azt elfelejtettem irni hogy 1600km volt benne mokor kivettem,az olajról meg annyit hogy nemrég öntöttem bele és 1760km-t ment 1l-el itt a forumon meg volt aki azt mondta ennyi km-t 1l-el akkor nagyon kevés olajat kap meg ne szoruljon,de a gyertya nem ezt igazolja az biztos egyébként 2009 karb.5100km áll most
lenne egy kérdésem (motorom nem rég lett teljesen felújítva )azóta nehezen indul sima 50 ccm Old sr(1995) semmi tunning!
Amikor berúgom 5percig tuti rajt kell hagyni szívatót csak akkor fog kipörögni de így is nehezen .
csak hidegen csinálja.
Jóbarát. Nem vagyok sértődős, sem haragtartó. Ellenben azt, hogy kirakod a nevem a fórumban a beleegyezésem nélkül nagyon nem tudom tolerálni. Azt hiszed, csak te tudsz nyomozni bárki és bármi után? Nem tartok én veled haragot, de nem is vagyunk puszi pajtások, úgyhogy megmaradok a sörnél ha engeded.
Bameg jóhogy az egész motort nem cserélted.
Inkább kezdtem volna egy új gyertyával, biztosítékokkal, testpontokkal. Bár lehet, hogy régen túlvagy már ezeken.
Ahogy az előző hozzászóló írta bőven elég a gyári 4-es nekem van a burgmanba 9AH-s. A 650-es egyhengeresbe is 9AH-s kellett.
A 4-es untig nem kell paksot meghajtani vele.
"ne repsolt vegyél s meg van oldva vagy a török biztos tud jobb megoldást "
Nem pici gúnyt olvasok ki a sorok között, és alig van hozzászólásod amikor nem röhögsz valamin. Te tudod.
8000km-ente cserélni kell a gyertyat
lenne egy kérdésem (motorom nem rég lett teljesen felújítva )azóta nehezen indul sima 50 ccm Old sr(1995) semmi tunning!
Amikor berúgom 5percig tuti rajt kell hagyni szívatót csak akkor fog kipörögni de így is nehezen .
csak hidegen csinálja.
SEGÍTSÉG!
adatlapomon az elérhetőség!
Valami elérhetőséget adhatnál Nekem privátban és kereslek!
Köszönöm!
Ciao
Az egészségedre bontok még egy sört!
Inkább kezdtem volna egy új gyertyával, biztosítékokkal, testpontokkal. Bár lehet, hogy régen túlvagy már ezeken.
A 4-es untig nem kell paksot meghajtani vele.