nálam marad
Valahogy nem kellett ez most nekem, de örülnék, ha az lenne, mert az olcsóbb
A váltóval is vannak gondok ismét ..... már csak a varió jöhet szóba, vagy a szíj, mert nem hiszem, hogy az új kuplungrugót 250Km alatt kilágyítottam, de esetenként nem méltóztatik visszaváltani ... máskor meg megy mint az álom.
Ehh, ha vario + szilentek, meg akkor már egy kis optika, ha szét kell kapni ..... simán 50-60K .... plusz az előző 40K és a vételár : negyedmisi
Legyél oly kedves és nézd már meg nekem, hogy a hátsó felfüggesztésedet tudod-e mozgatni a blokk rögzítési pontjánál a kerék felöli oldalon. Ahol a csavar van ott fix, a másik oldalon tudom mozgatni egy pár mm-t ..... ha ez így a jó, akkor nem kell újat vegyek.
DE, akkor a blok felfüggesztésével lesz gondom .... 80as jobbból-balrában a segge a jobbosban maradt kicsit és azt hittem perecelek. Erőszakos tempónál a gyors irányváltásoknál úgy érzem baromira tekeredik az egész
Róla lenne szó.Tartalékba vettem,mert egyszer már kellett cserélnem és úgy voltam vele,hogy jó ha van a háznál egy plusz, mint majdnem mindenből ami kellhet a ditechbe .Ki lett próbálva,működik.15e az ára.
A segítségeteket szeretném kérni!
Van egy 2002-es morinis ditech-em. A mai nap azt csinálta, minden előjel nélkül... kb 30-40km-t mentem vele, hogy ha megálltam, 1-2 másodperc alapjárat után leállt. Újra indítani sima beindítással nem is sikerült. Vagy 4-5x próbáltam. Utána úgy sikerült beindítanom, hogy rögtön húztam neki a gázt. Majd újra ha megállok és alapjárat akkor leáll...
Amit még észrevettem, hogy leállás után még valami szuszog. Mint mikor a kamionnak a légfékje ereszt. Persze nem olyan hangosan, és intenzíven.. Mi lehet ez? Valakinek volt hasonló problémája?
Viszont üröm az ürömben, hogy aránylag olcsón betankoltam 3 lityi Castrol Power 1 Racing 2T olajat egy szállító gyerektől. Ez elég lesz még nálam marad
130Kért kéne egy fasza SR ....
A váltóval is vannak gondok ismét ..... már csak a varió jöhet szóba, vagy a szíj, mert nem hiszem, hogy az új kuplungrugót 250Km alatt kilágyítottam, de esetenként nem méltóztatik visszaváltani ... máskor meg megy mint az álom.
Ehh, ha vario + szilentek, meg akkor már egy kis optika, ha szét kell kapni ..... simán 50-60K .... plusz az előző 40K és a vételár : negyedmisi
Legyél oly kedves és nézd már meg nekem, hogy a hátsó felfüggesztésedet tudod-e mozgatni a blokk rögzítési pontjánál a kerék felöli oldalon. Ahol a csavar van ott fix, a másik oldalon tudom mozgatni egy pár mm-t ..... ha ez így a jó, akkor nem kell újat vegyek.
DE, akkor a blok felfüggesztésével lesz gondom .... 80as jobbból-balrában a segge a jobbosban maradt kicsit és azt hittem perecelek. Erőszakos tempónál a gyors irányváltásoknál úgy érzem baromira tekeredik az egész